Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mahtifiilis, eikö olekin? Tervetuloa baanalleEilen oli käsittelyt ja inssi, molemmat nätisti läpi.![]()
Hitto että mä olen ylpeä itsestäni. Tänään huolto omalle pyörälle ja illalla opettelemaan sillä ajoa.![]()
Minkäkokoinen oot? Mulla olisi joutilaana, ja poistuu kaapista aika edukkaasti, viime keväänä ostettu, ~4000km ajettu naisten musta gore-tex-asu, takki alpinestar ja housut MP-asu. Kokoa 38.Minkäslaisia varusteita muilla mimmeillä on käytössä?
Itse olen ehtinyt hankkia vasta kypärän ja hanskat... Takki ja housut pitäisi ostella myös, kun vaan rahaa saa kerättyä kasaan. Ei ole kovin fiksua mun ajella tuolla farkut ja ohut nahkarotsi päällä kun tuota konttaamista tulee todistetusti harrastettua.![]()
Melkein 159-senttinen, yleensä XS / 34 -kokoa käyttävä pygmi.Minkäkokoinen oot? Mulla olisi joutilaana, ja poistuu kaapista aika edukkaasti, viime keväänä ostettu, ~4000km ajettu naisten musta gore-tex-asu, takki alpinestar ja housut MP-asu. Kokoa 38.
Ok. No jos kaipaat vedenpitävää telttaa niin tiedät mistä mut löytääMelkein 159-senttinen, yleensä XS / 34 -kokoa käyttävä pygmi.Minkäkokoinen oot? Mulla olisi joutilaana, ja poistuu kaapista aika edukkaasti, viime keväänä ostettu, ~4000km ajettu naisten musta gore-tex-asu, takki alpinestar ja housut MP-asu. Kokoa 38.![]()
Richan Libertyjä olen harkinnut pöksyiksi, pitäisi vaan etsiä paikka missä niitä pääsee sovittelemaan.
Jep.Ok. No jos kaipaat vedenpitävää telttaa niin tiedät mistä mut löytää![]()
Täältä löytyy yksi goretex-ajopuku, kahdet hanskat (viileälle ja lämpimälle kelille eri), kypärähuppu, vedenpitävät ajokengät. Niin ja kypärä tietty, minkä haluisin vaihtaa parempaan.Minkäslaisia varusteita muilla mimmeillä on käytössä?
Itsellä on Sweepin goretexasu. Hyvä kun siinä on irrotettavat vuoret. Ajokauden alussa ei palellu ja keskikesällä ei totaalisesti paistu. Ostin lisäksi nahkatakin jota pidän em. gorehousujen kanssa. Löytyi sopivan kokoinen hyvillä suojilla oleva.Minkäslaisia varusteita muilla mimmeillä on käytössä?