• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

RSV4

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zetor1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Todella harmi että pilasivat keulan noilla valoilla. Muuten olis nätti mutta tuo keula vaan ei istu silmään.
Eikös siellä ole toinen kuskinpaikka vielä auki jos haluaa tuon "valottoman version"?  
biggrin.gif


Lisää kuvia valoilla ja ilman *kliks täällä*
Heh, joo pitänee laittaa hakemus vetämään
tounge.gif
Muutenhan tuo näyttää kyllä hyvältä ja ulkonäkö on harvinaisen lähellä kisaversiota katupyöräksi.
 
Aika race spec kun pystyy siirtämään moottorin paikkaa painopisteen säätämiseksi sekä keulakulmaa ja takaswingiä (mitenkähän?) pystyy säätämään. Fly-by-wire, Öhlins, Brembo.... Ei lupaile mitään halpaa ovh:ta Suomessa.

Minimaalinen perä tuo mieleen viime vuoden Hondan MotoGP-pyörän.

Jos kisamallissa on 210hp koneesta niin on kyllä vähemmän kuin muissa SBK-laitteissa. Ten Kate jutteli sen vanhemman Bladen kohdalla, että 210-220hp olisi takarenkaalla.
 
Pidän kyllä edellisestäkin versiosta, mutta ei se tuosta kolmannesta valosta minun mielestäni pilalle mene. Melkein huonompi kulma vain keulan kannalta tuo virallinen julkaisufoto, jos vertaa kännykameralla napattuun enemmän etuviistosta otettuun kuvaan. Veikkaisin, että luonnossa aika herkullisen näköinen tuo '09. Eipä silti... tuohon varaa ole vaikka olisi kuinka nätti. Ehkä joskus.
 
Aika race spec kun pystyy siirtämään moottorin paikkaa painopisteen säätämiseksi sekä keulakulmaa ja takaswingiä (mitenkähän?) pystyy säätämään. Fly-by-wire, Öhlins, Brembo.... Ei lupaile mitään halpaa ovh:ta Suomessa.

Minimaalinen perä tuo mieleen viime vuoden Hondan MotoGP-pyörän.

Jos kisamallissa on 210hp koneesta niin on kyllä vähemmän kuin muissa SBK-laitteissa. Ten Kate jutteli sen vanhemman Bladen kohdalla, että 210-220hp olisi takarenkaalla.
Kait me köyhätkin voidaan odottaa jotain persaukisten mallia, mistä puuttuu nämä SBK-osat? Voihan tässä olla, että toimittajilla on mennyt puurot ja vellit sekaisin, ja nyt meille esitellään SBK-pyörän tarvikkeita katupyörään tulevina osina...

Ymmärtääkseni V4:t eivät pärjää huipptehossa rivi 4:lle, mutta koska niiden teho on helpommin "hallittavissa", esim. lähes kaikki 800cc MotoGP-pyörät ovat V4:ia.
 
Aika race spec kun pystyy siirtämään moottorin paikkaa painopisteen säätämiseksi sekä keulakulmaa ja takaswingiä (mitenkähän?) pystyy säätämään. Fly-by-wire, Öhlins, Brembo.... Ei lupaile mitään halpaa ovh:ta Suomessa.

Minimaalinen perä tuo mieleen viime vuoden Hondan MotoGP-pyörän.

Jos kisamallissa on 210hp koneesta niin on kyllä vähemmän kuin muissa SBK-laitteissa. Ten Kate jutteli sen vanhemman Bladen kohdalla, että 210-220hp olisi takarenkaalla.
Kait me köyhätkin voidaan odottaa jotain persaukisten mallia, mistä puuttuu nämä SBK-osat? Voihan tässä olla, että toimittajilla on mennyt puurot ja vellit sekaisin, ja nyt meille esitellään SBK-pyörän tarvikkeita katupyörään tulevina osina...

Ymmärtääkseni V4:t eivät pärjää huipptehossa rivi 4:lle, mutta koska niiden teho on helpommin "hallittavissa", esim. lähes kaikki 800cc MotoGP-pyörät ovat V4:ia.
Ellen nyt ihan läpiä päähän puhu, niin toi 210 heppaahan on Aprilia itte saanu irti siitä koneesta, mutta koneessa olis virityspotentiaalia vielä SBK-tallille.
 
Kait me köyhätkin voidaan odottaa jotain persaukisten mallia, mistä puuttuu nämä SBK-osat? Voihan tässä olla, että toimittajilla on mennyt puurot ja vellit sekaisin, ja nyt meille esitellään SBK-pyörän tarvikkeita katupyörään tulevina osina...
Ainakin tuossa em. MCN-jutussa puhuttiin, että tulisi perus- ja factory-malli, jossa molemmissa olisi nuo moottorinsiirto ja alustageometrian muutokset mutta Öhlinsit ja Brembot vain factoryssa.
 
Pirun hieno peli!
bowdown.gif


Mielestäni keulassa ei ole mitään vikaa, onpahan ainakin valotehoa!
tounge.gif
 
Aika race spec kun pystyy siirtämään moottorin paikkaa painopisteen säätämiseksi sekä keulakulmaa ja takaswingiä (mitenkähän?) pystyy säätämään. Fly-by-wire, Öhlins, Brembo.... Ei lupaile mitään halpaa ovh:ta Suomessa.

Minimaalinen perä tuo mieleen viime vuoden Hondan MotoGP-pyörän.

Jos kisamallissa on 210hp koneesta niin on kyllä vähemmän kuin muissa SBK-laitteissa. Ten Kate jutteli sen vanhemman Bladen kohdalla, että 210-220hp olisi takarenkaalla.
Kait me köyhätkin voidaan odottaa jotain persaukisten mallia, mistä puuttuu nämä SBK-osat? Voihan tässä olla, että toimittajilla on mennyt puurot ja vellit sekaisin, ja nyt meille esitellään SBK-pyörän tarvikkeita katupyörään tulevina osina...

Ymmärtääkseni V4:t eivät pärjää huipptehossa rivi 4:lle, mutta koska niiden teho on helpommin "hallittavissa", esim. lähes kaikki 800cc MotoGP-pyörät ovat V4:ia.
Ellen nyt ihan läpiä päähän puhu, niin toi 210 heppaahan on Aprilia itte saanu irti siitä koneesta, mutta koneessa olis virityspotentiaalia vielä SBK-tallille.
Jep. 210 hv race versiossa. Miten lie sitten tuon normiversion kans. Veikkasivat 190 hv. Ihan hyvät lukemat aprilialle verratuna aikaisempaan milleen. Hieno on pyörä muutenkin, voi olla vaan aika suolainen hinnoittelu.

Edit. Ja kun laittavat tuon motin uuteen tuonoon... Alkaa olemaan aika miellyttävä katutaistelija kasassa.
 
Aika tyly kuitti tuo 190hv/190kg Bmw:lle, joka ei ilmeisesti ihan päässytkään noihin lukemiin uudessa kilokyykyssään. Tavoitteenahan heillä oli juuri nuo lukemat.

Edit: Painovirheet
 
Jos eivät hinnoittele tähtitieteelisesti,niiin siinä seuravaa peli.
Jostain luin huhun, että hinta olisi lähempänä 1098S:ää kuin 1098R:ää... Toivottavasti ei pidä paikkansa ettei tostakin tule joku harvojen ja valittujen lelu.
Tätä mä en ymmärrä italilaisissa pyörissä niiden hinnat ovat jostain eri sfääreistä mitä japsipyörien.Tietenkin tämä on mun kaltaisen "köyhän"löpinää mutta silti.Saman ajettavuuden sekä suorituskyvyn saa halvemmallakin.
 
Jos eivät hinnoittele tähtitieteelisesti,niiin siinä seuravaa peli.
Jostain luin huhun, että hinta olisi lähempänä 1098S:ää kuin 1098R:ää... Toivottavasti ei pidä paikkansa ettei tostakin tule joku harvojen ja valittujen lelu.
Tätä mä en ymmärrä italilaisissa pyörissä niiden hinnat ovat jostain eri sfääreistä mitä japsipyörien.Tietenkin tämä on mun kaltaisen "köyhän"löpinää mutta silti.Saman ajettavuuden sekä suoritus kyvyn saa halvemmallakin.
Siinä hinnassa tarkoitettiin (toivottavasti) factory-mallia eli siinä tapauksessa parusmallin hinta olis varmaankin 1098 perusmallin paikkeilla. Italialaisten hinnoissa tuntuu olevan tunnelmalisä...
 
Edit: Lisää juttua ja kuvia:Fasterandfaster
Aika kovaa hintaa spekuloidaan jenkkimarkkinoille tuossa linkissä. Perusmalli 30 000$  
omg.gif
Vertailuna esim. 1098 n. 15 000$ ja GSX-R 1000 n. 11 000$.

crazy.gif
Apriliaforumilla puolestaan oli "varma tieto" "sisäpiiristä", että hinnoittelu on samaa luokkaa nykyisten RSV-mallien kanssa.
Vaikuttaa trollilta tai sitten ovat saaneet tuotantoa tehostettua ERITTÄIN paljon.

En kyllä ihan tuohon fasterandfasterin hintaankaan usko. Pitäähän niitä saada myös kaupaksi, jotta pääsevät kisaamaan ko mallin kanssa!
cool.gif


Ja taas edittiä: Itse veikkaan, että tuo 1098:n hinta voipi olla melko lähellä...
nixweiss.gif
 
Itse kuulin jälleenmyyjän kautta, että hinta olisi kilvellisenä E 20-25k. Kuuloistaisi hyvältä, mutta nähtäväksi jää. Toisaalta, ei se paljoa kalliimpi voi ollakaan. Eihän koneen speksit varmaan ole mitään 1098R luokkaa.
 
Tätä mä en ymmärrä italilaisissa pyörissä niiden hinnat ovat jostain eri sfääreistä mitä japsipyörien.Tietenkin tämä on mun kaltaisen "köyhän"löpinää mutta silti.Saman ajettavuuden sekä suorituskyvyn saa halvemmallakin.
Tusina laitteet ovat aina edullisia, corollaakin saa edullisesti OK autosta......
033102ass_1_prv.gif
 
Tätä mä en ymmärrä italilaisissa pyörissä niiden hinnat ovat jostain eri sfääreistä mitä japsipyörien.Tietenkin tämä on mun kaltaisen "köyhän"löpinää mutta silti.Saman ajettavuuden sekä suorituskyvyn saa halvemmallakin.
Tusina laitteet ovat aina edullisia, corollaakin saa edullisesti OK autosta......
033102ass_1_prv.gif
Ne tuotantomäärät...Japsit valmistaa pirun paljon enemmän vehkeitä, joten pienempi voitto/myyty pyörä riittää siihen, että tuohta tulee omistajien tassuun, kun taas italiaanoilla tuotanto on vähäisempää, joten katteen/myyty pyörä pitää olla paljon korkeampi.

Mielenkiintoinen peli tulossa tosiaan. Odotellaan tosta nakumallia 150+ tehoilla niin menee rähinäpyörägenrekin uusiks. Miks pirussa muuten nakumallien tehot pitää aina tiputtaa pienemmäks kuin kyykyissä? Kyllä mulle kelpais kaupan hyllyltä 170hv nakupeli, ilman B-kingin järkyttävää kokoo. Toivon mukaan kotari ees siirtää RC8-padan suoraan Super Duken runkoon, ja lyhentää samalla välityksiä järkevämmäks.
 
Back
Ylös