JMH
Orgin Keulahahmo
Mikäs sun on tilanne, saatko lähtee ilman esiliinaa?
Näyttäis siltä, että rantaudun työreissusta Helsinkiin joskus perjantaina.
Vähän huono enne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs sun on tilanne, saatko lähtee ilman esiliinaa?
Näyttäis siltä, että rantaudun työreissusta Helsinkiin joskus perjantaina.
Vähän huono enne.
Ei siitä oo enään ku valinnan mukaan suoraa tai mutkaista tietä Imatralle.
Hip hei![]()
KUUMOTTAISI ihan hirveästi päästä, mukaan, mutta ei ole lippua eikä jäsenyyttä.
Jos maksan tänään jäsenyyden ja jos tulee peruutuspaikka niin onko siihen joku jonotus järjestys
Työvuoron koitan vaihtaa jo valmiiksi![]()

Mä olen NIIN fiiliksissä
Täytyy vaan tehdä töitä enemmän, että laskupino kuulee järjen äänen
Zippa-dai![]()
Hip hei![]()
KUUMOTTAISI ihan hirveästi päästä, mukaan, mutta ei ole lippua eikä jäsenyyttä.
Jos maksan tänään jäsenyyden ja jos tulee peruutuspaikka niin onko siihen joku jonotus järjestys![]()
Jotenkin ajattelen, että ei olisi mikään ongelma ostaa jäsenyyttä ja majoitusta samalla kertaa, mutta yhdistyksen edustajat toivottavasti vahvistavat asian.No vitsi, mä en edes kattonu kun luulin niiden menneen.
Vastatkaa äkkiä, mä haluan yhden sängyn![]()
Jäsenyys ostoksen jälkeen en saanut ostettua majoitusta. Pitääkö odottaa jotain?
Jäsenyys ostoksen jälkeen en saanut ostettua majoitusta. Pitääkö odottaa jotain?
Mä kävin juuri päivittämässä sun statuksen tuolla kaupassa, eli ei muuta kuin ostoksille.
Ja oli siellä pari muutakin uutta jäsentä![]()

Jos haluatte esittää huonejakotoiveita niin laittakaahan tietoa siitä minulle yksityisviestillä.
Muussa tapauksessa arvon teille huonekaverit ja ilmoitan ne etukäteen hotellille.
Huonekaverin vaihdot paikan päällä saattavat tuottaa vaikeuksia.
Toisaalta, huone on paidan vaihtoa ja nukkumista varten. Lisäksi jokainen orggilainen on aina mukavaa seuraa.