• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

S1000RR

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ek@
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
TÄÄLLÄ on mielenkiintoinen video, jossa vähän säädetään ja tutustutaan mopoon. Kannattaa laittaa pausella ja antaa ladata vähän ennakkoon, kun muuten pätkii.

Mielenkiinnosta pitää käydä koeajolla, kunhan rantautuu Suomeen
smile_org.gif
. Ainoa bemari, jolla ehkä jotenkin kehtaisi ajella ulkonäön puolesta. Suorituskykykään ei näytä jättävän mitään toivomisen varaa
thumbs-up.gif
. Tosin voi olla, etten enää kyykkyä osta, aikansa kaikkea?
Tampereelle ilmeisesti tulossa ensi kesällä...koeajettavahan tuo laite on.
Onkohan kellään mitään tarkempaa tietoa? Jos noin heikkoa on, pitää mennä Honda kauppaan. Ei huvittas ostaa edes istumatta.

Ihme hommaa muutenkin tälläinen julkistelu, vuotta ennen kuin toimitetaan edes näytille. Siis samoin kaikki tekee, mutta hölmöä silti.

smile_org.gif
. Ainoa bemari, jolla ehkä jotenkin kehtaisi ajella ulkonäön puolesta. Suorituskykykään ei näytä jättävän mitään toivomisen varaa
thumbs-up.gif
Onkohan kellään mitään tarkempaa tietoa? Jos noin heikkoa on, pitää mennä Honda kauppaan. Ei huvittas ostaa edes istumatta.

Ihme hommaa muutenkin tälläinen julkistelu, vuotta ennen kuin toimitetaan edes näytille. Siis samoin kaikki tekee, mutta hölmöä silti.
Itse olen koeistunut pyörän ja nähnyt livenä.
Koeajamatta en osta yhtään mitään joten pakko se on ensi kevääseen odottaa.

Ei muuta kun onnea Hånda kauppaan

smile_org.gif
thumbs-up.gif

Itse olen koeistunut pyörän ja nähnyt livenä.
Koeajamatta en osta yhtään mitään joten pakko se on ensi kevääseen odottaa.

Ei muuta kun onnea Hånda kauppaan
Kiitos kiitos. Stelviolle taas ens kesänä?

Kai se on viisainta ostaa Honta, eikä odotella.

Kuinkas moni tollasen on tilannut? Myyjän mukaan kaikkiin Suomeen tuleviin on ABS vakiona.
Edit: Lisäämpä tähän, et mulle tulee... Mut tuleeko muille?
biggrin.gif

pari on tulossa suomalaisiin ratakilpasarjoihin aihioksi kuulemma.

mites kymppiärrä ensvuonna, siitähän tullee päivitys taas. meinaan jos joku kyykkyä miettii ja hinnallakin on väliä..

eikös athenella ole se uus kymppi vielä tai siis jo vanheneva malli?

Täältä löytyi MCN:n scannattu artikkeli. Kyllähän se kivalta peliltä kuulostaa, jos vaan osaisi ajaa lähellekään moisen tykin kapasiteettia. Itse kyllä ottaisin sutimisenestot ja absit. Tänäänkin lähti paljon lussummalla bokserilla monta kertaa pikkuteiden saippuakiviasfaltilla mopo luisuun puolivahingossa. Jotkut tiet kyllä kiillottuvat luvattoman liukkaiksi täällä päin.

Nyt on sit koko 14 vuotisen mopohistorian aikana tilattu ensi kertaa peli jota en ole koeajanut....eli filiksellä mentiin.
Nyt on perhosia mahassa.

Tervetuloa ennakkoluulottomien joukkoon matso
smile_org.gif
. Onneks joku  muukin uhrautuu puimakoneen ostajaksi ilman koeajoa, Haukutaan sitten masinaa ens kesänä, muut vasta jonottaa koeajoa
tounge.gif

Nyt on sit koko 14 vuotisen mopohistorian aikana tilattu  ensi kertaa peli jota en ole koeajanut....eli filiksellä mentiin.
Nyt on perhosia mahassa.
Eli taitaa olla myös ensimmäinen todella sydämmellä tilattu... Myönnät sitä itellesi tai et
wink.gif

Onneks olkoon, ja ei takuulla tule pettämään toi valinta jos kyykyt on mieleen!
062802jumpie_prv.gif

Nyt on sit koko 14 vuotisen mopohistorian aikana tilattu  ensi kertaa peli jota en ole koeajanut....eli filiksellä mentiin.
Nyt on perhosia mahassa.
Eli taitaa olla myös ensimmäinen todella sydämmellä tilattu... Myönnät sitä itellesi tai et  
wink.gif

Onneks olkoon, ja ei takuulla tule pettämään toi valinta jos kyykyt on mieleen!  
062802jumpie_prv.gif
Niinkuin tiedät tuossa meidän tallin kautta on ehtinny pyörähtää yhtä sun toista, ja pitää se vaan todeta et ne kilokyykyt on mun juttu
smile_org.gif

Onneksi olkoon vaan rohkeille tilaajille.
062802jumpie_prv.gif

Mitähän toi emäntä sanos jos laittas kans tilaukseen, vaikka hänelle itelleen.
blush.gif
biggrin.gif

Laittoiko Matso millä lisävarusteilla?

Lauantaina vois käydä potkimassa renkaita paikallisella Bemun diilerillä.

Jos kyykky pitäis saada, niin eipä olisi epäilystä minkä valitsisin.
Onneksi ei tarvitse edes miettiä kyykkyvaihtoehtoa, ei tulisi moisella ajamisesta mitään..
tounge.gif

Back