Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moikka arvon leidit!
Omalle armaalle yritän hajeskella sopivaa mopoklubia johon kannattaisi liittyä. Tärkeimpänä kriteerinä näin alkuun SMOTOn jäsenyys kesän rientoja ajatellen (Finnlinesin ale). Toki yksi voisi olla tämä motorg, mutta löytyisikö jotain klubia muuta poppoota, jossa jäsenistö naisvaltainen? Saisi myös mahdollisuuden osallistua naismotoristien kanssa omaan toimintaan. Mopona rouvalla hd ja asumme Raumalla, jos noitakin vielä saa mahdutettua tuohon klubin toiminta-ajatukseen on aina plussaa. Muutoin asian katsoisin SMOTOn omilta sivuilta, mutta nuo sivut ovat olleet alhaalla jo reilun viikon.
-jaa-
Kortti kuitenkin taskussa ja pyörän etsintä alkoi siltä seisomalta. Olin merkin ja mallin päättänyt jo aikoja sitten enkä muuta sitten etsinytkään kun Honda CBR:ää. Vanhempaa halusin muttei mieleistä löytynyt tarpeeksi läheltä. En kiellä että ulkonäkö olisi rajoittanut vaihtoehtoja
Jäi sitten veljen ja huomaan nuo tekniset tiedot kun en niistä kauhesti ymmärtänyt, vielä tänäkin päivänä joutuu googlaamaan kaikenlaista tietoa mutta kaippa tuo on normaalia
Pyörään vaihdettu öljyt ja vahattu, mahtaako ne lämpimät kelit olla tullakseen? 

Harmillista kun mimmit eivät viitsi(?) lukea toisten postauksia edes samalla sivulla sillä mimmilaskenta näytti pysähtyneen 2.9.2012 nroon 133.
Olisi ollut kiva tietää montako mimmiä on löytänyt tiensä tännekin mutta en jaksa alkaa laskemaan sieltä asti enää.
No, se siitä sitten.

.
.
.
Mä lienen nro 145? Joku sanoi, että seuraava olis 144, mutta joku siinä edellä sen jo ehti "ottaa".
Taidat siis ollakin se numero 144 Heips.
Nyt on minullakin pyörä hankittu ja kausi avattu..
Pitkän harkinnan ja pohdiskelun sekä kartoituksen jäkeen, päädyin ostamaan piikinHonda CBR125R:n enkä kadu päätöstäni lainkaan. Tähän päädyin, sillä ne tiet joita todennäköisesti tulen ajelemaan ovat max 100km/h nopeusrajoituksellisia ns. vanhoja teitä (esim. vanha hämeenlinnantie), joihin kyseisen pyörän nopeus riittää vallan mainiosti. Oma kokemattomuus pyörällä ajamisesta ja myöskin se, ettei käytettyjä 25kw pyöriä ollut juurikaan myynnissä. Ainakaan sellaisia mitkä olisivat omaa silmää miellyttäneet. Näinpä päätin, että kerrytämpä kokemustani pari vuotta tuolla piikillä ja sen jälkeen hommailen sen isomman pyörän alleni, jolloin minulla ei enään ole 25kw rajoittamassa hankintaa
.
4.4 ajoin siis pyörän Kirkkonummelta tänne Vantaalle kotiin ja 5.4 kävimme mies ystäväni kanssa ajelemassa Tikkurilassa, Vuosaaressa ja Maunulassa josta takaisin kotiin. Upeaa oli ajaa ja oikeastaan viimeistään siinä huomasin tuon piikin olevan minulle täysin riitävä peli.
Heh mitähän nuoret jannut tuumaa kun hultoasemalla piikin selästä löytyykin tälläinen hieman reilu 30v. täti-ihminen.
Hauskaa kevättä kaikille ja toivottavasti nämä ajokelit tästä pian paranee entisestään![]()