S1000RR

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ek@
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ymmärsin että ne kartat olis tossa sisällä jo valmiina että avainkoodilla saisi ne suoraan käyttöön.

Ei ole ne pittä joko niistä siellä olevista vakiosta säädellä kohdallen vaikapa penkissä ja hieno säätö siihen päälle ajamalla tai sitten ladata jostain ja kirjoitta sinne ecun
 
Ei ole ne pittä joko niistä siellä olevista vakiosta säädellä kohdallen vaikapa penkissä ja hieno säätö siihen päälle ajamalla tai sitten ladata jostain ja kirjoitta sinne ecun

No perkele. Mistäs näitä sitten saa ja kuka niitä pystyy ajamaan sinne purkkiin?
 
No perkele. Mistäs näitä sitten saa ja kuka niitä pystyy ajamaan sinne purkkiin?

Sisään ajamiseen on eri systeemejä vaikkapa ecun bdm liitin pinnan kautta vatii ecun avaamisen tai reiän kuoreen
sitä kautta lähinnä moottori

Sitten
Semmoinen pyöreä piuha siihen pyörän omaan portiin semmoisella ja bemarin omalla säätely ohjelmalla hieno säädeltiin kaverin rata pyörät näppärä systeemi luiston estot, keulimiset ym moottorin lisäksi sai säädeltyä
siihen yhdistettynä molmpiin suuntiin toimiva vaihtaja niin oli kiva ajettava(johto ja säätely ohjelma satta olla vielä jossain)

myyvät kyllä bemarilta avaus koodin lisäksi sen johdon ja säätö ohjelman
sitten vaan vaikapa samin autopajan penkiin ajamman moottori säätön ja sutimiset sun muut sitten
hiljallen vakio arvoista muttelle omaan ajoonsopivaksi

turussa on motomarketa mistä kannattaa myös kysyä
 
Aika hyvin nuo vanhemmatkin potkii. Tässä pakoputki viritteinen -10 malli kuvassa tosin lukee virheellisesti -12. Näille käsille vähintäänkin riittävästi.:kääk:
 

Liitetiedostot

  • IMG-20190507-WA0001.jpg
    IMG-20190507-WA0001.jpg
    94,9 KB · Katselut: 204
Onneks tos uuves on se mäkilähtöavustin... jos vaikka lähtösuoral vähä viettoa niiei sammaha tartissa :grin:
 
Paljonko oli uutena gen3 mallit, eli 2015-2018 vuosimallit? Noilla perusvarusteilla eli Dynamic ja Race paketeilla. Joku 32-34 tonnia?
 
Onko minkälaisia kilometri määriä ajeltu ennen koneen avausta? Riittääkö vakiohiluilla puhti + 60tkm?
Isohuollot taisi olla 30tkm välein?
 
Onko minkälaisia kilometri määriä ajeltu ennen koneen avausta? Riittääkö vakiohiluilla puhti + 60tkm?
Isohuollot taisi olla 30tkm välein?

Mulla on nyt ajettu noin 54tkm, ja ajattelin teetättää nyt talvea vasten tuon 60tkm ison huollon. Ihan vain siitä syystä, että tuo nokkaketju uusitaan tuolloin, ja tuolla on nyt tuupattu rataa viimeiset 10tkm ja kadulla on vain käyty näyttäytymässä.

Ja puhtia? Riittää. :p
 
hohhoijaa, joko en osaa enää googlata tai sitten tulokset on ko "palveluntajoajan toimesta" pelkkää kaupallisuutta. yritän etsiä millaiset jouset 2010 vuoden etutolpissa S1000RR:ssä on vakiona ja mitä muutoksia keulaan tulikaan 2012 vuodelle ? keula menossa huoltoon niin ajattelin jos vaikka päivittäisi sitä vähän..
 
hohhoijaa, joko en osaa enää googlata tai sitten tulokset on ko "palveluntajoajan toimesta" pelkkää kaupallisuutta. yritän etsiä millaiset jouset 2010 vuoden etutolpissa S1000RR:ssä on vakiona ja mitä muutoksia keulaan tulikaan 2012 vuodelle ? keula menossa huoltoon niin ajattelin jos vaikka päivittäisi sitä vähän..

"A mid-speed damping valve has been added to the front forks and internals have been revised with the aim of improving front-end feedback"

Tuolta: https://www.visordown.com/features/general/2010-bmw-s1000rr-vs-2012-s1000rr

Jousivoimasta en osaa vielä sanoa miten muuttui.
 
Back
Ylös