Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä taida minkään, vähänkään virallisemman järjestäjän setteihin päästä noissa varusteissa.. Eikä kannata mennäkään.Pääseekö tonne radalle siis ajelemaan ihan normaaleissa kledjuissa? Eli huppari, lenkkarit yms. Hanskat on ainoot noista mitä löytyy ja potta![]()
Dainesen koko mallisto taitaa olla tilattavissa mittoihin tehtynä, tästä voit kysellä esim. Storm:lta eli http://www.storm-motor.fiAuttaisitteko sitten aiheeseen että kun ei noita valmiina löydy mistään niin isoja että sen päälle saisin niin on pakko ajaa coreilla kuka tekee mittatilaustyönä noita 1osasia nahkoja![]()
115kg\175cmDainesen koko mallisto taitaa olla tilattavissa mittoihin tehtynä, tästä voit kysellä esim. Storm:lta eli http://www.storm-motor.fiAuttaisitteko sitten aiheeseen että kun ei noita valmiina löydy mistään niin isoja että sen päälle saisin niin on pakko ajaa coreilla kuka tekee mittatilaustyönä noita 1osasia nahkoja![]()
Hinta taisi olla n*10 % kyseisen mallin ovh:n päälle.
MP-Kauppa.com myy PSI:n pukuja joita saa mittaan tehtynä.
http://www.mp-kauppa.com
Eurobikerilta saa Sweepin nahkoja mittatilauksena http://www.eurobiker.fi
Noilla nyt ainakin päässee alkuun. Kuinka iso muuten olet, ainakin Alpinestarsin vakiomalliston koko 60 mahtuu kevyesti reilu 190 cm pitkälle ja 100 kg ihmiselle. Tuota ei tahdo suomesta saada mutta tilaamalla löytyy maailmalta hyvinkin edullisesti.
Sitten kun löydät jostain sopivan puvun, niin ilmoittelepa täälä palstalla.115kg\175cm![]()
Itse olen n. 110kg ja 178cm ja löysin sopivan puvun Daineselta. Koko tais olla 56 ellen ihan väärin muista ja puku on T-Age. Stormilta sai vielä ainakin joku aika sitten noita 699e.115kg\175cm![]()
Nuo kun pitää mielessä niin pärjää pitkällejoo, goretexit on lähinnä vitsi kaaduttaessa. metrin liu-ussa puhki. Useampi tapaus todistettu.
touring saappaat on hyvät, mutta ei tue nilkkaa ja kärki jos osuu rataan toistuvasti, niin kohta on saapas pilalla.
"Katuajon tarpeisiin on parempi opetella ajamaan mutkat jalat tiukasti tankin ympärillä kuin polvi maassa."
on muuten turvallisempaa roikkua, ei ota tappi/jalka maahan, renkaat pitää paremmin kun pyörä on pystymmässä. Ja putoaa matalammalta.
Aina kunnon lämmityskierrokset, että renkaat on lämpimät ja ajaa koko ajan pidossa, eli jos pyörä on epävakaa, niin olet kohtaamassa, renkaittesi, alustan säätöjen, pyörän ominaisuuksien, tai oman tasaisen suorituksen rajan. Jousitus voi ylikuumentua tai renkaat sulaa. höllää... älä aja epävakaudessa.
Hyvillä renkailla, oikeilla säädöillä ja varusteilla ja pehmeillä linjoilla radan voi ajaa erittäin lujaa ja turvallisesti, ja pitää pyörä yhä täysin pidossa ja vakaana.
Kaksi kertaa turvallisempaa saa vielä jättämällä kaasun uhmakkaan syöttämisen mutkissa vähemmälle ja jättää egon kotiin, eli jos joku ajaa lujempaa, niin sitten se ajaa. Sillä voi olla parempi pyörä, paremmat renkaat, parempi säätö alustassa, se voi tuntea radan 100x paremmin kuin sinä.
monesti näkee kun joku roikkuu uhmakkaasti huonoalustaisella pyörällä vanhoilla katurenkailla, jonkun Öhlins alustaisen, rennsport rengastetun pyörän perässä. Vauhti on sama, mutta öhlins/rennsport ajaa täydessä pidossa pehmeillä linjoilla, kun vakia vaappuaa kaatumisen rajalla ja pysyy perässä vain yliyrittämisellä.
Jake
olipa erittäin hyvin sanottujoo, goretexit on lähinnä vitsi kaaduttaessa. metrin liu-ussa puhki. Useampi tapaus todistettu.
touring saappaat on hyvät, mutta ei tue nilkkaa ja kärki jos osuu rataan toistuvasti, niin kohta on saapas pilalla.
"Katuajon tarpeisiin on parempi opetella ajamaan mutkat jalat tiukasti tankin ympärillä kuin polvi maassa."
on muuten turvallisempaa roikkua, ei ota tappi/jalka maahan, renkaat pitää paremmin kun pyörä on pystymmässä. Ja putoaa matalammalta.
Aina kunnon lämmityskierrokset, että renkaat on lämpimät ja ajaa koko ajan pidossa, eli jos pyörä on epävakaa, niin olet kohtaamassa, renkaittesi, alustan säätöjen, pyörän ominaisuuksien, tai oman tasaisen suorituksen rajan. Jousitus voi ylikuumentua tai renkaat sulaa. höllää... älä aja epävakaudessa.
Hyvillä renkailla, oikeilla säädöillä ja varusteilla ja pehmeillä linjoilla radan voi ajaa erittäin lujaa ja turvallisesti, ja pitää pyörä yhä täysin pidossa ja vakaana.
Kaksi kertaa turvallisempaa saa vielä jättämällä kaasun uhmakkaan syöttämisen mutkissa vähemmälle ja jättää egon kotiin, eli jos joku ajaa lujempaa, niin sitten se ajaa. Sillä voi olla parempi pyörä, paremmat renkaat, parempi säätö alustassa, se voi tuntea radan 100x paremmin kuin sinä.
monesti näkee kun joku roikkuu uhmakkaasti huonoalustaisella pyörällä vanhoilla katurenkailla, jonkun Öhlins alustaisen, rennsport rengastetun pyörän perässä. Vauhti on sama, mutta öhlins/rennsport ajaa täydessä pidossa pehmeillä linjoilla, kun vakia vaappuaa kaatumisen rajalla ja pysyy perässä vain yliyrittämisellä.
Jake
Kyllä minusta kuolemaan johtanut onnettomuus on "todella paha". Olin itse paikalla elokuussa 1998, kun suuren valtakunnallisen mp-kerhon puheenjohtaja kaatui kohtalokkain seurauksin.Mutta käsittääkseni todella pahoja onnettomuuksia ei kuitenkaan Ahvenistolla ole ollut, vaikka taitaa lähes joka päivä joku porukka moottoripyörällä rataa tahkota?
Hyvissä nahoissa on jo vakiona kunnon pehmusteet lonkan ja häntäluun kohdalla. Jos vaan mahtuu alle niin kyllähän noi erillisetkin varmasti asiansa ajaa. Niiden etu on se että niitä voi käyttää muidenkin varusteiden kanssa.Onko kellään kokemusta suojahousuista,elikkäs nahkojen alle laitettavista erillisistä vekkohousuista jossa häntäluun,reisien ja lanteen suojat.Knoxilla ilmeisesti sellaiset löytyy, mut millaiset on käytössä?![]()
Que?Voiko Lidl:stä ostetuissa superhyvissä varusteissa tulla ajaan???Ku ne on yhtä hyviä kuin kalliimmatkin!!!!Se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa...Hyviä selkäsuojia yms.....Moto GP:ssäkin äijät ajaa kohta näillä kamoilla.(Sori ku oon niin Lidl vastainen,herättää tää foorumis närää.)Luulis et noi onet kommunistit sitä kauppaa vastaan,eix se riko työehtosopimusta