• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Olitko se sinä 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Roark
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Shy bongattu Tampereella tänään aiemmin. Vissiin matkalla Tampereen hurjien kaffepisteelle.

Itse livuin "tyylikkästi" ilmastoidun Volvon repsikan paikalla.

No kylvarmaanki, Teiskontiellä, Herwoodin valtaväylällä tai motarilla.

Vittuko mä näist teidän kärryteistä tiedän, mut numero oli 12 tai jotain, ja sille baanalle nousit nokka pystyssä, kuin pillunsa arvon tunteva 16-vee pissis.

Edit: Olipas negativiisen oloinen kirjoitus, vaikkei tarkoitus. Sitä se oma luultu näppäryys yhdistettynä terassikaljaan teettää.

Kukahan ajeli tänään puoli kuuden aikoihin Ristiinan kohdilla Mikkelistä Lappeenrannan suuntaan? Tulin Ristiinasta ja käännyin sama tien oikealle Hietasentielle. Taustapeileistä katsoen saattoi olla joku isompi kustomi, mustaa ja oranssia takissa ja vissiin kypärässäkin.
Toivottavasti heittämäni orkkismoro näytti orkkismorolta eikä keskisormelta... :)-

Joku tuli vastaan mustalla pyörällä Myrtsissä viiden jälkeen. Tajusin orggimoron vasta kohdalla, mutta vähän sain lapasta irti. Olin ajotunnilla ja ope perässä. No sallittakoon mulle....se oli eka kerta!:jippikaijee:

.... joka joutui auton kolaamaksi tänään Nokialla Maununkadun Siwan kohdalla n. 16 aikaan?

Toivottavasti ei käynyt pahasti :(

Ei sille pahasti käyny, ainakaan sen huudon perusteella mikä kaverista lähti. EA taitoisia ihmisiä oli paljon liikkeellä, mm sairaanhoitajia kotimatkalla siitä Terveyskeskuksesta.
Tod näk käsi ja jalka murtu.
Kiire loppui HD mieheltä.
Opetuksena ettei kannata rellestää märällä kelillä, ohittelut + tilannenopeus + keli.
Olin siinä autiopaikalla kun kaveri päästeli perse luisussa meikäläisen ohi juuri ennen kun kolahti, ehti sentään heittää itse pyörän nurin ennen törmäystä...

Joku tuli vastaan mustalla pyörällä Myrtsissä viiden jälkeen. Tajusin orggimoron vasta kohdalla, mutta vähän sain lapasta irti. Olin ajotunnilla ja ope perässä. No sallittakoon mulle....se oli eka kerta!:jippikaijee:

Tämä plus kuvasta puuttuvat alakatteet? Merkurialta poistumassa.

eQ9BuPT.jpg

Löytyykö täältä mimmi sinivalkoisella gixxerillä loppuviikosta kehä ykkösellä splittaamassa?? Ajelin siinä perässä...
Tai kai se edes oli mimmi...

Tämän taisin itekin nähdä, ja sori kun en enempää oikein ehtiny tekemään.

Tämähän oli 25.5 kehä ykkösellä 17.10 aikaan, idästä päin tullessa kyljellään kohdassa jossa tuli oikeelta liittymä sisään ja 2 kaistaa jatko kohti länttä. (keskimmäisellä kaistalla ja autoa lappas ohi niin vitusti)

Pysähyin viereen pumppaamaan jarrua että takana tulevat herää, onneks siihen taakse jäi autokin vielä blokkaamaan.

Kuski sai puserrettua pystyyn ja jalalle, jolloin poistuin sulkemasta toista kaistaa.

Vittumainen tilanne, ekan kerran oli ikävä hätävilkkuja :/

Ite olin sillä punasella seven fiftyllä ja koitin keksia konsteja jelppiä ilman että ollaan molemmat kolan alla.

En tiedä onko nyt sama mimmi kyseessä, mutta itään päin oli matkalla ja pystyssä sillon kun mä tän bongasin...

Tämän taisin itekin nähdä, ja sori kun en enempää oikein ehtiny tekemään.

Tämähän oli 25.5 kehä ykkösellä 17.10 aikaan, idästä päin tullessa kyljellään kohdassa jossa tuli oikeelta liittymä sisään ja 2 kaistaa jatko kohti länttä. (keskimmäisellä kaistalla ja autoa lappas ohi niin vitusti)

Pysähyin viereen pumppaamaan jarrua että takana tulevat herää, onneks siihen taakse jäi autokin vielä blokkaamaan.

Kuski sai puserrettua pystyyn ja jalalle, jolloin poistuin sulkemasta toista kaistaa.

Vittumainen tilanne, ekan kerran oli ikävä hätävilkkuja :/

Ite olin sillä punasella seven fiftyllä ja koitin keksia konsteja jelppiä ilman että ollaan molemmat kolan alla.

Olitko se sinä ketä tyhjensit takalaukun sisällön järvenpää- kerava välille, valojen vilkuttelusta huolimatta koitit vilkuilla ympäristöä ja sitten lisää vauhtia että sait ilmeisesti loputkin pölyt pois boxista, pyörä tais olla punainen vanhempi bemari.

Tuusula järven ympäriajoissa tuli vastaan pari sormimoroa, eka siinä hyrylä - Järvenpää teillä kohti Järvenpäätä (oliko se rantatie) enivei tuli sellaiselta värikkään pyörän kuskilta sormi. Ja pyörä todella oli värikäs. Sitten toinen moro vanhalla tuusulantiellä Ruotsinkylä - Koivukylän välillä, pyörä oli kait musta suzuki gixxer(tai jotain) ja kuskilla valkomustat vaatteet päällä+ kyytiläinen. Itse sinisävyisesti sonnustautuneena Sinisellä XX:llä. Terve vaan.

Tänään tuli Juuka-Koli välillä pari letkaa vastaan joskus 15.40 aikaan. Ainakin jälkimmäisessä näkyi olevan melkein kaikilla sormi pystyssä. Liekkö ollut orkkilaisia? Itse ajelin vastaan tuolla vihreällä kawa 9 ärrällä.

Perjantaina (? N. Klo 16-17) oltiin tiellä 25 valoissa autolla Nummelan kohdalla, kun naapurikaistalle - siis vasemmalle kääntyvälle, ajoi iso matkapyörä ja kun valot vaihtui, moottoripyörän kuski yllättäen kiihdytti sieltä eteemme. Lyhyt matka oli valotolppaan, mutta vaimo onnistui vähän väistämään ja pyörä pääsi eteemme. Rukan vaatteen ehdin nähdä, mutta en muuta. Vaimon mielestä oli 2 päällä.

Onneksi ei käynyt mitään. Vaimo ei arvannut, että pyörä tulee sieltä jonon ohi. Ei olisi muuten kiihdyttänyt, mutta oli sattumalta päättänyt vähän revittää. Auto on vain Saab 95 diesel, mutta kyllähän sekin lähtee, kun käskee.

Olisihan siinä ollut ohituspaikkaa heti valojen jälkeen eli motoristin pieni virhearvio. Onneksi ei käynyt muuta kuin säikähdys. Revitteli karkuun oikein kunnolla, taisi vähän hävettää?:no:

Viimeksi muokattu:
Sinä harmaan volkkarin kuski, tuskin luet tätä, mutta olitko se sinä joka Yli-Iin ja Iin välisellä sillallalla koitit ängetä tieltä sillalle vastaan tulevan kaistaa, pieni silta, ahtaat välit, ja joskus siitä ajaa jopa ei paikalliset joten ehkä ensin kerran jätät tilaa muillekkin?

Mut olitkos se sinä mukava & asiallinen jäätelökauppias II - Haukipudas välillä joka pysäyttämisen + laputtamisen sijaan tervehtimiseen vastasit himmaa morolla? Jäi hyvä fiilis, ja nopeutta pudotettiin.

Tänään tuli Juuka-Koli välillä pari letkaa vastaan joskus 15.40 aikaan. Ainakin jälkimmäisessä näkyi olevan melkein kaikilla sormi pystyssä. Liekkö ollut orkkilaisia? Itse ajelin vastaan tuolla vihreällä kawa 9 ärrällä.

Kyllä, kyllä molemmat letkat orkkilaisia Oulusta.:thumbup:

Back