Vanteet ja svingi lähtee maalaukseen huomenna, mustaa pintaan. Lasikuitu pakkelia laittelin lisää takakatteisiin lähinnä takalampun alueen muotoiluun ja jäykistykseen. Huomenna irti takakatteet ja undertaili ja niiden liitos pinnan valmistelu alkaa... Lähtee melko paljon läskiä pois perästä, kun se riippuvatta lähtee mäjelle ja muoto alkaa muistuttamaan enempi nykyaikaista. Parin viikon päästä maalari taasen maalailee ja takakate pitäis olla valmis silloin samoin ehkä tankkikin (suuri ehkä). Mopo lähtee liikenteeseen kuitenkin heti kun kelit antaa periksi vaikka sitten vakio tankilla ja valmiilla takakatteelle. Etukate ja alaosa tulee aiheuttamaan vielä päänvaivaa koska mieleen pälkähti hiukan rohkeampi leikkaus Saas nähdä uskaltaako siihen lähteä, tietysti nyt se on tehtävä tai sitten kokonaan uusi ensitalvena (joo varmaan). Päiväkirjasta alkaa sivut loppumaan (noin vertauskuvallisesti) alkaahan tuo ajokausi olemaan käsillä ja samoin tuokokuun alku lähenee kovaa vauhtia. 20 tuokokuuta ratapäiville kaikki pitää olla valmista. Melko paljon kiinnostusta projektiin on tullut myös liikeiltä ja pyyntöjä tuoda valmis mopo näytille kuulee joka paikasta. Saas nähdä uskalanko tuoda mopoa Tasariin (tai mikä ikinä se tuleekaan olemaan). Ensi talven muutokset on jo suunitteilla, eli 1070 setti kiinni ja kansi paremmin virtaavaksi (onneksi löytyi kontakti noihin kansihommiin). Josko sitten vielä oikein hulluksi rupeaa ja joko ruisku tai suoravedot paikalleen (noita suoravetoja on ollut markkinoilla melko kohtuu hintaan). Putki pitäis ottaa irti jotta vaimentajan kulmaa nähden mopon pituus linjaa vois hiukan muuttaa. No pitää ensin odottaa svingi maalauksesta ja sovitella se paikalleen ja sitten katsoa miten paljon voi putkea taittaa sisäänpäin (pitäähän se olla linjassa uuden perän kanssa). Takajalka tappien kiinitykset pitää suunitella ja teettää uusiksi (saa vaimo jalkansa alemmas ja edemmäs). Omien jalkatappien siirtosarjat valmistuu tässä lähiaikoina (taas ehkä). Mutta luotan itseeni ja kyllä siitä hyvä tulee.