• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Potan ikä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ketku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Potan ikä? -

• 1 vuosi

Ääniä: 0 0,0%
  • 2 vuotta

• 3 vuotta

• 4 vuotta

• 5 vuotta

• 6 vuotta

• 7 vuotta

Ääniä: 1 50,0%
  • 8 vuotta

• 9 vuotta

• 10 vuotta tai enemmän...

Ääniä: 1 50,0%

• Ääniä yhteensä
    2
nykyinen arai on ollut päässä tämän kesän,ja kun sen juuri pesin niin huomasi että oli kypärähupusta huolimatta vähän "kosteutta"imeytynyt pehmusteisiin
smile_org.gif
arailla takana 28745km,ja meno jatkuu toivottavasti vuosia

Kypärän ikä on tällä hetkellä alle 0 v. On nimittäin matkalla Saksankaupasta tänne
wink.gif

Se edellinen olikin sitten pari vuotta vanha ja sijaitsee tällä hetkellä jossain vakuutusyhtiön uumenissa särkyneenä
bawling.gif

Mulla kypärä on varmaan 4-5 vuotta vanha. Uus tarttis hommata, vaikka toi on muuten naarmuton, kolhiintumaton... mutta yks pikku kivenisku tms.. siinä on. Eikä se varmaan siitä turvatonta tee, mutta se suhina... tai vinkuna.. Hiljaisemman siis meinasin hommata.

n.2 kuukautta sitten sain uuden krossi potan...eli ei kovin vanha  
033102bebe_1_prv.gif

EDIT: Hitto ku se tuntuu vähä liian isolta, oli mulla taas niin kiire ottaa joku vaan...
withstupid.gif
no ei se onneksi paljoo heilu

eka kypärä kesti "takapenkin kuluttajalla" 10 vuotta, noin. mutta kun ite pääsi ajamaan sai pottakin vaihtua. Viimesin ollut käytössä puolisen vuotta
smile_org.gif

eikös auringon valo heikennä sen rakenteet yli 5v.
jos joku tietää lisää niin kerroppa meille
bowdown.gif

Kolmisen vuotta ikää potalla. Alkais tosiaan olla aika jo vaihtaa, kun on pariin kertaan pyörän päältä pudonnut, siis potta, en minä..
lookaround_orig.gif

alle vuoden ikäinenhän tuo on kun hankin avopotan tilalle avattavan umpipotan....ja ensi keväänä pitäisi hankkia toisen värinen.....uuden mopon mukaan.

Vanha potta oli n. 3kk vanha kun siitä kulus vähän pois ja tuli käyttökelvottomaks. Uutta keväällä.

Keväällä ostettu Schubertin avattava ja olen ollut tyytyväinen. Tuo aurinkovisiiri on kyllä ehdoton ominaisuus.
Minkälainen toi aurinkovisiiri on käytössä?? Kätevä varmaan auringolla mutta mitenkäs kun tulee katvepaikkoja ja menee varjoon??? onko näkyvyyys silti kirkas???

bowdown.gif
asiasta kiinnostunut kun olen silmälasin käyttäjä vois olla yksi ratkaisu ettei aina tarttis vaihtaa laseja mutta kerropa kokemuksia. Niin ja onko vaikea vaihtaa tavalliseen visiiriin ...... vai voiko aurinkovisiirillä ajaa ihan pilvisenäkin päivänä
confused_orig.gif

withstupid.gif

Viime syksynä kun tuli aika hätäseen ostettua mopo, niin samalla hankin kiireellä halvan kypärän. Nyt on tilanne korjaantumassa ja uusi on tilattu.
Eli alle vuoden vanha.

Luigi

Back