• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olitko se sinä, sortseissa ja teepaidassa kyykkykawaa ajanut koltiainen... Tulit 12 tieltä Tampereen kehälle ja poistuit kai Sammon valtatien rampista ja olit jäädä farkkuskodan alle tullessasi motarille... Ei ollut monestakaan sentistä kiinni...

Tarvis siis muistaa, että mopossakin ON se kuollut kulma!  
idea3.gif

Muoks: niin, siis kannanottoni liittyi VAIN JA AINOASTAAN tuohon läheltäpiti -tilanteeseen... Kukin kyntää haluamissaan varusteissa  
talktohand.gif

Muoks 2: Kellohan oli tietysti jotakuinkin 17.30-18

Muoks 3: Niijjuu, ja mistäkö tiedän... Noh, kun turvavälini oli hiukan niukka siihen farkkuskodaan ja meinasin ottaa sen kyytiin kun hää teki äkkijarrutuksen mopon takia... Oli myös senteistä kiinni
lookaround_orig.gif

Olitko se sinä , joka näytit uuden ohitus kohdan harmaalla prätkällä ennen Vehoniemen risteystä Pälkäneeltä päin tultaessa tänään n. klo 16. Pelotti itteäkin vähän kun ohitit kuorma-auton ja henkilöauto tuli vastaan.

Tulee välillä ittekin vähän liian tiukoissa paikoissa ohiteltua kyseisellä tiellä, mutta toi on jo paha paikka
crazy.gif

Jepulis kiitos varoituksesta. Kun käskit hiljentää vauhtia. Tulit minua vastaan taavetin ja savitaipaleen tiellä. Joskus kello 20. Ja heilutit kättä alas päin. Jotta hiljentäisin vauhtia. Hiljensin vauhtia huomattavasti. Kiitos vinkistä. Savitaipaleen abc:een pihalla oli poliisi prätkä ja maija.
talktohand.gif

Sinäkös se tankkasit aamulla Rusan Shellillä punertavaa(?) BMW:tä(?)...

Onko tapanasi:
A) Olla moikkaamatta muita motoristeja?
B) Olla moikkaamatta kevarin näköisellä pyörällä ajavia motoristeja?
C) Olla moikkaamatta oransseja pyöriä?
D) Muuten vaan huono aamu?

cool.gif

Kahdesti siinä nyökkäsin päätäni kamoja päälleni vetäessä, mutta tuijotit vain hölmistyneenä silmiin. Tai ainakaan en mitään tervehdykseen viittaavaa reaktiota havainnut
biggrin.gif

Ja myöhästynyt morotus tätä kautta heti perään Valkoisenlähteentiellä komeasti lapanen pystyssä vastaantulleelle customille - keskityin niin intensiivisesti kaistamerkintöjen pujotteluun, etten hoksannut ajoissa
blush.gif

No meitä on moneen junaan. Riittää ku ajaa kyykyllä maastohousut jalas ni se vissiin riittää jo monelle olla morjestamatta.
033102ass_1_prv.gif

Mua ei ainakaan vähempää vois kiinnostaa jos joku ei halua morjestaa. Eihän kaikki rekkakuskitkaan morjesta toisilleen vaikka samoja paskoja ajellaan yöt ja päivät.

No meitä on moneen junaan. Riittää ku ajaa kyykyllä maastohousut jalas ni se vissiin riittää jo monelle olla morjestamatta.
033102ass_1_prv.gif

Mua ei ainakaan vähempää vois kiinnostaa jos joku ei halua morjestaa. Eihän kaikki rekkakuskitkaan morjesta toisilleen vaikka samoja paskoja ajellaan yöt ja päivät.
No ei minua ajatuksen vertaa haittaa jos ohiajaessa moikat jää joltain... Tuossa nyt vaan tunsi itsensä vähän hölmöksi nyökytellessään. Vähän kuin "päivää" sanoisi naapurille pihalla, joka vain tuijottaisi takaisin
tounge.gif

No on teillä ongelma noista moikkaamisista.
Minä en moikkaile koskaan ketään ekana. Mutta sen verran on kohteliaisuussäännöt hallussa, että vastaan kyllä tervehdykseen. Olkoon kyseessä sitten hevosmies, skootterikuski tai kuka tahansa.

033102ass_1_prv.gif

No ei minua ajatuksen vertaa haittaa jos ohiajaessa moikat jää joltain... Tuossa nyt vaan tunsi itsensä vähän hölmöksi nyökytellessään. Vähän kuin "päivää" sanoisi naapurille pihalla, joka vain tuijottaisi takaisin  
tounge.gif
No oon törmänny sellasiin naapureihin usein jotka ei tarvehdi vaikka ohittaa metrin päästä ja silmäkontaktikin syntyy vielä.
Itsekään en näytä miltään resuiselta tai muuten vaa rikollisen näköiseltä et siitä ei voi olla kii.
Jotkut ihmiset on vaa vinksahtaneita käytöstavoiltaan.

Tiistai 3.8. n.klo 11 ajelin 4 pyörän seurueenne kanssa välin Mikkeli-Anttola, siinä jäitte ilmeisesti neuvonpitoon.. Pyörinä VFR, CB, FJR ja neljäntenä joku Yamahan?? customi. Lietvedellä ollessani vichy-tauolla ajelitte ohitse.
062802moto_prv.gif

Olitko se sinä, joka meinasi tänään aamulla kahdeksan aikaan Länsiväylän jälkeen Ruoholahdenkadulla (sillan kohdalla)Kamppiin päin mennessä ajaa VFR:llä edellä menneen naismotoristin päälle, kun tämä vaihtoi kaistaa vasemmalta oikealle ja olit itse myös vasemmalla kaistalla, mutta aivan sen oikeassa reunassa ja kiinni naiskuskin takarenkaassa. Ajelin kotilolla perässä ja en voinut uskoa mitä tapahtuu... Onneksi ei osunut...

Ensimmäinen Org-tervehdys pongattu eilen klo. 18 maissa Merimaskussa  
buttrock.gif
aiemmin en tosiaan oo nähny ketään etusormi pystyssä, mut nyt ei epäilykselle jääny sijaa.

Kahdesti siinä nyökkäsin päätäni kamoja päälleni vetäessä, mutta tuijotit vain hölmistyneenä silmiin. Tai ainakaan en mitään tervehdykseen viittaavaa reaktiota havainnut
biggrin.gif
No seuraavalla kerralla kokeile vielä näyttää keskisormea. Jos sekään ei aiheuta mitään reaktiota niin voit huoletta unohtaa kyseisen kaiffarin...
huuh.gif

-...elä kerro näin julkisesti että japanialainen tyttöystävä sai hudaa... Riittaliisa suutahtaa mulle vielä
crazy.gif
Pamperssi
bowdown.gif
MITÄMITÄMITÄMITÄ ? ? ? ?
sanoi:
japanialainen tyttöystävä sai hudaa...
Myös hinthaaran väylällä vai mikä se nyt on jos oikein näin.
Hyshys nyt
lookaround_orig.gif
tounge.gif
No ei, olin huomaavinani tutun paketin tulevan vastaan mutta en ollut ihan satavarma... Meinasin vetää uukkarit mutta kun oli vähän... kiire
smile_org.gif

MITÄMITÄMITÄMITÄMITÄ 2 ? ? ? ? ?

Tää vetää ihan sanattomaks  
omg.gif
Uuuuppsss...
lookaround_orig.gif
lookaround_orig.gif
blush.gif

ps. hyvät kyydit anto
tounge.gif

Back