Projekti BMW K100RT

mallailut.jpg


passa1.jpg


passa2.jpg


Kuivaharjoittelua
 
Viimeksi muokattu:
adapt1.jpg


adapt2.jpg


Ranskalainen USVracing tekee Koo-pyörään adapteria, jolla tankin päälle saa ruuvattua klassisen Monza-tankinkorkin. Turhake, mutta niinhän se moni muukin asia... :p

Ja niille, jotka ihmettelevät, että eikö tuohon vain voisi hitsata pienemmän kauluksen paikalleen, niin "se nyt vaan ei käy". Pemarissa on tankin sisällä mm. bensapumppu ja -filtteri, joita pitää tankinkorkin reiän kautta päästä pikku kätösillä sorkkimaan. Tekemätön paikka 2" reiästä.
 
Hieno klassikkokorkki.

Mun pyörään noin klassinen tankinkorkki ei oikein istu, löytyyköhän mistään adapteria jolla K:n tankkiin saisi sovitettua jonkun modernimman sporttikorkin? En ole löytänyt, saattaa kyllä olla ihan hakijassakin vikaa. Tuo alkuperäinen korkki on kyllä niin tylsä, että siitä tahtoisi eroon...
 
elos1s.jpg


Puolipakollinen viikkopäivitys, vaikka paljon mitään näkyvää ei ole saanutkaan aikaiseksi. Savolaisittain "tekemistä vaille valmis".
 
Hienoa pukkaa :thumbup:

K100:sia näkyy kyllä todella edullisesti olevan saatavana ja siitä on kyllä moneksi, luotettavaksi matkajuhdaksi tai rakentelun kohteeksi. Pesee ajetavuudeltaan monet muut ja osia ebay pullollaan.

Ja sininen on bemarin runkoon justiinsa oikea väri.


 
kat12s.jpg

Katteen ja lampunkiinnikkeiden mallailua... Ensi viikolla saan keulan osat + pisteosia sekä tankin kiillotuksesta, joten sitten pääsee kunnolla ruuvaamaan pakettia kasaan.

Tavoite: ennen lumia rullaavaksi, jotta voi työntää talveksi pergolaan.
 
tanks.jpg

Viikkokuvan paikka. Hulluja nuo saksalaiset, kun maalikerrosten alle piilottaneet nätin alumiinitankin! Onneksi se on sieltä hinkattavissa esiin...

Kiitokset (ja ammattimiehen palkka) Loimaan Kromaus Oy:lle.


stuuki.jpg
 
Viimeksi muokattu:
mitsku.jpg


Mittariston mallailua. Orggis matkatelevision kokoinen loota sopi kuin sopikin pleksin taakse, joten saa kelvata. Pudotan muutaman sentin alaspäin jonkunnäköisillä "välipaloilla", niin on vielä nätimpi (tai no siedettävämpi). Pemarilla sen verran omia virityksiä mittaristossa (mm. käynnistys vapaalla / kytkin pohjassa omalla piirillä, jonka korvaamiseen pitäisi tinailla ainakin 3 x rele + diodi) ja kun olen vielä allerginen sähkötöille, niin helpompi ja halvempi näin päin.
 
feet.jpg


Pitkästä aikaa takaisin jaloillaan...

Ja joo, pikkumuutoksia tarvitaan mittaristo-osastolle. Tosin vahvimpana kotelon pudottaminen alaspäin, eikä niinkään uusi mittaristo.
 
Kyllä tohon paremmin sopis joku VÄHÄN sirompi mittaristo. Esim. Koso db01?
 
Hyvältä näyttää mutta pari pikku juttua. Akku piiloon tai sitten joku siisti kotelo sille. Mittaristo...
 
Perskele...... Iski himo tuollaiseen Bemari projektiin:rakastunut:.... Kun saa vain nuo kaksi Zyndappia kasaan niin sitten...:cruising:
 
Aika hyvin akku piilottuu sivunumerolätkien ja puolikkaan takalokarin taakse, mutta mittaristolle pitänee tosiaan miettiä vaihto-operaatiota. Katsotaan, onhan tässä aikaa ennen vappuajeluita... :D
 
Back
Ylös