• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Olinko Se Minä ?

Olenko se minä joka viikko sitten sai kortin mutta ollut ilman pyörää kun faijapuoli päätti vetää sen nurin päivää ennen kortin saamista, kyllä.  
033102ass_1_prv.gif

Olinko se minä kun on viimeisen vkon aikana kerännyt kilometrejä zivuvaunuzynd.. Eikun Uralin mittariin...
biggrin.gif

Onpahan muuten hauskaa!

Olinko se minä, joka testasi vahingossa varatankin kokoa ja työnsi viimeiset 600 metriä ylämäkeen Tolosenmäen tankille? No olin!

Olitko se sinä, joka ajoit vastaan etkä edes morottanut kun työnsin pyörää? Kiitoksia!

Olenko se minä joka viikko sitten sai kortin mutta ollut ilman pyörää kun faijapuoli päätti vetää sen nurin päivää ennen kortin saamista, kyllä.  
033102ass_1_prv.gif
Kai sää ny ees sen auton kippasit kostoks?  
buttrock.gif
Pitää miettiä asiaa, täällä nyt kuumeisena odottaa puhelua että tervetuloa hakemaan pyörä pois. Tämän viikon aikana kuulemma pitäis saada, olisi pitänyt asennoitua suoraan perjantaihin, ja tietenkinpä huomenna tulee vettä ku esterin
033102ass_1_prv.gif

-That's life

Olinko se minä, joka ei malttanut olla lukemasta foorumia Phuketissakaan allasbaarissa olutlasin äärellä? Jep, täällä ollaan!  
033102beer_1_prv.gif

Olinkohan se minä, joka tänäpänä mopoillessa  
062802moto_prv.gif
Rauman keskustassa havahtui hirmeään tuulen voimistumiseen, ja siitä intoutuneena melkomoisen sopivalla marssivauhdilla kotia kohti, ja kotiportin kohdalla taivas repesi...
biggrin.gif
ja Jeps, näinollen se en ollutkaan minä, joka kastui ukkoskuurossa tänään
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif

Olinko se minä jolta hävis öljynpaineet Prahassa tiistaina ja heti perään sama vika Rostockissa lauantaina?

Kiitos Autoliitolle avusta.

Taisin hiukan ottaa Finnlinesin lautalla...

sport05.gif

Olinko se minä joka tänään tuli kotiin ja näin Suzukin kaltoinkohdeltuna !!!
bawling.gif

Eli pyörä oli 6 päivää kotona Siltamäessä (pohj. helsinkiä), kun me olimme lomailemassa Joensuussa autolla.
Ajoin auton kotiovelle jottei tartte kantaa kamoja niin kaukaa, ja kun kamat oli purettu niin vein auton parkkipaikalle pyörän viereiseen ruutuun.

Arvaatteko nousko lämmöt mulla nopeesti kun näin pyörän???
mad.gif

Rikosilmoituksen tein netissä ja laitoin tuon kuvan siihen liitteeksi. (vakuutusyhtiötä varten lähinnä, tuskin tekijä ilmoittautuu poliisille)
Huomenna sitten vakuutusyhtiölle soittoa että pitäs saada uudet: rekisterikilpi, peili ja kytkinkahva?
Vai väännänkö kilven suoraksi, toivon että peilin varsi kestää asennossaan vauhdissakin vaikka on väännelty, ja kytkinkahva... no se ois kiva olla kunnossa.
Ei kait ne mulla omavastuuta maksata tollasessa ilkivalta tilanteessa???

Ehkä pitää myös katsoa todella tarkkaan kokopyörä ennenkuin sillä lähtee mihinkään? Ovat kuitenkin piripäät keksineet jotain jäynää.  
crazy.gif

Sattuispa itse kerrankin paikalle kun ovat pyörän tai auton kimpussa...  
kaboom.gif

bawling.gif

Eli pyörä oli 6 päivää kotona Siltamäessä (pohj. helsinkiä), kun me olimme lomailemassa Joensuussa autolla.
Ajoin auton kotiovelle jottei tartte kantaa kamoja niin kaukaa, ja kun kamat oli purettu niin vein auton parkkipaikalle pyörän viereiseen ruutuun.

mad.gif

Rikosilmoituksen tein netissä ja laitoin tuon kuvan siihen liitteeksi. (vakuutusyhtiötä varten lähinnä, tuskin tekijä ilmoittautuu poliisille)
Huomenna sitten vakuutusyhtiölle soittoa että pitäs saada uudet: rekisterikilpi, peili ja kytkinkahva?
Vai väännänkö kilven suoraksi, toivon että peilin varsi kestää asennossaan vauhdissakin vaikka on väännelty, ja kytkinkahva... no se ois kiva olla kunnossa.

Ehkä pitää myös katsoa todella tarkkaan kokopyörä ennenkuin sillä lähtee mihinkään? Ovat kuitenkin piripäät keksineet jotain jäynää.  
crazy.gif

kaboom.gif
Ainakin meikäläisellä autoon kun kohdistui "ilkivaltaa" jouduin maksamaan omavastuun, en tiedä et miten vakuutusyhtiö vaikuttaa tilanteeseen. Omavastuun maksamisen lisäksi puhui vakuutustarkastaja bonusten menettämisestä, ja 10% siitä taisi lähteäkin, tosin se tuli takas seuraavassa laskussa, tuli ilmeisesti vuosi lisää täyteen.
062802jumpie_prv.gif

Taisin olla minä jolla oli tänään lipat todella lähellä...
Pyörään oli juuri vaihdettu uusi takarengas ja lähdin rengasliikkeen pihasta - mielestäni kohtuullisen varovasti käännyin päätielle ja siinä kun pyörä oli kallellaan niin samalla pikkasen avasin kaasua, niin samantien lähti takanen alta, mutta onneksi ehdin ottaa jalalla maasta tukea ja säästyin konttaukselta - loppumatka mentiinkin sitten todella varovasti  
omg.gif
...minä se olin jolle meinasi käydä samoin viime suvena
sad_orig.gif

bawling.gif

mad.gif

crazy.gif

kaboom.gif
Ainakin meikäläisellä autoon kun kohdistui "ilkivaltaa" jouduin maksamaan omavastuun, en tiedä et miten vakuutusyhtiö vaikuttaa tilanteeseen. Omavastuun maksamisen lisäksi puhui vakuutustarkastaja bonusten menettämisestä, ja 10% siitä taisi lähteäkin, tosin se tuli takas seuraavassa laskussa, tuli ilmeisesti vuosi lisää täyteen.  
062802jumpie_prv.gif
Bonarit menee myös.
Paitti jos ilkivallantekijä on tiedossa, jos ei ole, menee ulkopuolisen äkillisen vahingon piikkiin kaskosta ja bonarit menee.

bawling.gif

mad.gif

crazy.gif

kaboom.gif
062802jumpie_prv.gif
Bonarit menee myös.
Paitti jos ilkivallantekijä on tiedossa, jos ei ole, menee ulkopuolisen äkillisen vahingon piikkiin kaskosta ja bonarit menee.
Homma menee kutakuinkin niin että ns. parkkipaikkakolhut tai vaikka pyörän tuuppaus nurin autolla parkkipaikalla vahingossa eivät mene ilkivaltavakuutukseen (josta ei tule bonusmenetyksiä) vaan korvataan kaskon kolarointivakuutuksesta jolloin taas bonareita menee. Kuvan perusteella tuon Susselin vahingot on selvästi ilkivaltaa jolloin ei myöskään bonusmenetyksiä pitäisi tulla.

Homma menee kutakuinkin niin että ns. parkkipaikkakolhut tai vaikka pyörän tuuppaus nurin autolla parkkipaikalla vahingossa eivät mene ilkivaltavakuutukseen (josta ei tule bonusmenetyksiä) vaan korvataan kaskon kolarointivakuutuksesta jolloin taas bonareita menee. Kuvan perusteella tuon Susselin vahingot on selvästi ilkivaltaa jolloin ei myöskään bonusmenetyksiä pitäisi tulla.
Äkillinen uhka, kolarointiturva, ei mene ilkivallan pikkiin, koska on kaadettu. Mutta ei kinastella, odotellaan vakuutusyhtiön kommenttia.

Olinko se minä joka väisti peuraa Vanhalla Hämeenlinnatiellä aamuviideltä Palojoen kohdilla.

Äkillinen uhka, kolarointiturva, ei mene ilkivallan pikkiin, koska on kaadettu. Mutta ei kinastella, odotellaan vakuutusyhtiön kommenttia.

Olinko se minä joka väisti peuraa Vanhalla Hämeenlinnatiellä aamuviideltä Palojoen kohdilla.
Pohjola: "Teidän omavastuunne ilkivaltatapauksissa on 150,00e."

Eli jää käyttämättä vakuutus, ei muuta kun parkkipaikalle työkalut kainalossa...  
062802moto_prv.gif

Olinko se minä joka eilen ekaa kertaa ajoin mutkatietä ilta-aikaan? Määränpää oli motoristikahvio Janakkalassa.

Olinko se minä joka totesin, että prätkä on ralleissa aivan ehdoton liikkumaväline?!
062802moto_prv.gif

Ihan vaan muutama 2-pyöräinen tuli vastaan tuolla lahden seuduilla. Mäntsälässä liityin jonkun porukan peesiin joka ohjasi mut mukanaan Kärkölän nesteelle.  
smile_org.gif

Olinko se minä kun uskoin forecaan ja jätin työmatkan mopolla sateen takia?
Toki olin ja kirosin ettei satanutkaan kun kotio lähdin.

Back