• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

.Org! goes Imatra 2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Paitani koko olisi

• S

Ääniä: 2 6,7%
  • M

Ääniä: 3 10,0%
  • L

Ääniä: 7 23,3%
  • XL

Ääniä: 11 36,7%
  • XXL

Ääniä: 1 3,3%
  • XXXL

Ääniä: 2 6,7%
  • Olen yläosattomissa

Ääniä: 4 13,3%

• Ääniä yhteensä
    30
  • Äänestys suljettu .
Ei siitä oo enään ku valinnan mukaan suoraa tai mutkaista tietä Imatralle.

Tosta viikon päästä alkaa Cannonball Bike Run... Ei tohi kotiväkeä jättää ihan oman onnensan nojaan, eikä itekään olla reissun päällä niin perkeleesti.

Jos sunnuntain kisat tulis kattelemaan, näin alustavasti.

Ethän unohtanut tätä?

Majoituspaikkoja 3 hengen huoneissa on vielä paljon vapaana.
Kauppaan mars!

Jos haluatte esittää huonejakotoiveita niin laittakaahan tietoa siitä minulle yksityisviestillä.
Muussa tapauksessa arvon teille huonekaverit ja ilmoitan ne etukäteen hotellille.
Huonekaverin vaihdot paikan päällä saattavat tuottaa vaikeuksia.

Toisaalta, huone on paidan vaihtoa ja nukkumista varten. Lisäksi jokainen orggilainen on aina mukavaa seuraa.

Hip hei :)
KUUMOTTAISI ihan hirveästi päästä, mukaan, mutta ei ole lippua eikä jäsenyyttä.
Jos maksan tänään jäsenyyden ja jos tulee peruutuspaikka niin onko siihen joku jonotus järjestys :jippikaijee:
Työvuoron koitan vaihtaa jo valmiiksi :jippikaijee:

Jos maksan tänään jäsenyyden ja jos tulee peruutuspaikka niin onko siihen joku jonotus järjestys :jippikaijee:
Työvuoron koitan vaihtaa jo valmiiksi :jippikaijee:

Työvuoron sain vaihdettua ja voihan sitä tulla ilman majoitustakin kun antaa vaan silmien seistä päässä :D

Mut vastatkaa joku tohon mun mietintään kuitenkin :right::polonen:

Mä olen NIIN fiiliksissä :jippikaijee::jippikaijee:
Täytyy vaan tehdä töitä enemmän, että laskupino kuulee järjen äänen :jippikaijee:

Zippa-dai :jippikaijee:

Äkkiä katsoen petipaikkoja kolmen hengen huoneesta on edelleen ostettavissa orgin kaupasta, joten mihin tuota jonottamista ja peruutuspaikkaa tarvitaan? :right: Jotenkin ajattelen, että ei olisi mikään ongelma ostaa jäsenyyttä ja majoitusta samalla kertaa, mutta yhdistyksen edustajat toivottavasti vahvistavat asian.

No vitsi, mä en edes kattonu kun luulin niiden menneen.
Vastatkaa äkkiä, mä haluan yhden sängyn :peukutpystyyn:

Jäsenyys ostoksen jälkeen en saanut ostettua majoitusta. Pitääkö odottaa jotain?

Jäsenyys pitää ensin ylläpitäjän toimesta vahvistaa sinne kauppaa. Sen jälkeen onnistuu ostokset. :peukutpystyyn:
Mutta kyllä siellä näyttää niitä 3hh majoituksia olevan kun itse olisin ainakin saanu ostettua

..no nyt on sitten hankittu myös la-su lippupaketti ja la katsomopaikat. :)

Hämmästytti, kun ei ticketissä ollut myynnissä lippuja perjantaille eikä katsomopaikkoja sunnuntaille. Enkö puusilmänä vaan löytänyt, vai...
-onko pe vapaa pääsy radan varteen?
-saako la katsomopaikan lipulla myös pääsyn katsomoon sunnuntaina?

PE on ohjelmaa radalla 15.00 - 20.30 ja SU 9.00 - 18.30.

Ei nyt ollut erityisen selkeää tuo ticketin lippukauppa. Erikseen omana hankintana piti tehdä nuo edellämainitut hankinnat. Vai enkö vaan ole ticketmaster -yhteensopiva yksilö..? :dunno:

Tyhmiä taas kyselen..... että sinne vaan perjantaina respaan sanomahan, "notta ORGilaisia ollahan ja pistäppä plikka avaimet pöyrälle tai mää näytän eteläsuamen pienintä piliä!" :jippikaijee:

Jos haluatte esittää huonejakotoiveita niin laittakaahan tietoa siitä minulle yksityisviestillä.
Muussa tapauksessa arvon teille huonekaverit ja ilmoitan ne etukäteen hotellille.
Huonekaverin vaihdot paikan päällä saattavat tuottaa vaikeuksia.

Toisaalta, huone on paidan vaihtoa ja nukkumista varten. Lisäksi jokainen orggilainen on aina mukavaa seuraa.

Muistutan tästä.
Samalla tämä on vastauksena mm. ttuttun kysymykseen.
Eli huoneet löytyy omilla nimillänne respasta.

Back