zpiidi
New member
No nyt mä vihdoin sain pyörän ja Sumeko vielä hieman hyvitteli Aprilia tuotteilla![]()
Todella hieno!
Tuonon varusteita katsellessa tulee mieleen mitä herkkuja RSV4:seen on tulossa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nyt mä vihdoin sain pyörän ja Sumeko vielä hieman hyvitteli Aprilia tuotteilla![]()
Kiitos ja kyllä toi Panigale on parhaan näköinen pyörä selkeesti. Ajo-ominaisuuksien osalta onkin sitten tiukempi vääntö.Kyllä tuo Panigalen kanssa kilpailee kauneimman pyörän tittelistä.Törkeän hieno on!
Ehkä Panigale on vain aavistuksen hienompi, mutta kyllä itsekkin päätyisin tuohon peliin
hinta/suorituskyky huomioiden.
Todella hieno!
Tuonon varusteita katsellessa tulee mieleen mitä herkkuja RSV4:seen on tulossa?
mitä sitten lisäilee.

Niinhän se on. Tää oli muuten vanha malli, koska muun maailman 2014 malli on Jenkeissä 2015. Taas uudet 2015 RR/RF mallit ovat Jenkeissä vuoden 2016 malleja.Kyllä se on hieno pyörä

No nyt mä vihdoin sain pyörän ja Sumeko vielä hieman hyvitteli Aprilia tuotteilla
katso liitettä 7032
katso liitettä 7030
katso liitettä 7031
OHo....Veistos voisi kertoa kokemuksista![]()
Olin Alastarossa 29.6 kauden ekalla ratapäivällä uudella pyörällä. Otin lipun keskinopeesta tarkoituksena ajella vähän rauhallisemmin. Takana oli kuitenkin enemmän ja vähemmän 4 vuotta nakulla rata-ajoa. Eteen uusi SC1 lämppäriin ja menoksi. Ajelin kaksi ensimmäistä kierrosta todella rauhakseen jarrutellen tosi kevyesti. Sitte päätin nostaa tempoa edes vähän lähemmäksi "normaalia". Tästä tokan mutkan(Las Palmasin) keskellä nutulla ollessani tunsin etusen pehmeästi liukuvan alta. Vauhtia ei ollut paljonkaan mutta oikea klipari napsahti samantein juuresta poikki. Jotain huokoista valu skeidaa se oli. Muut vauriot lähinnä kosmeettisia. Onneksi kuidut oli jo kiinni.
No sattuneista syistä ei ole vielä paljon kerrottavaa.
Ratapyörä pitääkin kaataa heti. Muuten sitä säälii eikä sillä pääse mihinkään. Eli oikein tehty.
Ratapyörä pitääkin kaataa heti. Muuten sitä säälii eikä sillä pääse mihinkään. Eli oikein tehty.
Millos sä lopetat Panin säälimisen.![]()

Millos sä lopetat Panin säälimisen.![]()

Ei pitäis käydä mp-näyttelyssä, tulee aika kalliiksi![]()
Joutuu vielä puhelimenkin vaihtamaan kun vanha symbian-e7 ei varmaan käy tohon RF:n v4-mp systeemiin!
No, vanha -13 Factory on kohta Raision sykkel wörldissä myynnissä jos joku sellaista kaipaa...
Tais olla TomiK:n pyörä siellä SGN:n standillä?