PK-Torstai XVIII

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jaa, frendit lähtee ajamaan ja mä meinaan kyl seurata niitä ihan omalla vastuulla. Säänöt luettu ja valmisteluvaiheessa jopa konsultoitu ja kommentoitu.  
062802moto_prv.gif
Ouza muistatko sen kertomasi tarinan, kun pentuna veditte
C-kasetti teipin pimeellä tien yli ?
Tänään oli Askolassa (tekopaikka sama) vedetty metrin korkeudelta ilmastointi teippi tien yli.

Tuli heti sinut mieleen, missä olit puolelta päivin ?
Onko alibia ?
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Mä asuin askolassa vasta varhaisaikuisiällä pienen siivun. Mun kasetti- ym temput ajoittuu -70 ja -80 luvun kontulaan, tuohon sivistyksen kehtoon ja suurmiesten syntysijaan.

Oma lokaationi tänään klo 12 oli... ootas ny... Kaivopuiston rannan ja kauppatorin välinen katuosuus... Perhana kun en ite keksiny uusia tota hauskaa sotkukepposta
tounge.gif

Tere,

Ennakkotiedoista poiketen muutan ilmoituksen luonnetta.

Torstaina 26.8.2010 lähden reissuun Hyrylän Shelliltä, klo 17:00.

Tässä ilmoitan, etten ole minkään suomalaisen yhdistyksen jäsen, joka voisi olla tapahtuman järjestäjä. Kutsun hyvähenkisiä pääkaupunkiseutulaisia moottoripyöräilijöitä mukaan matkaan, jottei olo tuntuisi yksinäiselle  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Välttämättömät (näköjään) disclaimerit sun muut huomioiden
PK:t joutunee tuotteistamaan uudestaan  
biggrin.gif
.

PKK-ajelut:  PrivaKimppaKiva- ajelut  
buttrock.gif

talktohand.gif

062802moto_prv.gif

sport05.gif

thumbs-up.gif

Tämä useaankin eri yhdistykseen kuuluva oikeuskelpoinen (luullakseni) yksilö jatkaa vielä ohjeistuksen kertausta ja sisäistämistä (joillain on vaan pidemmät piuhat kuin toisilla) ens viikon ja palaa asiaan seuraavalla viikolla (mikäli vaimon pitämä tentti menee hyväksytysti läpi).
Passaan tämän torstain ja komppaan riittaliisaa ens viikolla
062802moto_prv.gif

Passais vaan olla satamatta
thumbs-up.gif

Arvatkaa mitä!!!!!!
confused_orig.gif
?!!!!

Mäkin tuun
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Lendasin fillarin joten mä lonnin sit sikivikin kiusana, ostan turvaliivikangasta jaardeittain ja byggaan itselleni turvakokovartalokortsun.. Yritän jostain blokkaa sellasen turvaviirin fillariin ja. Tiiäks niitä mitä on skidien ostoskärryis..? Just sellasen
idea3.gif

Kunhan mulle ei nyt vaan sattus mitään..

Arvatkaa mitä!!!!!!
confused_orig.gif
?!!!!

Mäkin tuun  
062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

Lendasin fillarin joten mä lonnin sit sikivikin kiusana, ostan turvaliivikangasta jaardeittain ja byggaan itselleni turvakokovartalokortsun.. Yritän jostain blokkaa sellasen turvaviirin fillariin ja. Tiiäks niitä mitä on skidien ostoskärryis..? Just sellasen  
idea3.gif

TOSTA! On muuten hyvä.

Mulla on myös NÄÄ nykyään!

tounge.gif

Arvatkaa mitä!!!!!!
confused_orig.gif
?!!!!

Mäkin tuun  
062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

idea3.gif

TOSTA! On muuten hyvä.

Mulla on myös NÄÄ nykyään!

tounge.gif
JES! Saanks mä alennusta jos mainitsen sun nimen kassalla?
033102bebe_1_prv.gif

Muokataan, että voisin tulla katsomaan millainen reitti Masalla mielessä.
Taas on uutta ja ajamatonta asfalttia, voisiko nyt sanoa että oikein hyvä uusi pätkä n. 10 km.

Kyllähän nämä paljon ajaneille jo alkaa toistamaan itseään, mutta samat kadut ajettuna toisin päin ja eri järjestyksessä on se juttu noin pääpiirtein. Ihan ookoo settiä tiedossa
tounge.gif

Lisäksi joutuu alkaa lyhentämään reitin pituutta, jotta pääsee kotiin ennen mitään sysi-pimeää ja hehto-kylmää
wink.gif
Eli reitti tulee olemaan noin 150 - 250 km pitkä. Tämä riippuu ihan suoraan siitä, tuleeko mukaan täysiä vasta-alkajia tai saadaanko ajaa normaalisti. Lisäksi, jos mukaan tulee paljon fillareita, se lyhentää entuudestaan reitin pituutta. Sorry to say, mutta näin se vaan alkaa menemään näin syyskesällä. Valoa ei ole iltaisin, joten aloittelijoiden kannattaa tulla mukaan viikonloppuajeluille, joita tullaan järjestämään taatusti enemän näin syksyisin.

Nämä iltaisin ajelut lisää moottoripyöräilyn riskejä, koska näkyväisyys huonontuu ja hirvet alkaa liikkumaan aktiivisemmin. Kaikille ajelijoille tiedoksi, kun pimeä tulee;
- vauhdit laskee ihan jokaisen kohdalla!
- pidetään ne oikeat etäisyydet toisiimme
- muuttakaa ajorytmiä, koska pysähtyminen näkyvällä osalla tietä vaikeutuu (sokkomutkia onkin sitten paljon enemän kuin päivällä)
- jalankulkijat ja pyöräilijät teiden varsilla ei näköjään osaa vielä käyttää heijastimia ja valoja tähän aikaan vuodesta
omg.gif

Yksi neuvo kaikille: ajakaa sitä omaa pyöräänne, älkääkä toisen persuksiin olevalla vauhdilla. Siinä teidän edellä saattaa ajaa joku taitavampi, joka osaa ajaa mutkassa oikein. Se saattaa yllättää teidät takana, jolloin lepikko saattaa kutsua. Siis, ihan aina, ajakaa sitä omaa pyöräänne, älkääkä letkaa jos ette vielä osaa. Jos ajatte taitojenne äärirajoilla letkassa, silloin teidän paikkanne ei ole siinä kohtaa letkaa, vaan mieluummin viimeisenä.

Huomisiin
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

-Ämmä

toi huomisen käästi vaikuttaa aika skeidalta..
Mä pääsen sit vast puol viis duunista, joten voi olla etten ehdi pygeen
sad_orig.gif
tsemppaan kyl kovasti, mut tsiigaillaan. Laitan langat laulaa jos jengi on bounssannu jo...

En tule minäkään!
Uskomatonta mutta totta, Jampas pientä teknistä onkelmaa  
crazy.gif

Back