• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Posari vol. 6

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jagge
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kaippa meidät voi sijoittaa mihin vaan. Vaikka siihen irtopaikka nro 15:seen tai jos numerojärjestyksessä niin sitten seuraavaan vapaaseen möksään listalta. Jite ja Henkkaman ilmoittautuvat täten.

Mää voisin kans ängetä eukon kans johonki mökkiin jos tillaa riittää! Jännitellään kerkiääkö toinen saaha kortin ja pyörän alle ennen kyseistä tapahtumaa. :D

Jagge pistää teidät mökkilistoille, kunhan palautuu koneen ääreen :)

-iitu

Dodiin, pahoittelut viiveestä, nyt ollaan taas tekniikan äärellä.... jite & Henkkaman, tökkäsin teidät mökkiin nro 15.

smau - kelpaako mökki nro 16? tai sitten voitte kysellä Wolferinin mökistä paikkaa? Laitoin teidät alustavasti tuohon 16 mökkiin... mutta huudelkaa, jos toivotte jotain muuta. Vielä on valinnan varaa runsaasti.:)

Viimeksi muokattu:
^ Noniin, äskeisestä suorituksesta sitten vaan muutkin mallia. Näin se homma etenee. :D

Dodiin, pahoittelut viiveestä, nyt ollaan taas tekniikan äärellä.... jite & Henkkaman, tökkäsin teidät mökkiin nro 15.

smau - kelpaako mökki nro 16? tai sitten voitte kysellä Wolferinin mökistä paikkaa? Laitoin teidät alustavasti tuohon 16 mökkiin... mutta huudelkaa, jos toivotte jotain muuta. Vielä on valinnan varaa runsaasti.:)

Jos tarkoitit nuo paikat irtopaikka periaatteella niin sopii mainiosti! paikat ihan mistä tahansa mökistä käy, mutta mielellään en ottais koko mökkiä omalle vastuulleni näin ensikertalaisena.

Rohkeasti vaan mun mökkiin, jos ei omaa halua ottaa vastuulleen :) Jagge, voit laittaa mun mökkiin asukkaita vapaille paikoille, mä en ehdi käydä käydä täällä välttämättä kuittaamassa jokaista erikseen tervetulleeksi...

Aaah, Posari... Olishan tuo ollut kiva tulla jälleen käymään, mutta mun matkani tuona viikonloppuna suuntautuu Pieksämäelle.
Toivottavasti on lämpimämpi ja kuivempi keli kuin viime vuonna!

Aaah, Posari... Olishan tuo ollut kiva tulla jälleen käymään, mutta mun matkani tuona viikonloppuna suuntautuu Pieksämäelle.
Toivottavasti on lämpimämpi ja kuivempi keli kuin viime vuonna!

Tottakai on kuivempaa ja lämpimämpää kuin viime vuonna!
Lupasin nimittäin ottaa toppavermeet ja sadevarustuksen mukaan,
niin eihän niille silloin tule tarvetta:right:
Viime vuonna oli ainoo kerta kun ne unohtu kotiin...

Maksettu!
Mökki nro 17:sta 2 kpl irtopaikkaa. Tonnijammu+avec. Ilmoitin olevani maksussa mökkivastaava:kääk:

Back