• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Punta alhaalla.

Väliaikatietoja tuolta J&S Accessoriesilta. Berikin rotsi tuli tänään kotiovelle, täydellisessä kunnossa. Kaikenkaikkiaan ei minkäänlaista ongelmaa tilauksen kanssa. Tuli maksamaan yhteensä n. 250€, ei paha. Postikulut olivat £20, mutta samoilla posteilla voi tilata vaikka kypärän+rotsin+housut+hanskat+bootsit. Toimituksessa meni tasan viikko.
smile_org.gif

Halpaa puntaa hyödyntäen tilasin eilen Enkuista kameran

www.camerabox.co.uk/

Säästö Suomen hintaseurannan edullisempaan (sis. kaikki kustannukset) oli 28%
Tulikos kameran laturihässäkkä pelkästään UK:n kolmenapaisella pistokkeella vai onko mukana myös mallia suomi_töpseli?
Mulle mukana tuli Panasonicin kamerassa sellainen suomeen sopimaton kaksinapainen pistoke ja sovitin muistaakseni kolminapaiseen. Siihen kaksinapaiseen pistokkeeseen löytyi helposti sovitin jolla sen sai kiinni suomalaiseen pistokkeeseen. Noita sovittimia taitaa löytyä liikkeistä joka lähtöön.

Tuli myös tilailtua kilkettä britanniasta kun sai halvemmalla kuin jenkkilästä. Odotellaan hiukan carbonia ja ölhäriä...
www.emotouk.com
Jos pystyt, kannattaa ehka peruuttaa... Emotolla on jo muutaman vuoden ajan ollut todella huono maine.  Jos tavaraa tulee, se tulee nopeasti, mutta jos ei, se ei tule koskaan, mutta ei tule rahaa takaisinkaan.  Rahat otetaan heti kylla kortilta.

Tassa yksi ketju Ducatistien sivuilta:

http://www.ducatisti.co.uk/forum....es.html
Tilaus cancelled! Sen verran epäilyttämään homma alkoi. Kiitos vinkistä. Alkoivat siis tilauksen jälkeen kortin tietoja uudelleen kyseleen vaikka verkkopankin (OP) kautta olin tilausta tehdessä jo laskutusluvan antanut, mutta en kortin numeroa heille laittanut...

Mistä kannattaisi tilata GIpro vaihdenäyttöjä? Onko joku huomannut edullisen paikan?

Mitä tarkoittaa Timing Retard Eliminator?
Poistaa nykimistä ja kaasun vastaavuutta pienillä vaihteilla.
Käyttää joka vaihteella 4 tai 5 tai 6 vaihteen ruiskukarttoja.
Tuon saa itse valita (en ole varma oliko tuo 4 valinnaisena)
Storm:illa taitaa olla ihan kilpailukykyiseen hintaan, ainakin minun malli.

No niin. Tulipahan tehtyä ennakkotilaus Zumo 660:sta Mynewcheap.co firmasta Englannista. Punnan kurssi on pikkasen noussut eli laitteelle tulee hintaa noin 500e+ 10 puntaa rahdista. Katsotaan kuinka äijän tilauksen käy!  
tounge.gif
Firma
Itse myös moista tilaamassa. Miten on veloittavatko tuotteen heti vai vasta kun lähettävät?
Visalle näpyilin eli luulenpa että heti kohta kortilla näkyy? Vaihtokurssihan määräytynee osto-/veloituspäivän mukaan? Kuka vahvistaa? Tänään oli kurssi noin 1.1 eli hinta mennee vähän yli 500e. Toimittanevat vasta maaliskuun lopulla?
Lupasin raportoida kaupankäynnin kulkua: Ovat veloittaneet Visaani 555e eli postikulut olivat ilmoitettua SUUREMMAT. Nyt pitänee vain odotella.

Chainspeedillä näyttää olevat vieläkin alennusmyynnit; Esim Autocom Active plus Duo kitti 100 puntaa, ei paha  
smile_org.gif
Viime talvena sai vielä viisi puntaa halvemmalla... Vinkki; jos päädytte tähän johdolliseen niin ei sitten kannata ostaa sitä halvinta, kannattaa vilkaista vertailutaulukko huolella!

Itse pistin tilaukseen bluetooth kikkareen ja kierrejohdon pyörän ja kypärän välille... niihin menikin sitten se toinen satanen  
lookaround_orig.gif
Onko Chainspeed alkanut lähettämään Autocomin tuotteita suomeen? Ite joku kuukausi sitten koitin tilata ni eivät lähettäneet koska suomessa on jo Autocomin maahantuoja...  
smile_org.gif
olispa hyvä homma koska Autocomilla aika kultaset hinnat suomessa...
Ei ne oo ainakaan vielä laittaneet mailia, etteivät lähettäisi ja rahatkin kelpasi, kun Paypal:n kautta maksoin. Postista tuli tänään joku lappu, mutta en ehtinyt käydä vielä katsomassa onko Englannista. Laitan viestiä miten kävi  
wink.gif
Chainspeediltähän se oli, eli hyvin tuntuu onnistuvan vieläkin
062802jumpie_prv.gif
Nopeaa toimintaa, keskiviikkona tilasin ja perjantaina oli paketti tullut lähipostiin!

Tilasin tuolta ekan kerran viime talvena, silloin onnistui yhtä näppärästi.
Mullekin tuli tänään Chainspeediltä Autocomin Active Rider. Päätin kokeilla tilata, vaikka ekaks sain kieltävän vastauksen, kun utelin sähköpostilla lähetystä suomeen.
Mut mites tuliko sulla Joke mukana mitään rahtikirjaa tai kuitin tapaista tuotteen mukana, vai miten takuuasiat hoidetaan jos tuohon jotain vikaa tulee?

Mullekin tuli tänään Chainspeediltä Autocomin Active Rider. Päätin kokeilla tilata, vaikka ekaks sain kieltävän vastauksen, kun utelin sähköpostilla lähetystä suomeen.
Mut mites tuliko sulla Joke mukana mitään rahtikirjaa tai kuitin tapaista tuotteen mukana, vai miten takuuasiat hoidetaan jos tuohon jotain vikaa tulee?
Ei tullu, mut sähköpostiin tuli kyllä order confirmation jossa näkyy tilauspäivä, tuotteet, koodit ja hinnat, luulisi sen käyvän takuukuitista? Ei ole kyllä mitään käryä miten Tokimoto suhtautuu noihin ulkomailta tilattuihin, vaikka tappelemalla joutuvat kyllä näin EU-aikana takuuseen korjaamaan.. Taitaa hoitua helpoiten, kun laittaa postissa takaisin Englantiin jos ongelmia tulee..

Ei ole kyllä mitään käryä miten Tokimoto suhtautuu noihin ulkomailta tilattuihin, vaikka tappelemalla joutuvat kyllä näin EU-aikana takuuseen korjaamaan.. Taitaa hoitua helpoiten, kun laittaa postissa takaisin Englantiin jos ongelmia tulee..
Ainakin suupertin kypärä asiassa Tokimotolla palvelivat moitteettomasti, vaikka kypäräni on ostettu Saksasta.
Jos et pääse paikanpäälle niin postikulut maksat tottakai itse. Muu hoitunee mallikkaasti.  
bowdown.gif

Halpaa puntaa hyödyntäen tilasin eilen Enkuista kameran

www.camerabox.co.uk/

Säästö Suomen hintaseurannan edullisempaan (sis. kaikki kustannukset) oli 28%
Tulikos kameran laturihässäkkä pelkästään UK:n kolmenapaisella pistokkeella vai onko mukana myös mallia suomi_töpseli?
Mukana tuli vain 3-napainen irtojohto, minulta löytyi kotoa laturiin liitettävä 2-napainen, joten siitä ei ollut haittaa.

Joku kertoi ostaneensa vastaavan johdon suomalaisesta liikkeestä muutamalla eurolla.

Ei ole kyllä mitään käryä miten Tokimoto suhtautuu noihin ulkomailta tilattuihin, vaikka tappelemalla joutuvat kyllä näin EU-aikana takuuseen korjaamaan.. Taitaa hoitua helpoiten, kun laittaa postissa takaisin Englantiin jos ongelmia tulee..
Ainakin suupertin kypärä asiassa Tokimotolla palvelivat moitteettomasti, vaikka kypäräni on ostettu Saksasta.
Jos et pääse paikanpäälle niin postikulut maksat tottakai itse. Muu hoitunee mallikkaasti.  
bowdown.gif
Hyvä tietää, jos sattuu tarvitsemaan. Taitaa autocomit vaan olla niin pomminvarmaa kamaa, ettei tuu olemaan tarvetta  
tounge.gif

Väliaikatietoja tuolta J&S Accessoriesilta. Postikulut olivat £20,
Minulla oli £15
033102bebe_1_prv.gif
Ainakin Alexin mukaan (se maileihin vastaava heppu) postikulut UK:n ulkopuolelle on £15 ja Englannin sisällä £5. Teitkö tilauksen nettisivujen kautta? Siellähän se webbikauppa/ostoskori lisää aina ne Englannin postikulut siihen automaattisesti. Sitten jos tavara meneekin ulkomaille niin vahingossa jättäneet kotimaan postit hintaan?
nixweiss.gif

No niin. Tulipahan tehtyä ennakkotilaus Zumo 660:sta Mynewcheap.co firmasta Englannista. Punnan kurssi on pikkasen noussut eli laitteelle tulee hintaa noin 500e+ 10 puntaa rahdista. Katsotaan kuinka äijän tilauksen käy!  
tounge.gif
Firma
Itse myös moista tilaamassa. Miten on veloittavatko tuotteen heti vai vasta kun lähettävät?
Visalle näpyilin eli luulenpa että heti kohta kortilla näkyy? Vaihtokurssihan määräytynee osto-/veloituspäivän mukaan? Kuka vahvistaa? Tänään oli kurssi noin 1.1 eli hinta mennee vähän yli 500e. Toimittanevat vasta maaliskuun lopulla?
Lupasin raportoida kaupankäynnin kulkua: Ovat veloittaneet Visaani 555e eli postikulut olivat ilmoitettua SUUREMMAT. Nyt pitänee vain odotella.
Eli; huomasinpa, että ovatkin veloittaneet 20£ liikaa! Pistin mailia replynä ja support-osoitteeseen. Nyt odottelen. Jos mitään ei kuulu, perun kaupan Luottokunnan kautta!

Nyt toi poika potan Helmet City UK.sta.

Kaikki meni kuten putiikista sähköpostitse luvattiin.
Voin kiistatta suositella. Myös minun kohdallani osoittautui luotettavaksi toimittajaksi.

Ja näinollen rahaa säästyi vähän pirusti verratuna
kotimaan hintoihin.

(Nyt tosin on punta ollut nousussa jo jonkin aikaa)

sport05.gif

Itse tilasin sarjan renkaita,jarrupalat ja undertailin intobikes.co.uk:sta. Rahat (n.350£) laitoin tilisiirtona tiistaina 3.2,kun eivät Visaa huoli. Tänään kyselin onko rahat tulleet perille? Nopeasti vastasivat,vaikkakaan rahat eivät vielä heillä näkyneetkään. Toivotaan parasta,pelätään pahinta..
omg.gif

Nyt toi poika potan Helmet City UK.sta.

Kaikki meni kuten putiikista sähköpostitse luvattiin.
Voin kiistatta suositella. Myös minun kohdallani osoittautui luotettavaksi toimittajaksi.

Ja näinollen rahaa säästyi vähän pirusti verratuna
kotimaan hintoihin.

(Nyt tosin on punta ollut nousussa jo jonkin aikaa)

sport05.gif
Hieno homma, että sullakin tuli potta perille niin, kuin pitää. Ainakin itsellä tuo yli 300 euron säästö kannatti vaikka mielellään olisi suomalaista yrittäjää tukenut.

tounge.gif
Firma
Eli; huomasinpa, että ovatkin veloittaneet 20£ liikaa! Pistin mailia replynä ja support-osoitteeseen. Nyt odottelen. Jos mitään ei kuulu, perun kaupan Luottokunnan kautta!
Odottelen innolla miten tässä käy. Ei ainakaan vielä tee mieli ostaa kyseisestä puljusta mitään...

Back