Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaippa tuo jatkossa voi sitten muuttua kun porukka alkaa tuntemaan toisensa ja sellaista parveilua on helpompi huomata muutenkin. Tomtomilla on ainakin orgin logo näkyvällä paikalla takin rintapielessä ja kaipa sen vois hieman näkyvämmän jutun laittaa itselleenkin. Nyt on vaan pikkutarrat mopossa ja kypärässä. Väriähän pitää tunnustaa tottakai...Tapaamispaikasta käytiin keskustelua ja normaalisti abc:llä on sen verran porukkaa että sieltä voi olla vähän vaikee bonkata muita org laisia. Joten olen myös sillä kannalla että kokoonnutaan puijolla ja sitten lenkin kautta abc:lle kahville.....
Ja tosiaan luulisi cbr:n jaksavan nousta mäen päälle kun eilen tulivat 50cc derbylla 2 päällä mäen päälle...
TOMTOM![]()
Vartaloiden nytkyttäminen (vastakkaisen sukupuolen kanssa...) samaan tahtiin on oikeastaan parasta mitä voi touhuta ilman ajoasua. Joo, mut mopon(50cc)päällä Puijon rinteessä, liian kinkyä jopa minulleMinä ostin 400:sen maxiskootan ihan siitä syystä, että vois pärrätä Puijon mäen ylös kakspäällä.
Aikaisemmin oltiin 50cc:llä sitä ajeltu. Piti nytkyttää vartaloita samaan tahtiin ees taas jotta päästiin mäen yli. "Tämä mäki ei meitä kauaa pilkkaa", aattelin silloin ja rupesin tutkimaan mahtiskoottereita.![]()
Kuopion mäkien ajaminen isommalla pyörällä tuntuu muuten erityisen naatinnolliselta, kun tuoreessa muistissa on samojen nousujen kelaaminen 50cc:llä.
Juupa juu.Sitä oon miettinyt, että kuuluvatko maksiskootterit moottoripyöräkategoriaan sosiaalisessa mielessä? Eli mahtuuko skootteristi mp-letkaan? Mahtiskootalla nimittäin ajan mielummin = helepompi ajjaa, tavarat penkin alle ja käy kakkosautosta työmatkakuvioissa.
sanoi:Lueppas PLOOTU tuo ketju läpi...
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....78;st=0
En sano enää mitään?
Huomenta.Tulipa sellanen kysymys mieleeni, että mitäs porukkaa kokoontuu tiistaisin Puijolle (näin olen kuullut)? Olisikos järkevää yhdistää nämä tämmöiset kokoontumiset, vai onko nämä tiukasti jonkun tietyn porukan juttuja?
Olisin bojuumin kanssa sillä kannalla että vielä puijolla törmätään jotta tunnistetaan kunhan porukka tosiaan oppii tunnistamaan toisensa niin katellaan sitten onko paikka abc vai matkustaja satama....???Kaippa tuo jatkossa voi sitten muuttua kun porukka alkaa tuntemaan toisensa ja sellaista parveilua on helpompi huomata muutenkin. Tomtomilla on ainakin orgin logo näkyvällä paikalla takin rintapielessä ja kaipa sen vois hieman näkyvämmän jutun laittaa itselleenkin. Nyt on vaan pikkutarrat mopossa ja kypärässä. Väriähän pitää tunnustaa tottakai...Tapaamispaikasta käytiin keskustelua ja normaalisti abc:llä on sen verran porukkaa että sieltä voi olla vähän vaikee bonkata muita org laisia. Joten olen myös sillä kannalla että kokoonnutaan puijolla ja sitten lenkin kautta abc:lle kahville.....
Ja tosiaan luulisi cbr:n jaksavan nousta mäen päälle kun eilen tulivat 50cc derbylla 2 päällä mäen päälle...
TOMTOM![]()