lario
New member
P.S. Mikä helvetti on "kuksa" ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos sun mielestä on soopaa, sille en voi mitään.
En yleensä lähde väittämään mitään mikä olis totaalisen mahdotonta, yleensä backaan väitteeni tai sitte sanon suoraan että nyt meni ymmärrys totaalisen väärin.
Mitä kattelin omia sektoriaikojani kahden vuoden ajalta ni ei pitäis olla sinne päinkään mahdoton case ajaa se 1:24 pelkällä kolmosvaihteella.
Esim. toi T2-T4 jonka vahingossa vedin 3. vaihteella ni sektoriaika oli 14.63 kun se kakkosvaihteella ajamalla oli 14.54 samassa sessiossa... eli +0.09 turpaan 3 mutkassa väärän vaihteen takia. Ja T3 on radan kolmanneksi rankaisevin mutka ajaa isolla vaihteella.
Pääsuora on se mikä eniten syö kierrosajasta ja tosiaan tolla mun parhaalla kierroksella about 2 sekuntia ehin olemaan nelosvaihteella, eli siinä häviää 2 sekuntia kiihdytystä suoran päässä, arvelisin ettei edes sekuntia pala tuohon.
Mutta ens kesänähän sen sitte näkee.
Mä en vieläkää käytä Kemoralla kuin vaihteita 2,3,4Sanoisin, että kyllä nyt 1.24 kolmosella pitäs mennä aika helpolla. Kemoralla meni joskus 1.10,7 vaihteilla 2.3 ja 4, kun vaihdelaatikko oli rikki. Eikä edes oma tekeminen ollut tuolloin tosiaankaan parhaillaan.
Vertaappa vanhalla pinnalla ajettuihin kinnereiden kierrosaikoihin:Huh ja huh mitä soopaa täällä suolletaan. Minä annan kuksan sille joka ajaa yhdellä vaihteella 24 alkuisen Alastarossa. Ja 23 alkuisille kuksan kylkeen joulukinkku.
Juu ihan samaa mä pyörittelin päässäni, että Niki tai Eemeli pistäis todennäköisesti 1:20 puolelle yhdellä vaihteella. Menihä niillä eka kierros seisovalla lähdöllä 1:19 ja kuitenki vaikka se jopa noin 3 sekkaa tulis pataan yhen vaihteen takia ni silti se 1:16 kierrosajan efforti antais 1:19 alkuisen yhdellä vaihteella.Kierrosennätys viime kesältä taitaa olla 1:15.850, eli en pitäis mitenkään mahottomana vaikka "joku" ajais alastaron alle 1.21 yhellä vaihteella.
Muistan vieläki ite ku aloin harrastamaan ITG:tä... vaikeustasoja löytyy väliltä 1-14 ... muistan ku hikisesti pääsin tason 5 biisejä läpi ja sit katoin vierestä huuli pyöreänä kuinka pro jannu veteli 11 tason biisin hikoilematta läpi.... Siinä vaiheessa ajatus oli että "ei toi ole fyysisesti mahdollista herranen aika" ... noh, 2 vuotta myöhemmin pelailin ite tason 13 biisejä läpi... Harjoitus tekee mestarin.
Ja nyt joku kysyy että mikä hemmetin ITG, ni tässä video ku treenasin EM-kisoihin (vaikeustaso 12):
Miten nii? Joka ratapyörässä tulisi olla oma tanssicabIhan aavistuksen off topicin puolelle lipsuu tämä sadetanssiesityksesi.![]()
Vertaappa vanhalla pinnalla ajettuihin kinnereiden kierrosaikoihin:
GP 125 28.06.2009 Erno Kostamo Aprilia 1.23.719
Moto 3 08.08.2015 Felix Nässi Honda 1.25.138
Moriwaki Cup 08.08.2015 Peetu Paavilainen Moriwaki 1.25.242
Pistetään kinkun kylkeen viel lava kaljaa sille joka ajaa alastarossa yhellä vaihteella 1.22 alkusen.
Kierrosennätys viime kesältä taitaa olla 1:15.850, eli en pitäis mitenkään mahottomana vaikka "joku" ajais alastaron alle 1.21 yhellä vaihteella.
Toki ymmärrän kyllä sen että jostakin saattaa tuntua että kaikki alle 1.30 ajat on ihan ufoja. Muistan edelleen sen fiiliksen kun istuin alastaron katsomossa ja katsoin nopean ryhmän kuskeja huuli pyöreenä.
Nykyisin katselen nopean ryhmän kuskeja ja mietin että kuin voi ajaa noin päin vittua/ tekee oikeesti pahaa kattoo sitä sähellyksen määrää/ pelottaa/ sitten kun on itse radalla, niin vaan väistelee niitä muita jotka ovat hitaampia ja aiheuttavat jänniä tilanteita.
Mun mielestä se on tossa kolmosmutkan ulostuossa ulkokautta kanttareen päältä: https://youtu.be/NbnNdH9NAaU?t=601Mikä on paras ohituspaikka alastarossa jossa vai mennä hitaammasta edelle?
Ps mikä on nopean ryhmän aikaraja alastaron päivillä?
Sp composite myy katteita kawa zx10r 16-18 310e sarja.

Gixxeriin tilasin just tuolta, hinta oli tuon 310+ postikulut.
Noissa vissiin ei ollu pikakiinnikkeitä mukana?
Ei ollu, kiinasta tilasin dzus-kiinnikkeitä, en tilaa uudestaanPitää muutenkin kattella lisää niitä jostakin...
mp-hotellilla pitäs olla noita.