Anki
New member
^Onnittelut uudesta lullasta! On nuo länsivehkeet ihan erilaisia ajaa kuin nuo idänihmeet.Ai, mutta Yamaha ei olekaan länsipyörä. No, sanotaanko sitten niin, että kyllä itäpyörätkin toimii, pitää mennä vain tarpeeksi kauas itään.
Mä sain inssiajan vasta maanantaille, vielä on viikonloppu aikaa harjoitella. Äsken käytiin harjottelemassa legendaarisella "ankeriastiellä" väistöä ja portteja vesisateessa, siellä näytti joku muukin käyneen treenaamassa sitten edelliskerran. On erinomaisen kätevää, kun portit ja pönikät on maalattu asfalttiin valmiiksi, niin ei mene aikaa niiden mittailemiseen.
Toivotaan että inssi menee läpi! Oih, muistan kun itse ajoin inssin vuonna miekka ja kirves. Meitä oli 2 poikaa ja minä ajamassa pujottelua yhtäaikaa. Minun piti tietenkin ajaa ensin ja jännitti ihan pirusti! Mutta hienosti se meni, inssiajattaja tuumas pojille, että ottakaa siitä mallia, miten pujottelu pitää ajaa...

ja olen edelleen
kyllähän tuo pyörävalinta on muutaman kommentin miehiltä kirvoittanut, kun ei kuulemma ole ihan tavallinen tyttöjen pyörä, olenkin aina vastannut, että en olekaan ihan tavallinen tyttö