Attitude
New member
Pitkäänhän tuosta on ollut huhuja ja nyt se on näyttää olevan myös totta:
- linkki -
Teknistä tietoo:
- Model derived from the RV4 APRC
- Traction management: APRC System (Aprilia Performance Ride Control), which includes Traction Control (ATC), Wheelie Control (AWC), Launch Control (ALC)
- V4 65 °, water-cooled, DOHC, Injected, ride-by wire
- 3 maps injection: Track, Sport, Road
- Aprilia Quick Shift
- Teho: 162 hp / 11,000 rpm
- Vääntö: 110 Nm / 9,000 rpm
- Sachs:in täysin säädettävä jousitus + ohjausiskari
- Brembon jarrut + ABS
- Kuivapaino 179kg (joten märkäpaino lienee ~200kg)
Tehoa on tiputettu liki 20hp - luultavasti miedommilla nokilla ja olisko ECU:ssakin jotain, kun puristussuhde ja ruiskurungot ovat samat kuin kyykkärissäkin
- linkki -
Teknistä tietoo:
- Model derived from the RV4 APRC
- Traction management: APRC System (Aprilia Performance Ride Control), which includes Traction Control (ATC), Wheelie Control (AWC), Launch Control (ALC)
- V4 65 °, water-cooled, DOHC, Injected, ride-by wire
- 3 maps injection: Track, Sport, Road
- Aprilia Quick Shift
- Teho: 162 hp / 11,000 rpm
- Vääntö: 110 Nm / 9,000 rpm
- Sachs:in täysin säädettävä jousitus + ohjausiskari
- Brembon jarrut + ABS
- Kuivapaino 179kg (joten märkäpaino lienee ~200kg)
Tehoa on tiputettu liki 20hp - luultavasti miedommilla nokilla ja olisko ECU:ssakin jotain, kun puristussuhde ja ruiskurungot ovat samat kuin kyykkärissäkin