Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Turusta en tiedä, mutta onhan noita dynopenkkejä ja säätäjiä nykyään melkoinen (ja ilmeisesti melkoisen kirjava) joukko. Tästä Oulun kaverista olin kuullut kehuja, siis siksipä sinne. Ja mikäs näillä keleillä ajellessa..Tarviiko tässä ouluun asti lähteä pyörää säätämään.
Eikö turun seudulta löydy ammattitaitoista paikkaa.
Missä hintaluokassa pc.n asennus ja säätö liikkuu- J@ck?
Tuo on totta. Jos aiempaan penkitykseen ja sen antamiin lukemiin vertaa nyt saavutettua, niin eroa syntyykin jo 15 hp.No eri penkissä saa joka tapauksessa eri lukeman, koska mittaustoleranssikin on +/-5%. Mutta persdyno on aina absoluuttisen tarkka.
Täytyy ja vieläpä oikeaan vuosimalliin sopiva. Jos PC:n laitat, niin penkissä se on säädettävä. Ei tule hyvä muuten.Täytyykö PC:n olla K1200:n tarkoitettu vai voinko hankkia johonkin toiseen pyörään tarkoitetun PC 3 usb:n ja päivittää siihen kartat jostakin tai viedä penkitettäväksi??
Tuossa PC:ssä on kiinteä johtosarja, joka on pyöräkohtainen. Eli pitää nimenomaan olla K1200R/S-mallin PC. Itse boxi on varmaankin pitkälti samanlainen eri pyörissä.Täytyykö PC:n olla K1200:n tarkoitettu vai voinko hankkia johonkin toiseen pyörään tarkoitetun PC 3 usb:n ja päivittää siihen kartat jostakin tai viedä penkitettäväksi??
Ei voi kun olla 100 % samaa mieltä. Todella positiivinen kuva jäi tästä Kimmosta. Teki hommia sovittuun hintaan ja kelloon katsomatta niin kauan, että sai käppyrät kohdalleen.Kimmo(Bikefox) on niin perusteellinen ja tarkka kaveri että säätötyö kestää yleensä kauemmin kun muut "penkittäjät" huitaisevat yleensä muutaman vedon ja "se on siinä"...![]()
![]()
Teillä on noita uusia Gessuja. Mulla on tällainen vanhempi 1150 yhdellä sytytystulpalla per pytty. Oli aika kauhea nypyttäjä vakiona. Laitatin siihen sitten K&N putsarin, Commanderin ja Laserin putken (poistaa katin) ja vaimentimen. Ansavuori penkitti ja sai tulokseksi 84,52hp/105,95Nm takapyörälle. Kaikki oli hyvin.Samoja aatoksia viriämässä päässä, tällaista putkea on vähän tullut katseltua.
Mielenkiinoista olisi kuulla kommentteja.