Moottoripyorailyn_tuki_ry
New member
Laitetaanpa nyt tällainen tänne ja oheen omat kokemukset. Jotta tieto olisi oikeellista, niin laitetaan oheen myös tieto paistoajasta ja tarkat mallimerkinnät, sekä millaista vauhtia ja millaisissa olosuhteissa ajettu.
200/55-17 SC2 1,7-1,9 bar
120/70-17 SC1 2,3-2,4 bar
120/70-17 SC2 2,1-2,2 bar
Paistot 11/2011 yllä olevilla. +34c lämmössä takarengas luisti hieman, mutta hallitusti Alastaron kisassa. Vauhdit 1:26.8 alkuisia parhaimmillaan +30c-lämmössä. Lämppäreillä lämmitetty +80c lämpöön.
Kemoralla treenirenkaana paistoilla 2009 ollut 190/55-17 SC1 slick, lämpötilojen vaihdellessa välillä +14...+22c. Paineet kuumana 1,8 bar. Lämppärilämmöt samat kuin aikaisemmin. Ei minkäänlaista luistoa. Treeniajat parhaimmillaan 1:15.9 alkuisia ja rengas kesti erinomaisesti ja kului nätisti. Ajankohta Juhannus 2011. Edessä käytetty katulaillinen 120/70-17 Supercorsa SC1
Jyckke, Jantsa ja kumppanit voinevat pistää omia kokemuksiaan toisesta Pirellin uutuudesta, joita heille on toimitettu. Eli Supercorsa 180/60-17 SC2.
Jukka
200/55-17 SC2 1,7-1,9 bar
120/70-17 SC1 2,3-2,4 bar
120/70-17 SC2 2,1-2,2 bar
Paistot 11/2011 yllä olevilla. +34c lämmössä takarengas luisti hieman, mutta hallitusti Alastaron kisassa. Vauhdit 1:26.8 alkuisia parhaimmillaan +30c-lämmössä. Lämppäreillä lämmitetty +80c lämpöön.
Kemoralla treenirenkaana paistoilla 2009 ollut 190/55-17 SC1 slick, lämpötilojen vaihdellessa välillä +14...+22c. Paineet kuumana 1,8 bar. Lämppärilämmöt samat kuin aikaisemmin. Ei minkäänlaista luistoa. Treeniajat parhaimmillaan 1:15.9 alkuisia ja rengas kesti erinomaisesti ja kului nätisti. Ajankohta Juhannus 2011. Edessä käytetty katulaillinen 120/70-17 Supercorsa SC1
Jyckke, Jantsa ja kumppanit voinevat pistää omia kokemuksiaan toisesta Pirellin uutuudesta, joita heille on toimitettu. Eli Supercorsa 180/60-17 SC2.
Jukka