• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

.ORG! Summermeeting 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zapster
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Varasin jo ajoissa sen mökin sieltä ennekuin tiesin edes tapahtuman sisällöstä mitään. Tarkotus o päristellä vähän ja sit vetää tukka silmille oikein kunnolla.

basic, kuten tiedämme molemmat niin Orgin kesäkekkerit ovat tuolla "vanhalla konseptilla" joka vuosi olleet laskusuhdanteisia osallistujien suhteen - tämän vuoksi käsittääkseni hallitus (johon en itse toki kuulu enää) on ajatellut kokeilla jotain uutta.

Olin itse osallistujana tuossa ensimmäisessä päivän suunnittelupalaverissa ja siellä kyllä henki oli, että tää ei ole ratatapahtuma vaikka rata-alueella pidetäänkin. Toki jokaisella halukkaalle tulee mahdollisuus käydä ajamassa rinkulaa vaikka sillä omalla pitkäkeula-HD:lla jos niikseen tuntee, mutta missään nimessä pakko se ei ole. Jos ei päätä ajaa tuolla, niin tuotahan voi ajatella minä tahansa tapahtuma-alueena josta siirrytään vaiheessa porukalla mökkeilemään viereiseen mökkikylään.

Päivä on mielestäni hyvä tapa puffata orgin koulutuksia, jotka ovat tarpeellisia aivan jokaiselle motoristille, tuu sinäkin kokeilemaan ;)

Eiköhän siellä illalla mökkikylässä kuulu aika isolla "RAIRAI" ja mahdolliset ulkopuoliset naapurit miettivät miksi helvetissä ovat juuri tuona viikonloppuna tulleet pelipaikoille :D

Kuten itsekin taisit mainita, niin tulos tästä tapahtumasta nähdään ekan kokeilun jälkeen. Se voi olla voitto, tai tappio - mutta ei manata etukäteen :)

Pakkohan tuonne on lähteä tapahtuma katsastamaan. Yöpymiset ja RAIRAIt jää tällä erää väliin kun lääkitys ei taida sallia moista :D Ellei nyt sitten ihme tapahdu ja pääse noista lääkkeistä eroon :D

mielenkiinnosta onks kukaan järjestäny jo minkäänlaista letkaa pääkaupunkiseudulta tonne?
nim leppoissaa letkailua....kiinostunut:grin:

Uskaltaisko mukaan vai jyräättekö testosteronilla naisen :paikallatuulee: Mä saattaisin kyl olla aika pilvessä suuren pärrä määrän nähdessäni, et mitä siitäkin mahtais tulla :)- No olis ainakin taivaissa hetken elämästään :;):

Tilaisuus on kaikille avoin, joskin radalle pääsee vain jäsenkortilla. Vielä ehtii liittyä. Liittyminen tulee takaisin jo yhden päivän ratamaksussa. Tilaisuus kannattaa ilman muuta käyttää nyt !

Letkoja piti tulla Helsingin suunnasta parikin mutta yhden veturin mopon koettua kolhun on veturointi varmaankin Go-Zan ja Karkovin kynsissä joten ilmoittanevat mistä, mihin aikaan ja millaisella setillä ovat jonoja paikalle tuomassa. Turusta muistaakseni Markofzs on luvannut kiskoa letkaa ja Treelta LaMarqurgzs... No tiedätte kyllä käsittääkseni oli myös hilaamassa jonoa paikalle

ps. Paikanpäällä on kyllä iso liuta myös meidän naisjäseniä joten mitään testomyllytystä ei todellakaan tarvi pelätä.

Ongelma tässä on mielestäni majoituksen varaamattomuus. Toki sen osaa itse kukin varata itsekin, mutta jo tuon annetun linkin takana on 20 majoituksen tarjoajaa. Onko kivempaa että kerholaiset majoittuu samoille hoodeille, vai että hajaantuu kuka minnekin?

Se että perinteisen kaavan kesätapahtuma on mennyt pidemmän päälle reisille, on ikävää ja tilanne vaatii toki uutta ajattelutapaa tapahtuman suhteen. Tässä ollaan hienosti ajateltu, mutta toteutus on jäänyt vähän puolitiehen. Tai mistä sen tietää, aika näyttää.

Omasta mielestä on vaan ikävää että suurin osa orgin tapahtumista tapahtuu radalla. Rata kun ei henkilökohtaisesti kiinnosta minua juuri lainkaan. Toisaalta rata taitaa olla jäsenistölle kovin kiintoisaa...

Maybe. Tulin tuossa luvanneeksi, että ilmestyn polkupyörällä, jos saan tuon päivämäärään mennessä.

Epäilyttävästi on vaan sellanen olo, että tuo päivämäärä ollut esillä kevään aikana, mutten muista olenko jo johonkin lupautunu...

:)

Tulossa.
Voin ihan vaihtelun vuoksi ajaa jonkun letkan ihan etupäästä jos takana ei ole tilaa :D

Jos jonkun mökkiin mahtuu niin laittakaa privaa

Ongelma tässä on mielestäni majoituksen varaamattomuus. Toki sen osaa itse kukin varata itsekin, mutta jo tuon annetun linkin takana on 20 majoituksen tarjoajaa. Onko kivempaa että kerholaiset majoittuu samoille hoodeille, vai että hajaantuu kuka minnekin?

Suuri osa noista 20 majoituspaikasta on ihan siinä samoilla hoodeilla, jos mestan osoitteena on Tomminkuja tai Mikankuja niin ne mökit on näköetäisyydellä toisistaan. Siinä radan vieressä siis on ihan tuollainen isompi mökkialue, mökit tosin eivät ole kaikki samassa omistuksessa joten siksi majoituksen tarjoajia on useampia.

Paalupaikasta taitaa olla ainakin 2 huoneistoa varattu orgin porukalle.

Se että perinteisen kaavan kesätapahtuma on mennyt pidemmän päälle reisille, on ikävää ja tilanne vaatii toki uutta ajattelutapaa tapahtuman suhteen. Tässä ollaan hienosti ajateltu, mutta toteutus on jäänyt vähän puolitiehen. Tai mistä sen tietää, aika näyttää.

Omasta mielestä on vaan ikävää että suurin osa orgin tapahtumista tapahtuu radalla. Rata kun ei henkilökohtaisesti kiinnosta minua juuri lainkaan. Toisaalta rata taitaa olla jäsenistölle kovin kiintoisaa...

Minä olen niin samaa mieltä Basicin kanssa, varsinkin tuo majoitusten koordinoimattomuus lyö eniten silmille, varsinkin kun asiasta ilmoitetaan vasta siinä vaiheessa, mikäli olen oikein tulkinnut, kun majoituspaikat alkavat olla täynnä ?

Äkkiä laskettuna sain 10 eri majoituksen tarjoajaa tuolta mökkialueelta ja muutamalla on vuokrattavana useampia mökkejä, joten en usko että ne kaikki varattuina ovat ainakaan orggilaisille.

ilmoituksen teksti on epäselvä, onko todella niin että tapahtuma on kaikille avoin mutta radalle pääsee vain jäsenkortilla? Kannattaisi laittaa vähän selvemmin esiin niin ei tule pettymyksiä paikanpäällä.

Ensimmäisessä viestissä todetaan näin:

zapster sanoi:
Tapahtuma on avoin ja maksuton kaikille orgilaisille, mutta radan puolelle pääsy vaatii MotOrg ry:n jäsenyyden ja jäsenkortin.

Siinähän se.

Ois toi rata kyl koettava, kun tuollainen tilaisuus kerran suodaan :WAZAAP:
Lähtee jäsen hakemusta tekemään ------> :orgmp:
Jos ajo-osaamista löytyy Ajotaito I:sen tai vastaavanlaisen kurssin vaatimuksien verran, niin jos Ajotaito II järjestetään, niin se on oikea tiesi ja valintasi, voin sen vakuuttaa.:thumbup:

Back