Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai sää ny ees sen auton kippasit kostoks?Olenko se minä joka viikko sitten sai kortin mutta ollut ilman pyörää kun faijapuoli päätti vetää sen nurin päivää ennen kortin saamista, kyllä.![]()
Pitää miettiä asiaa, täällä nyt kuumeisena odottaa puhelua että tervetuloa hakemaan pyörä pois. Tämän viikon aikana kuulemma pitäis saada, olisi pitänyt asennoitua suoraan perjantaihin, ja tietenkinpä huomenna tulee vettä ku esterinKai sää ny ees sen auton kippasit kostoks?Olenko se minä joka viikko sitten sai kortin mutta ollut ilman pyörää kun faijapuoli päätti vetää sen nurin päivää ennen kortin saamista, kyllä.![]()
![]()
Ainakin meikäläisellä autoon kun kohdistui "ilkivaltaa" jouduin maksamaan omavastuun, en tiedä et miten vakuutusyhtiö vaikuttaa tilanteeseen. Omavastuun maksamisen lisäksi puhui vakuutustarkastaja bonusten menettämisestä, ja 10% siitä taisi lähteäkin, tosin se tuli takas seuraavassa laskussa, tuli ilmeisesti vuosi lisää täyteen.Olinko se minä joka tänään tuli kotiin ja näin Suzukin kaltoinkohdeltuna !!!![]()
Eli pyörä oli 6 päivää kotona Siltamäessä (pohj. helsinkiä), kun me olimme lomailemassa Joensuussa autolla.
Ajoin auton kotiovelle jottei tartte kantaa kamoja niin kaukaa, ja kun kamat oli purettu niin vein auton parkkipaikalle pyörän viereiseen ruutuun.
Arvaatteko nousko lämmöt mulla nopeesti kun näin pyörän???![]()
Rikosilmoituksen tein netissä ja laitoin tuon kuvan siihen liitteeksi. (vakuutusyhtiötä varten lähinnä, tuskin tekijä ilmoittautuu poliisille)
Huomenna sitten vakuutusyhtiölle soittoa että pitäs saada uudet: rekisterikilpi, peili ja kytkinkahva?
Vai väännänkö kilven suoraksi, toivon että peilin varsi kestää asennossaan vauhdissakin vaikka on väännelty, ja kytkinkahva... no se ois kiva olla kunnossa.
Ei kait ne mulla omavastuuta maksata tollasessa ilkivalta tilanteessa???
Ehkä pitää myös katsoa todella tarkkaan kokopyörä ennenkuin sillä lähtee mihinkään? Ovat kuitenkin piripäät keksineet jotain jäynää.![]()
Sattuispa itse kerrankin paikalle kun ovat pyörän tai auton kimpussa...![]()
...minä se olin jolle meinasi käydä samoin viime suvenaTaisin olla minä jolla oli tänään lipat todella lähellä...
Pyörään oli juuri vaihdettu uusi takarengas ja lähdin rengasliikkeen pihasta - mielestäni kohtuullisen varovasti käännyin päätielle ja siinä kun pyörä oli kallellaan niin samalla pikkasen avasin kaasua, niin samantien lähti takanen alta, mutta onneksi ehdin ottaa jalalla maasta tukea ja säästyin konttaukselta - loppumatka mentiinkin sitten todella varovasti![]()
Bonarit menee myös.Ainakin meikäläisellä autoon kun kohdistui "ilkivaltaa" jouduin maksamaan omavastuun, en tiedä et miten vakuutusyhtiö vaikuttaa tilanteeseen. Omavastuun maksamisen lisäksi puhui vakuutustarkastaja bonusten menettämisestä, ja 10% siitä taisi lähteäkin, tosin se tuli takas seuraavassa laskussa, tuli ilmeisesti vuosi lisää täyteen.Olinko se minä joka tänään tuli kotiin ja näin Suzukin kaltoinkohdeltuna !!!![]()
Eli pyörä oli 6 päivää kotona Siltamäessä (pohj. helsinkiä), kun me olimme lomailemassa Joensuussa autolla.
Ajoin auton kotiovelle jottei tartte kantaa kamoja niin kaukaa, ja kun kamat oli purettu niin vein auton parkkipaikalle pyörän viereiseen ruutuun.
Rikosilmoituksen tein netissä ja laitoin tuon kuvan siihen liitteeksi. (vakuutusyhtiötä varten lähinnä, tuskin tekijä ilmoittautuu poliisille)
Huomenna sitten vakuutusyhtiölle soittoa että pitäs saada uudet: rekisterikilpi, peili ja kytkinkahva?
Vai väännänkö kilven suoraksi, toivon että peilin varsi kestää asennossaan vauhdissakin vaikka on väännelty, ja kytkinkahva... no se ois kiva olla kunnossa.
Ehkä pitää myös katsoa todella tarkkaan kokopyörä ennenkuin sillä lähtee mihinkään? Ovat kuitenkin piripäät keksineet jotain jäynää.![]()
![]()
Homma menee kutakuinkin niin että ns. parkkipaikkakolhut tai vaikka pyörän tuuppaus nurin autolla parkkipaikalla vahingossa eivät mene ilkivaltavakuutukseen (josta ei tule bonusmenetyksiä) vaan korvataan kaskon kolarointivakuutuksesta jolloin taas bonareita menee. Kuvan perusteella tuon Susselin vahingot on selvästi ilkivaltaa jolloin ei myöskään bonusmenetyksiä pitäisi tulla.Bonarit menee myös.Ainakin meikäläisellä autoon kun kohdistui "ilkivaltaa" jouduin maksamaan omavastuun, en tiedä et miten vakuutusyhtiö vaikuttaa tilanteeseen. Omavastuun maksamisen lisäksi puhui vakuutustarkastaja bonusten menettämisestä, ja 10% siitä taisi lähteäkin, tosin se tuli takas seuraavassa laskussa, tuli ilmeisesti vuosi lisää täyteen.Olinko se minä joka tänään tuli kotiin ja näin Suzukin kaltoinkohdeltuna !!!![]()
![]()
Paitti jos ilkivallantekijä on tiedossa, jos ei ole, menee ulkopuolisen äkillisen vahingon piikkiin kaskosta ja bonarit menee.
Äkillinen uhka, kolarointiturva, ei mene ilkivallan pikkiin, koska on kaadettu. Mutta ei kinastella, odotellaan vakuutusyhtiön kommenttia.Homma menee kutakuinkin niin että ns. parkkipaikkakolhut tai vaikka pyörän tuuppaus nurin autolla parkkipaikalla vahingossa eivät mene ilkivaltavakuutukseen (josta ei tule bonusmenetyksiä) vaan korvataan kaskon kolarointivakuutuksesta jolloin taas bonareita menee. Kuvan perusteella tuon Susselin vahingot on selvästi ilkivaltaa jolloin ei myöskään bonusmenetyksiä pitäisi tulla.
Pohjola: "Teidän omavastuunne ilkivaltatapauksissa on 150,00e."Äkillinen uhka, kolarointiturva, ei mene ilkivallan pikkiin, koska on kaadettu. Mutta ei kinastella, odotellaan vakuutusyhtiön kommenttia.Homma menee kutakuinkin niin että ns. parkkipaikkakolhut tai vaikka pyörän tuuppaus nurin autolla parkkipaikalla vahingossa eivät mene ilkivaltavakuutukseen (josta ei tule bonusmenetyksiä) vaan korvataan kaskon kolarointivakuutuksesta jolloin taas bonareita menee. Kuvan perusteella tuon Susselin vahingot on selvästi ilkivaltaa jolloin ei myöskään bonusmenetyksiä pitäisi tulla.
Olinko se minä joka väisti peuraa Vanhalla Hämeenlinnatiellä aamuviideltä Palojoen kohdilla.