• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

.ORG goes Imatra 2016!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mukaan Imatralle?

• Kyllä, olen mukana.

Ääniä: 53 34,4%
  • Kiinnostaa mutta en uskalla luvata.

Ääniä: 90 58,4%
  • Tuskin lähden mukaan.

Ääniä: 11 7,1%

• Ääniä yhteensä
    154
  • Äänestys suljettu .
Osaako joku kertoa, mitä tuo VIP paketti pitää sisällään? Kun nuo ajojen sivut on harvinaisen epäinformatiiviset.
Eikäku... Löysinkin jo tuolta ketjun sivulta 4(?) linkin Bike-lehden artikkeliin, jossa avattiin asiaa. Tarttiskohan laittaa vähän palautetta Imatran ajojen nettisivujen tekijälle, että olishan se kiva, jos ihan sieltä niiden omilta sivuilta selviäisi asiat?

Vähän samaa ihmeteltiin.
Täytyy toivoa ja uskoa että "ruokailut" tarkoittaa vippialueita joihin voi enempiä jonottamatta käydä istuksimassa ja nauttimassa antimista. Siis enemmän kuin 2 janssoninkiusaukseen oikeuttavaa ruokalipuketta. :;):

Eniten kyllä jänskättää se hintaan sisältyvä "Vip-emäntä"...

Vähän samaa ihmeteltiin.
Täytyy toivoa ja uskoa että "ruokailut" tarkoittaa vippialueita joihin voi enempiä jonottamatta käydä istuksimassa ja nauttimassa antimista. Siis enemmän kuin 2 janssoninkiusaukseen oikeuttavaa ruokalipuketta. :;):

Eniten kyllä jänskättää se hintaan sisältyvä "Vip-emäntä"...

No sekin vielä! Minä mitään emäntää tahdo. Naisille pitäisi olla vip-isäntä, näin tasa-arvon aikakautena.. :p

Itse päädyin tuohon VIPiin jo senkin takia että ainakin sen avulla pitäisi päästä istumaan niin että näkee radalle.

Vipit tilattu x 2

VIP-emännäksi tilattiin koot S ja XS kun ei tiedä meneeks toi XS jo liian pieneks.

Nyt sitä ollaan sit niin VIP että.
Kylläpä voi olla raastavaa puhelimella ostaa tuolta Ticketmasterilta noita lippuja. Jumii ja sit loppui aika kesken ja aloita alusta ja siinä se ruokis meni mukavasti. Sain kuin sainkin lipun.

Mä en ole vielä päättänyt, että ostanko köyhällistölipun vai vip:n.... On tää elämä karmeeta tusksaa.

Mä laitoin lompakon otsalle ja totesin että VIP:stä turha haaveilla.
Uskon et sillä säästyvällä rahalla saan ruokaa ja juomaa sopivasti.
Toiselle emännälle olkookin VIP ei oo käyttöä.

Ehhehe, tulipa ostettua VIP lippu. Jonka jälkeen huomasin että olen näköjään jo viime vuonna ostanut tavan lipun. Noh, nää yhdessä on sit vissiin überlippu jolla voi palloilla ihan missä huvittaa millon huvittaa.

Mukana ollaan!

Tänään haettu kolmen päivän lippu... :thumbup:

Kai me Turusta joku letka laitetaan pystyyn...?

:) Kiitos :respect: mutta vanhin poika innostui sittenkin lähtemään ja pojat jakavat huoneen.
Eivät vaan infonneet minua :rant: että olisin älynnyt päivittää tilannetta tänne.

Hyvä että löyty tuttua seuraa:thumbup:, ei jänskätä niin paljo:D vaikka tapahtumassa varmasti paljon virtaa ja kihelmöintiä riittää:grin:

Idea:

Nyt kun se yksi hotelli vallataan, niin halpa mainostemppu on roikotella Orgin lippuja ikkunoista.

Tulipa tässä mieleen, en varmaan ollu eka mutta..., oisko Imatralle lähössä jokunen letkamuodostelma? Voisin siihen pk-seudun tikkarivauhtiseen ilmottautua mukaan, ni ei tartte ihan lounerina huristella perille:orgmp: Onhan mulla navi, mut ryhmässä hauskuus tiivistyy:grin:

Moottorimarssin autolla suorittaville sellainen vinkki, että ainakin pätkä Taavetista Lappeenrantaan on yhtä tietyömaata. Saattaapi ruuhkautua.

Tulipa tässä mieleen, en varmaan ollu eka mutta..., oisko Imatralle lähössä jokunen letkamuodostelma? Voisin siihen pk-seudun tikkarivauhtiseen ilmottautua mukaan, ni ei tartte ihan lounerina huristella perille:orgmp: Onhan mulla navi, mut ryhmässä hauskuus tiivistyy:grin:
Tikkari vauhti saattaa olla loppumatkasta suositeltu kaikille saapuville jos vanhat merkit moottoriurheilu tapahtumien yhteydessä pidettäviin nopeusvalvonta talkoisiin pitävät paikkansa.

Back