GaryRock
New member
Sattuiko em. neuvotteluhetki nelostiellä, joku kilsa Äänekoskelta etelään? Hopeinen paku oli bussipysäkillä ja joku mopo siinä oli pysäytetty. Ohi ajoin Kawalla...
Ei, Lähempänä Lievestuoretta neuvoteltiin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sattuiko em. neuvotteluhetki nelostiellä, joku kilsa Äänekoskelta etelään? Hopeinen paku oli bussipysäkillä ja joku mopo siinä oli pysäytetty. Ohi ajoin Kawalla...
No kylvarmaanki, Teiskontiellä, Herwoodin valtaväylällä tai motarilla.

Joku tuli vastaan mustalla pyörällä Myrtsissä viiden jälkeen. Tajusin orggimoron vasta kohdalla, mutta vähän sain lapasta irti. Olin ajotunnilla ja ope perässä. No sallittakoon mulle....se oli eka kerta!![]()
Löytyykö täältä mimmi sinivalkoisella gixxerillä loppuviikosta kehä ykkösellä splittaamassa?? Ajelin siinä perässä...
Tai kai se edes oli mimmi...
Tämä plus kuvasta puuttuvat alakatteet? Merkurialta poistumassa.
![]()
Jaa-a. Louhelantiellä.
Erittäin todennäköistä. Eli terve vaan kunnes toisin todistetaan
Tämän taisin itekin nähdä, ja sori kun en enempää oikein ehtiny tekemään.
Tämähän oli 25.5 kehä ykkösellä 17.10 aikaan, idästä päin tullessa kyljellään kohdassa jossa tuli oikeelta liittymä sisään ja 2 kaistaa jatko kohti länttä. (keskimmäisellä kaistalla ja autoa lappas ohi niin vitusti)
Pysähyin viereen pumppaamaan jarrua että takana tulevat herää, onneks siihen taakse jäi autokin vielä blokkaamaan.
Kuski sai puserrettua pystyyn ja jalalle, jolloin poistuin sulkemasta toista kaistaa.
Vittumainen tilanne, ekan kerran oli ikävä hätävilkkuja :/
Ite olin sillä punasella seven fiftyllä ja koitin keksia konsteja jelppiä ilman että ollaan molemmat kolan alla.

Tänään tuli Juuka-Koli välillä pari letkaa vastaan joskus 15.40 aikaan. Ainakin jälkimmäisessä näkyi olevan melkein kaikilla sormi pystyssä. Liekkö ollut orkkilaisia? Itse ajelin vastaan tuolla vihreällä kawa 9 ärrällä.