Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osaako joku kertoa, mitä tuo VIP paketti pitää sisällään? Kun nuo ajojen sivut on harvinaisen epäinformatiiviset.
Eikäku... Löysinkin jo tuolta ketjun sivulta 4(?) linkin Bike-lehden artikkeliin, jossa avattiin asiaa. Tarttiskohan laittaa vähän palautetta Imatran ajojen nettisivujen tekijälle, että olishan se kiva, jos ihan sieltä niiden omilta sivuilta selviäisi asiat?

Vähän samaa ihmeteltiin.
Täytyy toivoa ja uskoa että "ruokailut" tarkoittaa vippialueita joihin voi enempiä jonottamatta käydä istuksimassa ja nauttimassa antimista. Siis enemmän kuin 2 janssoninkiusaukseen oikeuttavaa ruokalipuketta.
Eniten kyllä jänskättää se hintaan sisältyvä "Vip-emäntä"...
Vipit tilattu x 2
VIP-emännäksi tilattiin koot S ja XS kun ei tiedä meneeks toi XS jo liian pieneks.

Liput ajoihin ostettu 3xVIP
Vaimon kanssa jaetaan huone, mutta haluisiko joku tuon mun nuorimman pojan huonekaveriksi?
Mun kämppikseks saa tulla, hyvä vaan et kaik mahtuu![]()
mutta vanhin poika innostui sittenkin lähtemään ja pojat jakavat huoneen.
että olisin älynnyt päivittää tilannetta tänne.Kiitos
mutta vanhin poika innostui sittenkin lähtemään ja pojat jakavat huoneen.
Eivät vaan infonneet minuaettä olisin älynnyt päivittää tilannetta tänne.

Tikkari vauhti saattaa olla loppumatkasta suositeltu kaikille saapuville jos vanhat merkit moottoriurheilu tapahtumien yhteydessä pidettäviin nopeusvalvonta talkoisiin pitävät paikkansa.Tulipa tässä mieleen, en varmaan ollu eka mutta..., oisko Imatralle lähössä jokunen letkamuodostelma? Voisin siihen pk-seudun tikkarivauhtiseen ilmottautua mukaan, ni ei tartte ihan lounerina huristella perilleOnhan mulla navi, mut ryhmässä hauskuus tiivistyy
![]()