Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan kellään mitään tarkempaa tietoa? Jos noin heikkoa on, pitää mennä Honda kauppaan. Ei huvittas ostaa edes istumatta.Tampereelle ilmeisesti tulossa ensi kesällä...koeajettavahan tuo laite on.Mielenkiinnosta pitää käydä koeajolla, kunhan rantautuu Suomeen. Ainoa bemari, jolla ehkä jotenkin kehtaisi ajella ulkonäön puolesta. Suorituskykykään ei näytä jättävän mitään toivomisen varaa
. Tosin voi olla, etten enää kyykkyä osta, aikansa kaikkea?![]()
Itse olen koeistunut pyörän ja nähnyt livenä.Onkohan kellään mitään tarkempaa tietoa? Jos noin heikkoa on, pitää mennä Honda kauppaan. Ei huvittas ostaa edes istumatta.Tampereelle ilmeisesti tulossa ensi kesällä...koeajettavahan tuo laite on.Mielenkiinnosta pitää käydä koeajolla, kunhan rantautuu Suomeen. Ainoa bemari, jolla ehkä jotenkin kehtaisi ajella ulkonäön puolesta. Suorituskykykään ei näytä jättävän mitään toivomisen varaa
Ihme hommaa muutenkin tälläinen julkistelu, vuotta ennen kuin toimitetaan edes näytille. Siis samoin kaikki tekee, mutta hölmöä silti.
Kiitos kiitos. Stelviolle taas ens kesänä?Itse olen koeistunut pyörän ja nähnyt livenä.Onkohan kellään mitään tarkempaa tietoa? Jos noin heikkoa on, pitää mennä Honda kauppaan. Ei huvittas ostaa edes istumatta.Tampereelle ilmeisesti tulossa ensi kesällä...koeajettavahan tuo laite on.Mielenkiinnosta pitää käydä koeajolla, kunhan rantautuu Suomeen. Ainoa bemari, jolla ehkä jotenkin kehtaisi ajella ulkonäön puolesta. Suorituskykykään ei näytä jättävän mitään toivomisen varaa
Ihme hommaa muutenkin tälläinen julkistelu, vuotta ennen kuin toimitetaan edes näytille. Siis samoin kaikki tekee, mutta hölmöä silti.
Koeajamatta en osta yhtään mitään joten pakko se on ensi kevääseen odottaa.
Ei muuta kun onnea Hånda kauppaan
jep..heinäkuussa lähtö rostockin kautta.Kiitos kiitos. Stelviolle taas ens kesänä?
Kai se on viisainta ostaa Honta, eikä odotella.
Eli taitaa olla myös ensimmäinen todella sydämmellä tilattu... Myönnät sitä itellesi tai etNyt on sit koko 14 vuotisen mopohistorian aikana tilattu ensi kertaa peli jota en ole koeajanut....eli filiksellä mentiin.
Nyt on perhosia mahassa.
Hieno homma.Nyt on sit koko 14 vuotisen mopohistorian aikana tilattu ensi kertaa peli jota en ole koeajanut....eli filiksellä mentiin.
Nyt on perhosia mahassa.
Niinkuin tiedät tuossa meidän tallin kautta on ehtinny pyörähtää yhtä sun toista, ja pitää se vaan todeta et ne kilokyykyt on mun juttuEli taitaa olla myös ensimmäinen todella sydämmellä tilattu... Myönnät sitä itellesi tai etNyt on sit koko 14 vuotisen mopohistorian aikana tilattu ensi kertaa peli jota en ole koeajanut....eli filiksellä mentiin.
Nyt on perhosia mahassa.![]()
Onneks olkoon, ja ei takuulla tule pettämään toi valinta jos kyykyt on mieleen!![]()
Ei ole enää...eikös athenella ole se uus kymppi vielä tai siis jo vanheneva malli?
Pitäskö tehdä Matsot? Milloin toimitus?Nyt on sit koko 14 vuotisen mopohistorian aikana tilattu ensi kertaa peli jota en ole koeajanut....eli filiksellä mentiin.
Nyt on perhosia mahassa.
Miksei tulis?Tuleekohan tänne Suomeenkin tuo "sport varustepaketti" saataville? Race ABS ymsyms muuta teknoilua.
http://www.motorcyclenews.com/MCN....evealed