Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ittellä nyt käytössä x-lite ja siinä mulla samaa ongelmaa eli ei tahdo aina saada päätä niin kovasti ylös että näkis kunnolla kauemmas mutkassa, vaikka en mää nyt siellä pyörän sivussa vielä roikukkaan. Eli hiukan samaa mietin...
jaa-a, xlite 802 RR-joku itsellä ja ei kyllä kypärä rajoita yläviistoon katselua.
Terve, viime kesänä köröttelin hitaassa ryhmässä ekat ratavuoroni ja hauskaa puuhaahan tuo on. Varusteita olen pikkuhiljaa matkan varrella uusinut ja myös ratailua silmällä pitäen hankkinut. Ajot on edelleen luonnollisesti katupainotteista. Ĺistalla olisi ajokenkien uusiminen. Kysyisinkin arvon raadilta mitä kenkää suosittelisitte tämmöiselle aloittelijalle radalle ja joka menisi myös katu/satunnsisessa touring ajossa? Eli esim vedenpitävyys olis plussaa mutta riitävällä jalan suojauksella radalle. Vai onko suositus katsoa erikseen radalle sopivat popot?
Alpinestar SMX-6
Saa sekä vedenpitävänä (en suosittele), sekä normaalina.
Kärkisuojattomat tourinkisaappaat voi ikävästi puhkasta, kun innostuu radalla kaartelemaan?
Terve, viime kesänä köröttelin hitaassa ryhmässä ekat ratavuoroni ja hauskaa puuhaahan tuo on. Varusteita olen pikkuhiljaa matkan varrella uusinut ja myös ratailua silmällä pitäen hankkinut. Ajot on edelleen luonnollisesti katupainotteista. Ĺistalla olisi ajokenkien uusiminen. Kysyisinkin arvon raadilta mitä kenkää suosittelisitte tämmöiselle aloittelijalle radalle ja joka menisi myös katu/satunnsisessa touring ajossa? Eli esim vedenpitävyys olis plussaa mutta riitävällä jalan suojauksella radalle. Vai onko suositus katsoa erikseen radalle sopivat popot?
Jos vaan on mahdollista, niin osta molempiin käyttötarkotuksiin omat popot. Radalla on yllättävän kivaa kun on reikänahkaiset, ja kunnon nilkka- ja kantapääsuojaus. Hitaankin ryhmän vauhdit riittävät siihen että huonolla säkällä kipatessa jalka kärsii letkeässä touring-saappaassa.Terve, viime kesänä köröttelin hitaassa ryhmässä ekat ratavuoroni ja hauskaa puuhaahan tuo on. Varusteita olen pikkuhiljaa matkan varrella uusinut ja myös ratailua silmällä pitäen hankkinut. Ajot on edelleen luonnollisesti katupainotteista. Ĺistalla olisi ajokenkien uusiminen. Kysyisinkin arvon raadilta mitä kenkää suosittelisitte tämmöiselle aloittelijalle radalle ja joka menisi myös katu/satunnsisessa touring ajossa? Eli esim vedenpitävyys olis plussaa mutta riitävällä jalan suojauksella radalle. Vai onko suositus katsoa erikseen radalle sopivat popot?