• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Potan ikä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ketku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Potan ikä? -

• 1 vuosi

Ääniä: 0 0,0%
  • 2 vuotta

• 3 vuotta

• 4 vuotta

• 5 vuotta

• 6 vuotta

• 7 vuotta

Ääniä: 1 50,0%
  • 8 vuotta

• 9 vuotta

• 10 vuotta tai enemmän...

Ääniä: 1 50,0%

• Ääniä yhteensä
    2
Viime keväänähän tuo tuli hankittua
smile_org.gif
Toivottavasti ei ole posket kasvanut talven aikana
omg.gif

Uusi on, joten ei voi äännesttää..
bawling.gif

Ei siitä saa vuoden ikäistä tekemälläkään. Uusi on uusi. Ännestän sitten vuoden päästä.

Reilu kolme vuotta vanha päähine mulla. Enkä oo kertaakaan pessy.  
eek.gif
Tuulettanu oon aina välillä.  
talktohand.gif

Taidan kokeilla sitä "uppopesua", kun tulee semmonen tilanne etten aja pyörällä muutamaan päivään.  
smile_org.gif

Taidan olla aika kova jätkä ku mulla ei oo ollenkaan kypärää!!!11yks1 Muuhhahaha

Tosin mulla ei oo pyörääkään
sad_orig.gif

Uudella on ikää tällä hetkellä 4 päivää. Vanha ruukku on sitten vanhentunut jo neljä vuotta.

Liian paljon, varmaan 3v... pitäisi hommata uusi! Jos vain budjetti antaisi periksi. Tosin, turvallisuudesta ei kannata tinkiä!
cool.gif

arai hankittuna muttei ajettuna...odottelee hetken viä et saadaan äijä kuntoon..

Viime syssynä ostin tuon airohin mathisse-potan, ja uusi jo hakusessa, heti kun varat antaa periksi.. On meinaan aika kovaääninen...
confused_orig.gif

Höh! Mun oli valittava tuo 1 vuosi, vaikka tällä potalla on ikää vasta päivä.
tounge.gif

Uusi Kiwi K500 tupsahti eilen postista, Louisin kautta hintaa neljännes siitä mitä Suomessa. Ja hanskat tulivat myös. Kyllä nyt tämän tytön kelpaa
062802moto_prv.gif
.

Kolmas uusi kypärä viimeisen kolmen vuoden sisällä...petyin HJC:hen kun siihen sai koko viime kesä odottaa visiiriä, niin olis varmaan käyny muidenkin osien...kai tän Shoein Raidin luulis kestävän ainakin pari vuotta.
sport05.gif

Yhdeksäs vuos käynnissä, ja hyvin toimii.. Tosin ajo kilometrejä ei ole turhan paljon vuosittain tullut.. Ehkä vielä tän kauden pärjää
lookaround_orig.gif

Back