• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

S1000RR

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ek@
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Löytyisikö täältä keltään RCK1 tai RCK2 kittiä ja aikaa auttaa?

2010vm pyörä lyö luistonestoa väliin päälle itsekseen tasakaasulla ajaessa.
Ikävää, kun ajelee maantiellä ja joku primera takarenkaassa kiinni kun veto katkeaa tykkönään..
Moodilla tai kallistuskulmalla ei merkitystä, tekee saman joka tilanteessa.
Luistonesto ei tunnu toimivan oikein muutenkaan niinkuin pitäisi, olisiko siellä rengaskoko vain väärässä asetuksessa?

Pyörästä pitäisi löytyä race-ecu, mutta ainakaan huollossa eivät tätä varmaksi osanneet sanoa..
Joku ecu tuonne on vaihdettu, koska kilometrimäärä 9tkm vähemmän ecussa kuin mittaristossa.
Saikos näillä RCK ohjelmilla ajettua ecuun saman km määrän kuin mittaristossa? Loppuis kilometrienkin vilkkuminen..
 
Ei onnistu rck ohjelmilla. Valtuutettu bmw diileri pitäisi pystyä ratkaisemaan kilometrien vilkutuksen. PAITSI jos on joku fläshätty softa. Ota luistonesto pois päältä ja kokeile tekeekö samaa ajaessa? Jos tekee, ongelma on jossain muualla.
 
Joo, noh, eipä toi kilometrien vilkkuminen nyt suuri haitta ole.
Varsinkaan kun tietää että ecussa on vähemmän kuin mittarissa.. :grin:
Diileri ei saanut tehtyä kilsoille mitään.

Luistoneston kun täppää pois päältä niin pyörä toimii normaalisti.
 
Löytyisikö täältä keltään RCK1 tai RCK2 kittiä ja aikaa auttaa?

2010vm pyörä lyö luistonestoa väliin päälle itsekseen tasakaasulla ajaessa.
Ikävää, kun ajelee maantiellä ja joku primera takarenkaassa kiinni kun veto katkeaa tykkönään..
Moodilla tai kallistuskulmalla ei merkitystä, tekee saman joka tilanteessa.
Luistonesto ei tunnu toimivan oikein muutenkaan niinkuin pitäisi, olisiko siellä rengaskoko vain väärässä asetuksessa?
Ihan ensimmäisenä kokeilisin poistaa adaptaatiot ja adaptoida TPS:n uudestaan.
 
TPS:lle hyvät ohjeet yllä, mutta saiko adaptaatiot poistettua ilman hienoja tietokoneita?
 
Viimeksi muokattu:
45051557_10156440208458855_3696018807899291648_o.jpg


HP-osat brändätty M-osiksi kuten autoissa... :kääk: Brace yourselves...
 
45051557_10156440208458855_3696018807899291648_o.jpg


HP-osat brändätty M-osiksi kuten autoissa... :kääk: Brace yourselves...

Maltillinen teho-paino -suhde. Jotenkin oli sellainen odotusarvo, että koneesta otettaisiin vielä enemmän tehoja.

Nyt vaan odottaa, että tuon näkee livenä. Ostohaluja ois, mutta kun on shampanja-miehen maku, ja kalja-miehen lompakko... :grin:
 
Mäkilähtöavustin?

IMUsta asentotieto ja abs-pumpulla pidetään kevyt jarrupaine pari sekuntia. Aika helppo lisätä kun teknologia jo valmiina. Liekö tuollaiselle tarvetta, jossain täyteen lastatussa gessussa ehkä?

Oliko tehoja joku vajaa 10hv lisää ja painoa reilu 10kg vähemmän.
 
Kaikki ne joskus vanhenee. Oliko hintaa missään?

Twitterin puolelta luin, että tuo olisi esitteestä kaapattu, ja luvatta. Eli tuskin on vielä hintatietoja, kun tuota ei ole virallisesti vielä esitelty. Mutta eiköhän tuo Eicmassa 8. marraskuuta julkisteta (6.11. lehdistölle), jos kerran on jo esitteet olemassa... :dunno:
 
Eihän tuo ulkonäkö loppujen lopuksi paljoa muuttunut. Etuvalot vihdoinkin symmetriset ja sen näköinen putki jolla kehtaisi ajella Ja Etuvilkut siirretty peileihin. Osaakos joku arvioida mitä maksaa Suomessa, kun Saksan alkaen hinta näyttää olevan 18750€.
 
On siellä jonkin verran kamaa tungettu pyörän alle, että vaimentaja on kohtuullisen kokoinen. Ihan hyvältä näyttää verrattuna vanhaan :blink: -henkiseen malliin.
 
Varmaan joku 5500€ paukahtaa veroja. Suomen hinta olisi sitten 25999,- laivamatkoineen. Jos eroaa pahasti tuosta, niin olen yllättynyt.
Sikamaisen hintainenhan se on, mutta japseihin verrattuna silti hyvinkin kilpailukykyinen.
 
Back
Ylös