Eli tarkoittaisi mun ex-pyörän kohdalla bike doctorin penkissä +170hv renkaalta noilla palikoillaEiköhän Jampalta saa luotettavan vastauksen siihen, paljonko tulee Busaan keskimäärin täysputkistolla, airboxmodilla jä säädettynä. Muistaakseni sanoi +15hp. Lienee niitä useamman 10kpl tehnyt ja säätänyt/mitannut useissa eri penkeissä.pyöräkohtaisia eroja saatavaan heppalukuun on vaikka kuinka paljon, mutta nyrkkinä täysputki + commari tuo 6-8hv renkaalle. vaikka luku vaikuttaa "pieneltä" on ajettavuus ja kaasuun vastaavuus säätämättömään verrattuna täysin toiselta pallolta.
Luku ei vaikuta pieneltä vaan normaalilta...![]()
Tälläistä tehonlisäystä itsekkin odottaisin, jos mun pyörään tulisi jossain noilla kikkareilla 15-20hv lisää niin se herättäisi kyllä pientä epäilystä.
Mutta edelleenkin se on vain minun mielepide......
Eli jos Busastasi saat em. modeilla 6-8hp lisää ja olet tyytyväinen, niin mikäs siinä sittenSlipareillakin kun yleensä saadaan tuo.![]()
Ei taitaisi ihan tollasia lukemia irrota. Tuo ilmaboksi modi on muutenkin aika jännä juttu, jotkut niillä saa tehoa ja toiset ei. Kaverin busassa se ei vaikuttanut muistaakseni edes yhtä hevosvoimaa.