Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin toimii tuo oma 87 paremmin ku lämmittelee tovin ennenMiksi sitä pyörää pitäisi lämmittää ? Eihän autojakaan sen enempi lämmitellä ja sama nelitahti tekniikka se on sielläkin.
Onko se vaan semmonen vanhan ajan rituaali enempi? isoisäkin lämmitti jaavaa niin mä myös mun kawaani.
samoin täälläMopo pihalle, käyntiin, potta päähän, takki kiinni, hanskat käteen, hetken istun paikallani ja nautiskelen olemassaolosta ja sittern liikkeelle. Kaipa se kone siinä on lämmennyt tarpeeksi, kun ei revittele ainakaan ekan kilometrin aikana.![]()
No niissä autoissa ei ole se punainen siellä 15000. Onhan se ihan kiva että on öljyt kerinny leviämään kaikkialle ja on semmoisissa voitelu lämmöissä ennenkuin päräyttää kokolailla kaiken auki.Miksi sitä pyörää pitäisi lämmittää ? Eihän autojakaan sen enempi lämmitellä ja sama nelitahti tekniikka se on sielläkin.
Onko se vaan semmonen vanhan ajan rituaali enempi? isoisäkin lämmitti jaavaa niin mä myös mun kawaani.
Kyllä ne öljyt lähtee heti kiertämään. Se mikä kylmän koneen rikkoo on lämpölaajeneminen. Mäntä on alumiinia ja sylinteri jotain terästä joten mäntä laajenee sylinteriä nopeammin jolloin suurin kuluminen tapahtuu. Itse pistän nortin palamaan ja käynnistän pyörän ja nortin jälkeen lähden ajamaan.No niissä autoissa ei ole se punainen siellä 15000. Onhan se ihan kiva että on öljyt kerinny leviämään kaikkialle ja on semmoisissa voitelu lämmöissä ennenkuin päräyttää kokolailla kaiken auki.Miksi sitä pyörää pitäisi lämmittää ? Eihän autojakaan sen enempi lämmitellä ja sama nelitahti tekniikka se on sielläkin.