Lady number 176 hyppää mukaan myös, nikistä huolimatta siis nainen kyseessä.

Bongasin teidän ketjun ja oli ensin pakko kahlata koko keskusteluketju läpi ennen kuin rupesin rustaamaan omaa viestiä tänne. Vanhahan tämä näkyy olevan ja viimeisinkin viesti tullut jo pitkän aikaa sitten, mutta ehkäpä tätä joku vielä lukee....
Täällä siis kans tuore pärräkuski. Tasan vuosi sitten ajelin kortin, kun jostain mielenhäiriöstä sain päähäni että olisihan se hyvä osata tuota miehen pyörää ajaa, jos joskus tulee tilanne ettei se sitä voikaan ajaa.

Muutaman kerran siellä ehdin kyydissä vain olla ennen näitä mietteitä. Ilmoitin sitten itseni autokouluun hetken asiaa tuumailtuani ja aloitin pari ekaa tuntia kevarilla, kun mopoilusta ei ollut kokemusta ennestään yhtään miltään tasolta. Ratsastanut olen minäkin useamman vuoden, joten sieltä ehkä sitten jotain apuja tuohon pyörän hallintaan. Pujottelutehtävä osoittautui jostain syystä kuitenkin äärimmäisen vaikeaksi (kaikki muut osiot sujui kyllä) isolla pyörällä ja mietin jo ajavani ensin A1:n, kun ei onnistunut, mutta sitten päätin kokeilla toista pyörää.
Etsin toisen autokoulun, jossa oli sopiva pyörä ja varmasti pätevä kouluttaja ja PLING lamppusyttyi kuin tyhjästä. Olin tehnyt aivan väärin (vaikka edellisen opettajan ohjeiden mukaan tein, hänkin ihan aktiivinen motoristi

) ja siitä syystä olin aivan turhaan kaatanut pyörän pariin otteeseen siellä toisessa koulussa. Nyt kaikki meni kuin vettä vain ja pyörä oli niin oma kuin vain voi olla.
Vaihdoin siis autokoulua, kävin vain pari ylimääräistä tuntia ja inssiin ja se meni heittämällä läpi.
Ja pujottelu tuntui noista tehtävistä tuolloin kaikista helpoimmalta. Samanlaisen pärrän ostin jo ennen kuin kortin sain eli kuten nikistä jo arvaa niin mulle Kawasakin Er6 on just se oikea pyörä. Helppo käsitellä ja sopivan matala. Tosin tähän omaan voisi vielä harkita matalampaa satulaa, niin varmuutta tulisi ennemmän tuohon paikallaan käsittelyyn (nyt yltää päkiät kyllä hyvin) ja muutoinkin pitäisi varmaan omallakin pyörällä uskaltautua veivaamaan jonnekin noita käsittelytehtäviä, sillä ei liene suju nuo käsittelyt enää yhtä malliikkaasti kuin vuosi sitten.
36v. on tullut jo mittariin ja Nurmijärven suunnilla vaikutellaan, joten ajeluseura on enemmän kuin tervetullutta (vaikka kyllähän tuo mieskin usein mukaan lähtee, kun pyytää).
Mites muuten tuonne salasanalla suojattuun Lady Bikers osioon pääsee?
Keneltä sinne voisi pyytää salasanaa?
Moikataan kun tavataan.