• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Onko can am moottoripyörä

Onko can am moottoripyörä -

• Ei ole

Ääniä: 10 83,3%
  • On

Ääniä: 2 16,7%

• Ääniä yhteensä
    12
Ei ole moottoripyörä tuo, mielestäni.
- Hauskuutta en silti kiellä. Ajaahan toiset kilpaa kuorma-autoillakin
wink.gif

Ei ole mielestäni moottoripyörä.

Vakuutukset menee moottoripyörän mukaan. Ajaa voi A- tai B-kortilla tai jos on molemmat niin sekin käy.

Edestä tuo näyttää tosi paljon kelkalta, sivuilta sitten taas aika sähältä menijältä, tiiä olisko moottoripyörä sopiva verrokki jos sivulta kattoo, ehkä lähinnä.

Ite tykkäsin ajaa moisella kovastikin kun ei tuota A-korttia ole tullut hommattua ja kun ajokorttiki tuli ajettua vähä liian myöhään niin jäi automaattisesti saamati se A. Mopoista ei oo muuten kokemuksia kuin pappatunista Pohjois-Karjalasta niin siihen mopovastaavuuteen en ota kantaa. Enempi on tullu sit autoilla ja mönkijöillä ajettua niin ei tuon Spyderin ajettavuus oo oikein noihinkaan verrannollinen, melko kovaa saa ajaa kaarteeseen, että sais jotai kallistusta/luisua aikaan (silloki se lähinnä tiputtaa koneen tehoja jos joku tassuista nousee ilmaan, ite en uskaltanut ajaa kun pari päivää vaan oli lainassa). Mönkijällä ja autolla uskaltaa paljo helpommin ajaa sivuluisuun. Ja ekoja kertoja kun ajelin niin aloin hapuilee taustapeilin säätöjä joten joteki avoautomainen fiilis. Käsijarrun puute on kans yks paha tossa laitteessa kun siihen tottunu mönkijöissä.

0-100 km/h luvataan alle viiteen sekuntiin (noin 4,5) joten saa olla aika ripee auto, että pystyy samoihin tuloksiin. Kyllä ne valoissa jäiki yleensä kauas horisonttiin kun vaan pito sattu riittämään (oli aika sliksi takarengas). Ja sorallaha tuota oli kans kiva viedä kun otti sopivaa luisua. Olis kyl hauskaa jos noita luistonestoja sais säädettyä jollai sopivalla potentiometrillä. Ameriikoissaha ne on hieman noita sensoreita huijailleet.

Mun mielestäni on moottoripyörä.
smile_org.gif

Mun mielestäni LT:kin on moottoripyörä.
biggrin.gif

Aion kyllä koeajaa, jos Heinolle touring-versio ilmestyy.
Otin siitä kylmät tyypit MP-Messuilla ja uteliaisuus heräsi.
Tossa touringissa on pystympi ajoasento, kuin perusmallissa.
155 litraa tavaratilaa ja kaikenmoista varustetta, mihin oon jo LT:ssä tottunut: radio, pakki, vakkari yms.
Tosin hintaakin on sitten jo yli 27 donaa...
omg.gif

no eihän se rek.otteen mukaan moottoripyörä ole mutta samaa henkeä siinä kyllä voi olla.. mulle kelpais moinen vehe kyllä

Tuossa on kätevästi saatu yhdistettyä kelkan, auton ja moottoripyörän huonot ominaisuudet yhteen.
033102ass_1_prv.gif

Hyvin näkyy hintansakin pitävän. Kolmessa vuodessa 7000 km ja hinta pudonnut ainoastaan 17000 euroa eikä taida mennä kaupaksi sittenkään.
ghostface.gif

Jos kuorma-autosta puhkeaa tai irtoaa yksi rengas, niin onko se sitten moottoripyörä ? Häh ?
nixweiss.gif

Ei todellakaan ole moottoripyörä, invamopo korkeintaan
tounge.gif

Onhan siinä noin periaatteessa moottoripyörän (Aprilia) pata ja saa ajaa mp-kortilla mutta enemmän se menee tonne sekasikiöpuolelle. Nykypäivän Messerschmidt?

Tiiä onko tää oikea viestiketju kysyä, mutta noi letka-ajot jonnin verta kiinnostaa niin onkos noissa pk-seudun letkoissa näkyny Spydereitä? Mites uskaltasko semmosella ylipäätää yrittää mukaan?
smile_org.gif
Mielipiteet jakaantuu kovasti ainaki, että mikä laite se on. "Mönkijäpiireissä" tuollainen kyllä sallitaan, vaikkei se oikein mönkijäkää ole. No jos umpikypärä päässä kävis kokeileen, jos tulee joskus tuollainen hommatuksi.

Gozan vetämissä Tourinkeissa on ollut yksi Spider mukana kait pariinkin otteeseen. Itse en ole ollut yhtäaikaa matkassa, joten en osaa sanoa taipuiko samaan tahtiin kaksipyöräisten kanssa.

Ei ole Can Am mp, mutta varmaan varsin hauska laite.

Piaggion mp:tä on testattu ja sehän on myös aika hauska laite.

Jos olis ylimäärästä fyrkkaa sellanen pitäs hommata duunimatkoja varten ;)

Ei ole Can Am mp, mutta varmaan varsin hauska laite.
Olen samaa mieltä=hauska laite!
biggrin.gif

Koeajoin ko pelin viime lauantaina. (Koeajotilaisuus).
80 km/h mittarinopeus päätä huimasi vauhti?
Vertaan GTR:n= moottoritienopeus tuntuu kävelyvauhdilta!!!

Koeajovehje oli vanhaa mallia. UUSI malli muistuttaa Hondan "kultasiipeä".
Rokkikoneet,kahvoja, elektroniikkaa,nappeja vaan painelee mm vaihteet, ym,ym, ei muistuta vanhaa,kuin pyörien jäljestä!

Ps on joku kuulemma täräyttänyt tutkaan 160km/h.Huh,huh.

Kyl mä viime kesällä ajoin motarilla iha reippaasti autojen mukana 120 km/h tai vähä reilustiki, eikä tuntunu "missään". Iha meni vakaasti, mitää ongelmia ollut.

Uusin malli on tosiaan kuin Goldwing ja hintaki on melkein 30ke.

Sporttimalli on sentää alle 20ke.

Enkä ny oikein ymmärtäny noita vertauksia, sporttimallista Spyderia saa manuaalina ja semiautomaattina.

Spyderin eri mallit

Kyl mä viime kesällä ajoin motarilla iha reippaasti autojen mukana 120 km/h tai vähä reilustiki, eikä tuntunu "missään". Iha meni vakaasti, mitää ongelmia ollut.

Uusin malli on tosiaan kuin Goldwing ja hintaki on melkein 30ke.

Sporttimalli on sentää alle 20ke.

Enkä ny oikein ymmärtäny noita vertauksia, sporttimallista Spyderia saa manuaalina ja semiautomaattina.

Spyderin eri mallit
Näin on kuten sanoit,mutta/jos olisin hankkimassa ostaisin se "kalliimman mallin"!
Siitä on toinen malli eli RS ja hintakin (vain) 19990€.
RT 26990€.

Palaan vielä ajotuntumaan:
ns kolmostien urat vaikuttivat ajoon. Se kun ei sovi autojen uriin,elikkä urat vetelevät!
Näin myös todettiin pelin lainaajien kanssa!

Itelle taas toi sporttisempi ulkonäkö on enempi mieleen. Sitä vaan ihmetelly, ettei toho sporttisempaa versioon saa vakionopeudensäädintä. Olis aika kiva.

Itelle taas toi sporttisempi ulkonäkö on enempi mieleen. Sitä vaan ihmetelly, ettei toho sporttisempaa versioon saa vakionopeudensäädintä. Olis aika kiva.
Kyllä,kyllä,nämähän ovat makuasioita.
R.M. Heinon hinnastossa on kolmelle mallille hinnat:
RS S SE 5 19990€
RT S SE 5 Black 26990€
RT S SE 5 Magnesium 27990€
Toki voi olla muitakin malleja,mutta ei tuoda Suomeen?
Kuulopuheiden mukaan on ns jenkkilän malleja? (USA).
Mene ja tiedä?

Eiikös tuo Can am ole vähän kuin vanha Erkkola joka käännetty ympäri ja laitettu vähän isompi mylly alle
omg.gif

Varmasti hieno peli, mutta ei mua varten, ainakaan vielä.....toistaiseksi mennään
062802moto_prv.gif

Back