• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Projekti BMW K100RT

Tuo kiillotettu alumiini / punainen runko on hieno yhdistelmä. Tulee jotenkin lentokonejutut mieleen...

alkuko.jpg

Elekolle meni runko ja vanteet aamulla pulveroitaviksi. Vielä lähtiessä luki lapussa "runko grafiitinharmaaksi, vanteet kiiltävän mustiksi", mutta matkalla mieli muuttui ja koko paketti mustaksi.

Ei tuo Koon rungonpuolikas nyt niin komea putkihässäkkä ole, että sitä kannattaisi väenväkisin esille tuoda (varsinkin kun tuo amputoitu persosasto jää osittain näkysöille)... :p

Näin kuvan koosta missä oli takapään amputaatio reikiin tuunattu vilkkulyhdyt, oli aika hyvän näköinen.

Kiitti ! Itelläkin ois tuollainen projekti mielessä ku ei tuossa gsa:ssa oo tarpeeks puuhattavaa.

kuppoli.jpg

Pieni pala Kutsia Pemariin. On sen verran pieni kusilaitukikkara, että taidan yrittää maalailla itse kilikalisprayllä (vai paljonko ammattimaalari voisi ottaa tuommoisesta pientäkin pienemmästä bikinikatteesta?). Musta voi olla kova sana tässäkin.

Aiotko säilyttää noi K:n alkuperäiset sivukatteet? Omastani aion poistaa ne, mutta mihin sen jälkeen jemmaisi tuon ECU:n? Ei näytä kovin hyvältä jos se on omalla paikallaan. BSK:n poikien ja tuon aussikaverin pyörässä on ilmeisesti käytetty sirompaa boksia joka on jemmattavissa vaikka tankin alle, mutta tuo originaali on hiukan haastava siirrettävä...

Aiotko säilyttää noi K:n alkuperäiset sivukatteet? Omastani aion poistaa ne, mutta mihin sen jälkeen jemmaisi tuon ECU:n? Ei näytä kovin hyvältä jos se on omalla paikallaan. BSK:n poikien ja tuon aussikaverin pyörässä on ilmeisesti käytetty sirompaa boksia joka on jemmattavissa vaikka tankin alle, mutta tuo originaali on hiukan haastava siirrettävä...

Ei mene enää sivukatteet nätisti paikoilleen (peräosasta pitäisi leikellä ja eivät istu uuden penkin kanssa... niin ja kiinnikkeetkin on rälläköity rungosta pois :p ), eli ilman.

ECU-boxin meinasin pistää satulan alapuolelle, niinkuin aussillakin (siinä normaaliboxi, joka ruuvattu satulamuovin pohjaan). Satula kiinnittyy runkoon metallikotelolla, joka kyllä suojaa ECUa ainakin katseilta. Jonkunnäköisen roiskesuojan jos osaisi askarrella-paskarrella vielä, vaikka eipä näillä sateessa ajella.

Viimeksi muokattu:
kupolino.jpg

Kupolin mallailua. Hyvällä tuurilla pleksin taakse sopii orggismittaristo (iso, ruma, mutta toimiva), huonolla taas tiedossa sähköhommia, soveltamista ja tarvikemittariston ihmettelyä...

teknu.jpg

Koneosasto odottelemassa runkoa; ennen sitä ei oikein muuta tekemistä, kuin hinkata hammasharjalla konetta siistimmäksi 26 vuoden p*skoista.

penkki.jpg

Penkin koeistumista.

Viimeksi muokattu:
Laitathan sitten aikanaan kuvia siitä ECU:n sovittelusta, se kiinnostaisi kovasti. Samoin tuleva satulan kiinnitys.

Hauskan näköinen tuo etukate, siitä tulee hyvä. En tiedä minkälainen virtuoosi olet dödömaalien kanssa, mutta itse en ole niissä oikein täysin onnistunut. Ts. itse veisin kappaleen automaalaamoon, tuskin se hirveitä maksaa.

Laitathan sitten aikanaan kuvia siitä ECU:n sovittelusta, se kiinnostaisi kovasti. Samoin tuleva satulan kiinnitys.

Hauskan näköinen tuo etukate, siitä tulee hyvä. En tiedä minkälainen virtuoosi olet dödömaalien kanssa, mutta itse en ole niissä oikein täysin onnistunut. Ts. itse veisin kappaleen automaalaamoon, tuskin se hirveitä maksaa.

vonzetis.jpg

Pikkuisen tuohon näköön. Penkin pohjassa on jo valmiiksi metallinen "välipala", joka sitten pulttautuu rungossa olevaan adapteriin. Kuvassa Vonzetin penkkiadapteri, mutta jos itse yrittäisi ensin taivutella peltiä samaan malliin.

Ja joo, taitaa se kupoli mennä maalaamoon... :)

Hain tänään oman takavanteeni värjäämöstä ja siinä vieressä köllötteli valmiina tutun näköinen runko. Hyvä värivalinta :)

Mullakin oli takavanne työn alla eilen ja tänään irrottelin tankin, kun pitäisi saada kaasuvaijerin alapää näkyville. V***u mikä homma siinä on. Pakko tehdä, kun kaasu jumii jostain, eikä yläpäästä ole mitään selvinnyt. Ajatus olisi ajaa ens vuonna modatulla kevät ja alkukesä, vakiolla loppukesä ja syksy.

Back