Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa muistaa ettei Rossi varmaankaan yksin Ducalle siirry vaan vienee insinöörinsä mennessään. -> Ducatille tehdään täysi remontti ennen kun Rossi sillä kilpailujen voittoja vie.Ei kait se Yamaha paras pyörä ollutkaan ennen kuin tohtori astui talliin?
No mutta onhan se nyt lähes häpeällistä ollut katsella kuinka Rossi ajelee jollain perämoottorilla jossa lukee vielä Fiat keulassa![]()
Ny on luigit ja lorenzot Bolognassa sekaisin.
Vaan mitenköhän tohtorin käy Desmon puikoissa? Se ei ole mikään tukankuivaaja enää...Stoner oli kuitenkin ainoa joka saanut vempeleen kulkemaan allaan.
Eihän tämä Rossin siirto mitään spekulaatiota enää ole.Olisko väärin muokata tästä motogp 2011 kun sellainen kuitenkin jossain vaiheessa tulee? Näkyisi sitten nämä spekulaatiot kun on tallit oikeesti selvillä![]()
Onkohan J.Burgessin (ja Rossin muun Yamaha-tiimin) ratkaisuista vielä kerrottu mitään?Kova kuskihan Rossi on, sitä ei käy kiistäminen, mutta mun mielestä pitäisi musitaa ettei noi sen voitot ole pelkästään sen ansiota, vaan myös Jeremy Burgess siirtynee kaupan mukana ducatille.
Itse en henkilökohtaisesti ole ikinä pitänyt Rossista vaikken kiistäkään hänen suorituksiaan. Se äijähän täysi apina ja pelle.
En usko että kisoihin itsessään tulee yhtään lisää jännitystä. Eihän se lisää jännitystä kuka missäkin tallissa ajaa jos kisat itsessään on jonossa ajelua.Onkohan J.Burgessin (ja Rossin muun Yamaha-tiimin) ratkaisuista vielä kerrottu mitään?Kova kuskihan Rossi on, sitä ei käy kiistäminen, mutta mun mielestä pitäisi musitaa ettei noi sen voitot ole pelkästään sen ansiota, vaan myös Jeremy Burgess siirtynee kaupan mukana ducatille.
Itse en henkilökohtaisesti ole ikinä pitänyt Rossista vaikken kiistäkään hänen suorituksiaan. Se äijähän täysi apina ja pelle.
Voithan ihan rauhassa pitää häntä vaikka pellenä tai apinana, mutta 2000-luvun kovin kuski hän on täysin ylivoimaisesti. Ja jälleen saamme muuten kiittää herra 46:a, että tähän sarjaan tulee ihan uudenlaista mielenkiintoa ensi kaudella (aivan kuten saimme kiittää häntä vuonna 2004).
Esimerkiksi eilinen kisa oli karmaiseva esimerkki siitä, minkälaisiksi unettaviksi F1-tyylisiksi letkassa ajeluiksi nämäkin kisat voi pahimmillaan mennä. Viime vuosina melkein aina, kun on löytynyt kunnolla jännitystä, niin Rossi on ollut niissä kahinoissa mukana yhtenä pelureista. Lorenzo, Pedrosa ja Stoner on hyviä lähinnä siinä, että murtaudutaanpas alkukierroksilla muista eroon, ja sitten ajellaan kärjessä.
Kyllä kai prätkäpuolella sentään edelleen voidaan ohitella.Nyt ajellaan jonossa tasaisin välimatkoin lähdöstä maaliin erojen kasvaessa hiljalleen. Ohittaminen on paljon vaikeampaa kuin ennen.
En muista milloin viimeksi olisi ollut taistelua jossa joku taistelupari ohittelisi toisiaan vuorotellen tai ajettaisiin letkassa ja paikat vaihtuu usean kerran kierroksen aikana.Kyllä kai prätkäpuolella sentään edelleen voidaan ohitella.Nyt ajellaan jonossa tasaisin välimatkoin lähdöstä maaliin erojen kasvaessa hiljalleen. Ohittaminen on paljon vaikeampaa kuin ennen.
Mutta miksi ei olla ohitusetäisyydellä (eli miksi letka venähtää noin pitkäksi jo alkukierrosten jälkeen), se onkin mielenkiintoinen kysymys.
Eikös elektroniikan pitänyt väitteiden mukaan tasapäistää kuljettajia - mutta nythän perusongelma on juuri päinvastainen, kilvanajo ei ole tarpeeksi tiukkaa?
parin vuoden aikaväliltä tulee nyt heti mieleen ainakin 4 kovaa ja tiukkaa kisaa (ja on niitä varmaan enemmänkin ollut)En muista milloin viimeksi olisi ollut taistelua jossa joku taistelupari ohittelisi toisiaan vuorotellen tai ajettaisiin letkassa ja paikat vaihtuu usean kerran kierroksen aikana.
Neljä tiukkaa kisaa kahden vuoden aikana ei ole mitään. Sbk:ssa lähes joka erässä on mahtavaa kamppailua ja sitä on hieno katsoa. Motogp on muuttunut todella pitkästyttäväksi jonossa ajeluksi.parin vuoden aikaväliltä tulee nyt heti mieleen ainakin 4 kovaa ja tiukkaa kisaa (ja on niitä varmaan enemmänkin ollut)En muista milloin viimeksi olisi ollut taistelua jossa joku taistelupari ohittelisi toisiaan vuorotellen tai ajettaisiin letkassa ja paikat vaihtuu usean kerran kierroksen aikana.
- Laguna Seca 2008 (Rossi/Stoner)
- Barcelona 2008 (Rossi/Lorenzo)
- Sachsenring 2008 (Rossi/Lorenzo)
- Jerez 2010 (Lorenzo/Pedrosa)
Kolmessa viimemainitussa voitto-ohitus vikalla kierroksella, niistä Barcelonassa ja Sachsenringillä muistaakseni vieläpä viimeisessä kurvissa.
pyörä ei varmaan ole kaukana nytkään, itse asiassa Stonerin olisi pitänyt jo voitto-pari napata sillä mutta on tehnyt itse virheen.voisin kuvitella, että Ducati nousee ensi kaudella herran ohjastamana osakilpailuvoittoihin.