• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

R1 -07

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Moto^
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vaihteiden vaihtamiseen tarvittava liike on mielestäni liian pitkä ja vaatii kohtuulisen määrätietoisen painalluksen. Muutaman kerran on kuitenkin ollut ongelmia saada isompaa vaihdetta menemään päälle normaaliajossa.
Mulla on ollut radalla täsmälleen samoja ongelmia R6R:n kanssa.. PP-tuningin tappisarjalla. Aattelin tehdä vaihdevipuun pienen jatkon, jos sillä sais liikerataa lyhennettyä vähän.
Mahtaakohan Gilles tehdä shiftholderia noihin malleihin? Vois tuoda edes pientä helpotusta tohon probleemaan.
 
No niin, nyt on uusi R1 otettu käyttöön. Kyllähän se 600:sen jälkeen tuntuu hyvältä
inlove.gif
 
Hieno peli kaikella tavalla  
062802jumpie_prv.gif


Ja tehoo on nyt riittävästi 160,5 heppaa (vakiona 150) ja vääntö 105,5 (vakiona 98,4)

Kiinni acran sliparit&Y-putki ja voimakomentaja
cool.gif
 
Hieno peli kaikella tavalla  
062802jumpie_prv.gif


Ja tehoo on nyt riittävästi 160,5 heppaa (vakiona 150) ja vääntö 105,5 (vakiona 98,4)

Kiinni acran sliparit&Y-putki ja voimakomentaja
cool.gif

Missä kävit penkittämässä? Kohtuulisen hyvät lukemat sait pelkillä slipareilla ja Y-haaralla (ja tietysti PC:llä). Jos sulla on käppyrä, niin paatko sen tänne näytille. Voin sitten vertailla omaani (joka on yläpuolella); ilmeisen hyvä yksilö kuitenkin sulla!
 
Hieno peli kaikella tavalla  
062802jumpie_prv.gif


Ja tehoo on nyt riittävästi 160,5 heppaa (vakiona 150) ja vääntö 105,5 (vakiona 98,4)

Kiinni acran sliparit&Y-putki ja voimakomentaja
cool.gif

Missä kävit penkittämässä? Kohtuulisen hyvät lukemat sait pelkillä slipareilla ja Y-haaralla (ja tietysti PC:llä). Jos sulla on käppyrä, niin paatko sen tänne näytille. Voin sitten vertailla omaani (joka on yläpuolella); ilmeisen hyvä yksilö kuitenkin sulla!
Juu tarttee laittaa käppyrää kun saan samalle paperille kummatkin käyrät.

KX-centerissä jarrutettiin mahtaakohan olla vertailukelponen käppyrä Bikedoctorin kanssa kun kummallakin Dynojetin penkit
nixweiss.gif


Ittekin yllätyin positiivisesti kun näin teholukemat ja kun lähin ajaan niin muutoksen tosiaan tunsi ja hyvä on yksilö
thumbs-up.gif


Mutta 7000 monttu ei ihan parantunu kokonaan, olis vaatinu koko putken.
 
Hieno peli kaikella tavalla  
062802jumpie_prv.gif


Ja tehoo on nyt riittävästi 160,5 heppaa (vakiona 150) ja vääntö 105,5 (vakiona 98,4)

Kiinni acran sliparit&Y-putki ja voimakomentaja
cool.gif

Missä kävit penkittämässä? Kohtuulisen hyvät lukemat sait pelkillä slipareilla ja Y-haaralla (ja tietysti PC:llä). Jos sulla on käppyrä, niin paatko sen tänne näytille. Voin sitten vertailla omaani (joka on yläpuolella); ilmeisen hyvä yksilö kuitenkin sulla!
Juu tarttee laittaa käppyrää kun saan samalle paperille kummatkin käyrät.

KX-centerissä jarrutettiin mahtaakohan olla vertailukelponen käppyrä Bikedoctorin kanssa kun kummallakin Dynojetin penkit
nixweiss.gif


Ittekin yllätyin positiivisesti kun näin teholukemat ja kun lähin ajaan niin muutoksen tosiaan tunsi ja hyvä on yksilö
thumbs-up.gif


Mutta 7000 monttu ei ihan parantunu kokonaan, olis vaatinu koko putken.
On se vertailukelpoinen.
 
Joo kyllä noi Dynojetin penkit pitäisi olla vertailukelpoisia. Hieno homma, että pyörä kulkee ja muutoksen huomaa muutenkin kuin paperia katsomalla. Ajattelin itse laittaa ensi kesäksi vielä Inginition modulen ja tyytyä sitten saamaani tulokseen.

Itse olen ollut kolme viikkoa reissussa ja poltteet ajamaan on valtavat! Elokussa pitää sitten tahkota rataakin taas vaihteeksi. Virtasalmella ei enää mene Akran putki läpi ilman killereita, joten joutuu ruuvaamaan ne takaisin. Saa nähdä josko sais Vehniäiseltä vähän vinkkiä ajamiseen ja säätämiseen...
 
Joo kyllä noi Dynojetin penkit pitäisi olla vertailukelpoisia. Hieno homma, että pyörä kulkee ja muutoksen huomaa muutenkin kuin paperia katsomalla. Ajattelin itse laittaa ensi kesäksi vielä Inginition modulen ja tyytyä sitten saamaani tulokseen.

Itse olen ollut kolme viikkoa reissussa ja poltteet ajamaan on valtavat! Elokussa pitää sitten tahkota rataakin taas vaihteeksi. Virtasalmella ei enää mene Akran putki läpi ilman killereita, joten joutuu ruuvaamaan ne takaisin. Saa nähdä josko sais Vehniäiseltä vähän vinkkiä ajamiseen ja säätämiseen...
Juu kyllä kulkee ja ens viikolla näkee et miten menee Saksan autobaanalla kun pääsee vetään tuppinurin
smile_org.gif


Juttelin Bikedoctorin kanssa tosta sytkäboxista ja sano et ei kannata jos ei laita sifteriä ja aja paljon radalla.
 
Hiukanhan nuo on hengettömiä, kun vanhemmistakin samankokoisista pyöristä tulee yli 170hp renkaalle samassa penkissä. Ja sitten vielä se alakierrosten hengettömyys päälle..

Ehkä niille on ollu tärkeintä tehdä pyörä nopeaksi radalle.
 
NIINPÄ. radalle nuo on tarkoitettu, vilkut ja valot on vain katsastusvarusteita radalle ajamisen mahdollistamiseksi.

mää olisin ainakin ihan tyytyväinen jos tuollainen dynokäyrä olis omasta pyörästä mitattu. alle 6000 rpm kierroksia tarvitaan vain diesel moottoreista tai nätisti kadulla ajettaessa, jolloin absoluuttisella [Nm] lukemalla ei oo väliä.
 
Hieno peli kaikella tavalla
062802jumpie_prv.gif


Ja tehoo on nyt riittävästi 160,5 heppaa (vakiona 150) ja vääntö 105,5 (vakiona 98,4)

Kiinni acran sliparit&Y-putki ja voimakomentaja
cool.gif

Missä kävit penkittämässä? Kohtuulisen hyvät lukemat sait pelkillä slipareilla ja Y-haaralla (ja tietysti PC:llä). Jos sulla on käppyrä, niin paatko sen tänne näytille. Voin sitten vertailla omaani (joka on yläpuolella); ilmeisen hyvä yksilö kuitenkin sulla!
Juu tarttee laittaa käppyrää kun saan samalle paperille kummatkin käyrät.

KX-centerissä jarrutettiin mahtaakohan olla vertailukelponen käppyrä Bikedoctorin kanssa kun kummallakin Dynojetin penkit
nixweiss.gif


Ittekin yllätyin positiivisesti kun näin teholukemat ja kun lähin ajaan niin muutoksen tosiaan tunsi ja hyvä on yksilö
thumbs-up.gif


Mutta 7000 monttu ei ihan parantunu kokonaan, olis vaatinu koko putken.
N.5hv oli enemmän kx-centerin penkissä kuin siinä uudessa bike doctorin.
 
Kuten aikaisemminkin todettu, niin pääasia lienee, että pyörä tuntuu paremmalta kuin ennen säätöä/penkitystä. Saadakseen vertailukelvollisia lukuja pitäisi kaikki pyörät luonnolisesti penkittää samassa penkissä ja kutakuinkin samoissa olosuhteissa. Ja nyt... vihdoin satulaan!
062802jumpie_prv.gif
 
Back
Ylös