• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ORG. Kuopio Miitti?

viikon päästä, siis 17.5. ainakin lähdetään porukalla ajelemaan, eikö? Silloin on useimmilla vapaapäivä joten...
sport05.gif

Joko tuolloin saatais porukka kokoon?

Juu, aika paska keli oli taas tänään(To klo18) ja kuka nyt suomen pelin(FIN-USA) aikaan lähtee jonnekkin huoltsikalle norkoilemaan, joten 17.5 kuulostaa suunnitelmalta... Mikäli olen maisemissa niin tulen ehdottomasti paikalle.

Toisaalta just tuo mainitsemasi vapaapäivä voi tarkoittaa sitä, että jengi on jossain kauempana päristelemässä tai sitten megalomaanisessa krapulatilassa. Ei kai enää klo18 aikaan kuitenkaan?

-B52-

Aikaahan voi tuolleen vapaapäivänä ruuvata aika vapaasti. Ilmoistahan toi voi olla taas hyvin pitkälti kiinni. Suomen lyhyt mutta vähäluminen kesä (alkaakohan olla pikkuhiljaa vanhentunut sanonta?) ei ole vielä täydessä iskussa. Mutta enivei huristellaan paikalle mahdollisuuksien mukaan
thumbs-up.gif

Minäkin voisin ensi torstaina saapua paikalle, jos kohmelo ei pääse yllättämään
062802jumpie_prv.gif

Todii..

siis torstaina abc:lle. Mopokin vaihtui tässä välissä eli sukisuki miehestä tulikin honda mies...

TOMTMO
062802moto_prv.gif

Jovain, jos en vielä mopoa ole saatu myytyä, eikä tosiaan ole krapula, niin voisi lähteäkin. Olisiko perinteinen verhemsalmen lenkki hjyvä?

Heps!

Itse en kerkiä ennen 18 olen veneen kimpussa iisalmessa....

TOMTOM

PS. XX on nyt sitten rantautunut..........

Näyttää siltä että tänään en sittenkään pääse ajelemaan..
bawling.gif

Viime yökin taas töissä ja rytmit sekaisin kuin huonolla salsaorkesterilla... Ei vaan pysty kykenemään
confused_orig.gif

Onkos tänne ketään lähdössä tänään (17.5.)? Itse voisin ehkä suurilta kiireiltäni vaikka joutaakin, kun tuo jaffakin paistelee vaihteeksi.

No kun ei tuon kauempana ole ja aurinkokin tuntuu paistavan ja tekee muutenkin mieli ajelemaan niin siellä ollaan. Saapahan kupin kallista huonoa kahvia ainakin jos ei mitään muuta
cool.gif

No olikos siellä ketään? Käytiin vehmerin lenkki
062802moto_prv.gif
toisen VFR:n omistavan herrasmiehen kanssa. Orgin kokoontumisen sijasta kyseessä olikin tällä kertaa RC36-ajo
biggrin.gif

Mietiskeltiin että jatkoa ajatellen ainakin alussa tuo kokoontuminen Puijolla voisi olla helpompaa kun noista miljoonasta motoristista ei ota erkkikään selvää kuka on mitäkin varten paikalla...

Niijjoo, pari kuvaa Puutossalmelta: Punapäät lossilla

Miitti oli siinä mielessä nappiin onnistunut että osanottajien kesken vallitsi liikuttava konsensus markkinoiden parhaasta pyörämerkistä/mallista/väristä  
biggrin.gif

kuva

Komppaan tuota Puijoa, jos torstaiajeluhin on kiinnostusta. Lenkin voisi toki sitten vaikka päättää sinne ABClle.

Back