qazwsx
MotOrg ry
Renkaan sulaminen. Olen nyt ajellut SC1 (2013 paisto?)takasella niitä kun mulla sattuu olemaan ja ainoa SC2 tuli tiensä päähän. Vaikka SC1 onkin ymmärtääkseni lämpimän/kuuman kelin rengas on se toiminut ja kulunut suht siististi 1.6-1.65 lämmin paineilla aina muutaman ensimmäisen setin, kuten motoparkissa sunnuntaina. Iltapäivän parit viimeiset sitten saivat renkaan aivan räkäpintaiseksi. Sama homma oli viimeksi Alastarolla viimeisellä suli, ei tosin yhtä pahasti kuin nyt. Onko se nyt sitten niin että paineita pitäisi lisätä jotta kumi ei kuumene liikaa vai voiko 1.6 olla liikaa?
Laita kuva renkaasta ja koska tuo on paistettu niin voit saada paremmin kommentteja.
Samalla renkaalla ajan itse myös mutta paisto on 2014 puolella ja kului eilen normaalisti vaikka ajoin viimeisenkin setin, eka jäi ajamatta. paineet mulla 1.65 lämppäreistä ja nousi ajossa jonkun verran koska kerran kun katsoin oli 1.70 ajosta tullessa vaikka ajelin viimeisen kierroksen tolla setillä jäähdytellen
Radan pinta tuolla oli eilen 12 maissa noin 20 astetta tuollaisella halvalla mittarilla mittailtuna.