Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin siis tuolla: www.silodrome.com ja Paul Hutchison nimisen kaverin pyörä. Muutenkin hyvännäkönen vehje.
Aiotko säilyttää noi K:n alkuperäiset sivukatteet? Omastani aion poistaa ne, mutta mihin sen jälkeen jemmaisi tuon ECU:n? Ei näytä kovin hyvältä jos se on omalla paikallaan. BSK:n poikien ja tuon aussikaverin pyörässä on ilmeisesti käytetty sirompaa boksia joka on jemmattavissa vaikka tankin alle, mutta tuo originaali on hiukan haastava siirrettävä...
Noh, GULF-väritys tahikka BRG! Soita jo pulverisedälle!!![]()
Laitathan sitten aikanaan kuvia siitä ECU:n sovittelusta, se kiinnostaisi kovasti. Samoin tuleva satulan kiinnitys.
Hauskan näköinen tuo etukate, siitä tulee hyvä. En tiedä minkälainen virtuoosi olet dödömaalien kanssa, mutta itse en ole niissä oikein täysin onnistunut. Ts. itse veisin kappaleen automaalaamoon, tuskin se hirveitä maksaa.
Mulla on orkkis ecu orkkispaikassa. Tein nahasta "sivupaneelit" sitä peittämään.
Katsotaan, minne ECU majautuu; ecuboxin kiinnikkeet jätin vielä runkoon kaiken varalta. Sivupaneleiksi ajattelin sovitella alumiinisia ovaalinmuotoisia kisanumeropohjia.
Hain tänään oman takavanteeni värjäämöstä ja siinä vieressä köllötteli valmiina tutun näköinen runko. Hyvä värivalinta![]()