Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samassa tungoksessa siinä varmaan oltiin. Kuvaukseen sopii ainakin tonninen Kawa ja Bläkkäri jossa oli kyytiläisiä mukana.Käytiin emännän kans siinä syömässä jätskit, mut eipä ottanu selvää että kuka on menossa ja minne, ja ujoina ei uskallettu suuta aukaistamut puijolta alotus ja abc:lle lopetus kuullostaa hyvältä.![]()
Parempi onni ens kerralla![]()
No liekkö tuo nyt nolo ollenkaan. Onhan se Puijo paljon muutakin kuin torni, mutta eiköhän se sitä tornin parkkista tällä kertaa tarkoita?Se kokoontuminen jääpi ainakii multa nyt väliin kun juuri torstaina on työpaikan zembalot (ja rapulissa töihin pe...).
Seuraa nolo kysymys: äärimmäisen vähän Kuopiossa liikkuneena, on pakko tarkentaa, et Puijon torninko luona on tarkotus kokoontua?
Tosiaan silloin harvoin kun Kuopiossa liikun, keskityn pikemminkin keskusta kauppoihinVaikka matkaa kotikaupungista Kuopioon ei ole kuin n. 70km, tulee siellä käytyä hyvin vähän.![]()
Mennään eteläänpäin se n. 70km, eli pikku kaupunkiin nimeltä Varkaus. Täälläpä minä lähes koko (pienen?) ikäni olen asustellut.No liekkö tuo nyt nolo ollenkaan. Onhan se Puijo paljon muutakin kuin torni, mutta eiköhän se sitä tornin parkkista tällä kertaa tarkoita?Se kokoontuminen jääpi ainakii multa nyt väliin kun juuri torstaina on työpaikan zembalot (ja rapulissa töihin pe...).
Seuraa nolo kysymys: äärimmäisen vähän Kuopiossa liikkuneena, on pakko tarkentaa, et Puijon torninko luona on tarkotus kokoontua?
Tosiaan silloin harvoin kun Kuopiossa liikun, keskityn pikemminkin keskusta kauppoihinVaikka matkaa kotikaupungista Kuopioon ei ole kuin n. 70km, tulee siellä käytyä hyvin vähän.![]()
Ja enpä pääse näillä näkymin mukaan itsekään torstaina kun noita lapsia taitaa ravata nurkissa sen verran paljon...
Iisalmestakos Mirtsu? Itse olen Lapinlahdelta kotiutunut tänne Kuopioon aikoinaan
Etköhän sovi maxilaatikoinesi sekaan, ei kai tää nyt niin pilkun tarkkaa touhua ole...Sitä oon miettinyt, että kuuluvatko maksiskootterit moottoripyöräkategoriaan sosiaalisessa mielessä? Eli mahtuuko skootteristi mp-letkaan? Mahtiskootalla nimittäin ajan mielummin = helepompi ajjaa, tavarat penkin alle ja käy kakkosautosta työmatkakuvioissa.