Void
New member
Komppaantän on kyllä ihan pakko laittaa positiivista palautetta, vaikka vaan vastapainoks: kaikki kamat on tullu samantien, eik tätä toi ennakkomaksu paljo häiritte, samahan se on kun tilaa ulkmailta ja visalla maksaa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Komppaantän on kyllä ihan pakko laittaa positiivista palautetta, vaikka vaan vastapainoks: kaikki kamat on tullu samantien, eik tätä toi ennakkomaksu paljo häiritte, samahan se on kun tilaa ulkmailta ja visalla maksaa![]()
Terve!Ai niin, unohtui vielä pyytää, että reklamoisit niistä tarroista, kun tuosta ei meillä tietoa ole ollut. Voisi toimittaa sinulle uudet paremmat. Laita vielä mielellään, mikä vika niissä oli, että tietää tarkistaa hyllyssä olevista ettei sinne jää vastaavia.No mulla on negatiivista palautetta.... kesti kauan ennenkuin sain netin kautta tilaamani tuotteet,maksu pyydettiin etukäteen,maksu piti hoitaa parin päivän kuluttua tilauksesta,tavarat tulivat n.kk kuluttua,ja silloinkin vain osa.. osa tilaamistani org.tarroista tuli käyttökelvottomina,loput tavarat luvattiin jälkilähetyksenä.. ja nyt pyydettiin tilinumeroa jonne voi palauttaa 1,5kk sitten maksamani loput rahat...eli rahat kiersivät tuon ajan jossakin,tuotteita joita tilasin,sain vain osan![]()
Ei hyvä!!![]()
Kiitos etukäteen.
Ystävällisin terveisin
Pekka Lehtinen
ReliaTec Oy
No hyvä juttu. Täytyy tosiaan jatkossa pakata ne hiukan paremmin kun muuta tavaraa menee samalla. Mutta kiitokset tiedosta. Varmaankin Erica hoitanut asian, niin en vain itse ole saanut tuosta kuulla. Pääasia, että on hoidettu.Terve!Ai niin, unohtui vielä pyytää, että reklamoisit niistä tarroista, kun tuosta ei meillä tietoa ole ollut. Voisi toimittaa sinulle uudet paremmat. Laita vielä mielellään, mikä vika niissä oli, että tietää tarkistaa hyllyssä olevista ettei sinne jää vastaavia.No mulla on negatiivista palautetta.... kesti kauan ennenkuin sain netin kautta tilaamani tuotteet,maksu pyydettiin etukäteen,maksu piti hoitaa parin päivän kuluttua tilauksesta,tavarat tulivat n.kk kuluttua,ja silloinkin vain osa.. osa tilaamistani org.tarroista tuli käyttökelvottomina,loput tavarat luvattiin jälkilähetyksenä.. ja nyt pyydettiin tilinumeroa jonne voi palauttaa 1,5kk sitten maksamani loput rahat...eli rahat kiersivät tuon ajan jossakin,tuotteita joita tilasin,sain vain osan![]()
Ei hyvä!!![]()
Kiitos etukäteen.
Ystävällisin terveisin
Pekka Lehtinen
ReliaTec Oy
Olin jo unohtanut koko asian,mutta tarrat olivat pakattu laatikon alimmaiseksi ilman mitään suojaa,joten laatikon matkustaessa pääsivät taittumaan,pitkät tarrat varsinkin olivat käyttökelvottomia.Soitin kesällä teille ja asia on kunnossa,sain uudet tilalle.
Vinkkinä voisi sanoa että kannattaa panna tarrat erilliseen pahvinpalasen sisään jossa eivät pääse liikkumaan kuljetuksen aikana![]()
No hieno homma, että alkaa olemaan tuossakin ainakin hinta jo sinnepäin.Njoo, toi on aina sitä suomesta vai ulkomailta -kissanhännänvetoo. Ja luulis ett rodamotollakin on katetta hinnoissa. Täl hetkel näyttäis .org-shopin corsa3 setti-hinta laskeneen 21 euroo vs mitä se oli viime kesänä kun tilasin. Ja 0%-alvilla laskettuna eroo rodamoton hyväksi on enää vain 19 euroo. Joten täytyypä sanoo ett nyt alkaa näyttää jo aika hyvältä.Hinnat on nyt meillä edullisimmillaan, vaikka tuolle 6% alv-erolle ei mitään mahdetakaan, jos Espanjalaisiin verrataan. Ilman alvia kun ei firmahommaa pysty laillisesti Suomessa vetämään ja jollain tässä sitten on perhekin elätettävä, joten ihan omillaan ei kauppaa voi tehdä.
![]()
Hyvä, että välillä näinkin päin.Pitänee minunkin laittaa hiukka palautetta toiminnasta. Muutaman kerran olen shopissa asioinut, aina on mennyt pääosin todella hienosti. Pari kertaa on joutunut rengasta odottamaan vaikka sitä olisi laskurien mukaan ollut hyllyssä tilaushetkellä, lieneekö joku nopeampi kerinnyt sillävälin hakea kumit, mutta muutaman päivän viiveellä niitä on aina tullut. Ei haittaa aiheutunut.
Viimeisimpien tilausten kohdalla kävi sitten sekaannus. Tilasin renkaat ja Bagsterin, piti hakemani kamat paikanpäältä. Tulivat kuitenkin Postissa, kahdessa lähetyksessä vieläpä. Tämä sopi meikäläiselle erittäin hyvin, nyt kun asun hiukka kaukana Helsingistä. Tavarat tulivat siis varsin nopeasti ja toimitettiin pyytämättä, voisin siis sanoa homman menneen taas kerran hiton hyvin! Kiitokset kovasti!
Hyvää Joulun odotusta pukille!
No hupsista..Mä olen odotellut pientä Ctekkiä jo kohta kuukauden.. saattaa olla että se joskus tulee...
Tämäkin homma kunnossa...No hupsista..Mä olen odotellut pientä Ctekkiä jo kohta kuukauden.. saattaa olla että se joskus tulee...
Jokos sait laturisi?
On niitä tuossa melkeinpä koko ajan ollut hyllyssä, eli mikähän tuossa nyt sitten mättää??
Nimimerkistä kun en suoraan saa yhdistettyä tilaukseen.
Laita ihmeessä viestiä meiliin jos se laturisi edelleen puuttuu. Tavaraa on hyllyssä kyllä, niin saadaan matkaan.
Ja anteeksi siis moka tuon osalta.![]()
t. Spagu
Kiitos vaan kommenteista Kyytsis ja Oka.Komppailisin tuota Kyytsiksen kommentointia verkkokaupan layoutista, jonkinlaisat selkeyttä/johdonmukaisuutta kaipaisi lisää.
Itsellänikin on kaupasta kokemusta vain yhdeltä ostoskerralta (kengät & hanskat). Kävin itse pläräämässä valikoiman läpi liikkeessä paikan päällä, ja sopiva pakettihintakin löytyi. Kaikki siis toimi kuin junan vessa.![]()
Ei kestä kiittää, kiitos vaan ittelles.Minulta tulee Org.Shopin porukalle pelkkää ruusua. Sähköposteihin on vastattu ja messuillakin haettiin jonkin aikaa sopivan kokoista kypärää, vaikka oltiin vain sovittamassa. Alkoi jo hävettää, kun ei halunnut kuin sovittaa ja toinen tekee suunnilleen varastoinventaarion oikean koon löytämiseksi. No, ainakin tiedän mistä ostan sen kypäränKiitos Pekalle, rapatessa roiskuu, mutta se ei haittaa jos siitä otetaan opiksi ja mennään eteenpäin!![]()
+1 tälle. Palvelu pelaa niinkuin pitääkinMinulta tulee Org.Shopin porukalle pelkkää ruusua. Sähköposteihin on vastattu ja messuillakin haettiin jonkin aikaa sopivan kokoista kypärää, vaikka oltiin vain sovittamassa. Alkoi jo hävettää, kun ei halunnut kuin sovittaa ja toinen tekee suunnilleen varastoinventaarion oikean koon löytämiseksi. No, ainakin tiedän mistä ostan sen kypäränKiitos Pekalle, rapatessa roiskuu, mutta se ei haittaa jos siitä otetaan opiksi ja mennään eteenpäin!![]()