Setämies
Born to be Mild
^Saman olen huomannut itsekin, ajatukset ei voi harhailla ja todellakin keskittyy siihen mitä tekee eikä hörhöile kummia. Itse en päässyt eilen ajamaan mutta kauramoottorilla kävin huristelemassa ja se on yhtä terapeuttista kun mopoilu![]()
Moikka mimmit!
Tulin tällekin puolelle välillä katsomaan, mitä te keskustelette. Toi edellä oleva heppojen ja prätkien analogia on mua jo aiemminkin mietityttänyt. Eli kuinka moni prätkämimmi on tai on aiemmin ollut heppatyttö? Onko niin, että heppatytöillä on suurempi todennäköisyys tulla isona prätkämimmiksi kuin että jos ei ole ollut heppojen kanssa tekemisissä?
On muuten jännä, että Suomessa hevoset ovat 99% tyttöjen juttu vaikka muualla ei käsittääkseni ole näin selkeetä jakoa. Jos kundi käy tallilla niin siinä on juuri tuosta syystä tietty leimautumisen mahdollisuus. Hepat olisivat ehkä muuten kiinnostaneetkin.

Mulla on nyt tuollainan "nuhapumppu-tyttökustomi" harkkapyöränä, mutta nyt ekan kevään kokemuksella haluan "ekaksi oikeaksi pyöräksi" nakun eli miehen kasaaman solo-Uralin, jossa ei kaikki paino ole persuuksilla, vaan voi ottaa vähän jaloilla vastaan pahimpia töyssyjä. Jos löytys ihka uus moottorikin, niin asia ois bueno.
Hei ladyt,
...mut enpäs ole ennen aatellutkaan moista yhtäläisyyttä, että hepoista motukoihin.... mielenkiintoinen pointi
Ja taitaa tuo ravipuoli vetää miehiä enemmän kun ratsastus. Onhan siinä hevosella ratsastuksessa se tietty vapauden tunne ja arvaamattomuus niin kun mopollakin, iso vekotin mitä itse hallita
Mut jos on huoltojoukot kunnossa (kasko?+puhelin) niin mikäpä siinä. 
.. lähinnä pointtina vaan että "naismotoristi" kun jossain määrin luokitellaan vielä "harvinaisuudeks" ja "kummallisuudeksi" jossain määrin, niin eikö yhteenkuuluvuuden tunnetta vois muuallakin vähän hehkuttaa, kuin nim.merkin takana saitissa