S1000RR

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ek@
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tämäpä mielenkiintoista, racesitsiä olen etsinyt omaan Gixeriin. Onko nuo raceseatsin penkit sellaisia, että ne on ihan plug & play. Vähän jäi hämäämään, kun tuolla sanotaan:

https://www.raceseats.it/en/allcate...s01-04-universal-gsx-r-1000-2005-16-seat.html

"Universal Racing Seat for racing tails is made for track use, without seat plate and with "velcro" fixing system."

Mitä mahtaa tarkoittaa tuo without seat plate? Pitääkö nylkeä vakiopenkin pehmusteet pois ja laittaa raceseatsin penkki vakiopenkin runkoon tjs?

Niillä on sekä kuitukatteeseen liimattavia istuimia että vakiokatteen/-kiinnikkeen kanssa sopivia penkkejä uudella lasi- tai hiilikuiturungolla. Muokkaavat pyynnöstä kai vakiopenkkiäkin.

Mä en saanut oikein koppia heidän nettisivun kuvauksista niin pistin murheeni sähköpostilla ja tarjosivat sitten kolmea eri vaihtoehtoa jotka osui tarpeeseeni.

Kannattaa näemmä yhdistää mun ja Sipen kokemukset ja arvioida itse italialaista osumatarkkuutta :)
 
Mitäs kaikkea muokkauksia 2010 mallisen ecuun on mahdollista tehdä? Lähinnä päällimmäisenä mielessä jos sais vilkuille jotain tehtyä, kun vaihdoin takavalon jossa integroidut vilkut ja ne vilkkuu tietysti liian tiheään nyt, eikä sekään vielä se häiritsevin ongelma, vaan palanut lamppu valo mittaristossa.. toki muutama muukin muokkaus ois mukava jos onnistuu.
 
Mitäs kaikkea muokkauksia 2010 mallisen ecuun on mahdollista tehdä? Lähinnä päällimmäisenä mielessä jos sais vilkuille jotain tehtyä, kun vaihdoin takavalon jossa integroidut vilkut ja ne vilkkuu tietysti liian tiheään nyt, eikä sekään vielä se häiritsevin ongelma, vaan palanut lamppu valo mittaristossa.. toki muutama muukin muokkaus ois mukava jos onnistuu.

GS911-palikalla pitäisi pystyä opettamaan nuo uudet vilkut. Itse moottorinohjaukseen ei taida päästä kiinni, ellei ole RCK-ecua.
 
Onko DDC-alustan huollossa mitään ihmeellistä? Pitäisi alusta (ekaan hätään ainakin keula) huollattaa, voiko viedä kelle tahansa yleisesti tunnetuista alustakuiskaajista vai vaatiiko homma jotain merkin harrastuneisuutta?

Toisekseen, jossain vaiheessa varmaan tulee haluja vikakoodeja tutkia jne, onko tuo gs911 halvin ja helpoin tapa tavan rähmäkäpälälle vai..?
 
Onko DDC-alustan huollossa mitään ihmeellistä? Pitäisi alusta (ekaan hätään ainakin keula) huollattaa, voiko viedä kelle tahansa yleisesti tunnetuista alustakuiskaajista vai vaatiiko homma jotain merkin harrastuneisuutta?

Toisekseen, jossain vaiheessa varmaan tulee haluja vikakoodeja tutkia jne, onko tuo gs911 halvin ja helpoin tapa tavan rähmäkäpälälle vai..?

Sen verran opittu, että vakio takaiskaria ei voi huoltaa vits is boring. Jotkut hurjat on jollain wilbersin varaosilla huoltanut noita mutta Suomessa ei liene tekijää.

Jos DDC:n tahtoo säästää niin Touratechillä olisi bemarin DDC:n kanssa keskusteleva takaiskari joka on ilmeisesti Tractiven tekele. Tuon toiminnasta radalla ei oikein kokemuksia löydy. N. 1700€ taisi olla hintaa. Samaan hintaan saisi sitten öhlinsiä ym mutta se tarkoittaisi DDC:stä luopumista.

Mutta suhaillaan ny tuolla vakiolla vielä - pistetään siihen vaikka jonkun iskaripajan tarra niin taas pääsee pari vuotta eteenpäin. Keula menee wehnän korjaamoon.

Mut kuis tuo vikakoodien luku, millä se hoidetaan halviten?
 
Vikakoodien luku,huoltovahdin nollaus,moni muu homma hoitunee tuolla varmaan halvitenhttps://www.motoscan.de/

Sovellus löytyy play kaupasta ja siihen haluamasi lisenssi joitain kymppejä

Itse ostin tuolta myös adapterin , https://www.motoscan.de/diagnoseadapter/

Moni kokeilee halvemmilla adaptereilla, joku voi toimia joku toinen taas ei

Oma kokemus tuosta Bmw R 1200 Rt pyörälle, ei ole vikakoodeja ollut,mutta huoltovahtia olen tuolla nollaillut ja jotakin joskus huvikseni testaillut
 
Mp huolto honkanen pieksämäellä on tractive suspension edustus. Ollee samaa tavaraa/valmistaja kuin touratechin brändille tehty. Sieltä saanee myös ddc alustaan korvaavaa tuotetta ja huoltoa. Ite ostin joskus kokonaan uuden vakio takaiskarin uk ebaystä. Olivat purkaneet sen kisapyörästä pois ja oli joku 90 puntaa. Eri jäykkysiä jousia mulle jäi keulaan ja perään jos jollain tarve.
 
Vikakoodien luku,huoltovahdin nollaus,moni muu homma hoitunee tuolla varmaan halvitenhttps://www.motoscan.de/

Sovellus löytyy play kaupasta ja siihen haluamasi lisenssi joitain kymppejä

Itse ostin tuolta myös adapterin , https://www.motoscan.de/diagnoseadapter/

Moni kokeilee halvemmilla adaptereilla, joku voi toimia joku toinen taas ei

Oma kokemus tuosta Bmw R 1200 Rt pyörälle, ei ole vikakoodeja ollut,mutta huoltovahtia olen tuolla nollaillut ja jotakin joskus huvikseni testaillut

Motoscan kannattaa ostaa sitten kerralla se ultimate, olikohan 50€. Käyttöliittymä ei ole mikään selkeä, mutta kokeilemalla selviää.
 
Kiitti yllä vastanneille.

Uusia vakioiskareitahan onkin tosi hyvin tarjolla ja hinnatkin on suzukimiehen mieleen! Ja jos tarpeen niin käännytään Honkasen puoleen, edellisen sutkan öhlins kävi siellä.

Motoscan vaikuttaa mun käyttöön soppelilta peliltä!

PS. Jos joku tarvitsee 15-18 kiinan rearsettejä ni multa joutaa kohtuudella, eivät sovi vakio jarruletkun kanssa.
 
Kiitti yllä vastanneille.

Uusia vakioiskareitahan onkin tosi hyvin tarjolla ja hinnatkin on suzukimiehen mieleen! Ja jos tarpeen niin käännytään Honkasen puoleen, edellisen sutkan öhlins kävi siellä.

Motoscan vaikuttaa mun käyttöön soppelilta peliltä!

PS. Jos joku tarvitsee 15-18 kiinan rearsettejä ni multa joutaa kohtuudella, eivät sovi vakio jarruletkun kanssa.

Jos ostat toisen vakio iskarin, niin koita valita joku kilpurista purettu. Mullon wilbersin jousia ja soviteholkki taakse ja eteen kohtuu monta vieteriä sopuhintaan jos tuntuu vääriltä omaan ajoon. Ja jotain muuta pientä shifter/blipper anturista vakio jalkatappeihin. Ja halvalla. Nimim. Sulo Vilen
 
Jos ostat toisen vakio iskarin, niin koita valita joku kilpurista purettu. Mullon wilbersin jousia ja soviteholkki taakse ja eteen kohtuu monta vieteriä sopuhintaan jos tuntuu vääriltä omaan ajoon. Ja jotain muuta pientä shifter/blipper anturista vakio jalkatappeihin. Ja halvalla. Nimim. Sulo Vilen

Pidetään mielessä. Yhden päivän tuolla vasta syssyllä kerkesin ajamaan joten pitää vähän vielä tunnustella lisää ennenko alkaa ihmeempiä muuttelemaan.
 
Hellouta vain!

Semmosta läksin kysymään näin uutena s1000rr kuskina, että mitä öljyä porukka käyttäny?
Onko muuten pirkanmaalla kuinka bemujen flashäämiseen kavereita!? Jospa tuohon omaan vaihtelis putkea ja filtteriä ja sit softaa sen jälkeen!
 
Hellouta vain!

Semmosta läksin kysymään näin uutena s1000rr kuskina, että mitä öljyä porukka käyttäny?
Onko muuten pirkanmaalla kuinka bemujen flashäämiseen kavereita!? Jospa tuohon omaan vaihtelis putkea ja filtteriä ja sit softaa sen jälkeen!

Onnitelut uudesta pyörästä !

Castrolin öljyillä oon mennyt ja sitten talvisäilytyksessä Motoville on käyttänyt Yamalubea, olettaisin. En ole huomannut, että kone ois kovin kronkeli öljyjen suhteen. Jos vain viskositeetti on oikeaa niin homma rokkaa.

Kannattaa odottaa ensimmäisen kesän verran tuon putken vaihdon ja fläshaamisen kanssa. Toimii loistavasti ihan luomuna, ja kun itse maalasin tuon katalysaattorin mustaksi, niin paransi ulkonäköä jo paljon. Tehot ei lopu kesken vakionakaan.
 
Onnitelut uudesta pyörästä !

Castrolin öljyillä oon mennyt ja sitten talvisäilytyksessä Motoville on käyttänyt Yamalubea, olettaisin. En ole huomannut, että kone ois kovin kronkeli öljyjen suhteen. Jos vain viskositeetti on oikeaa niin homma rokkaa.

Kannattaa odottaa ensimmäisen kesän verran tuon putken vaihdon ja fläshaamisen kanssa. Toimii loistavasti ihan luomuna, ja kun itse maalasin tuon katalysaattorin mustaksi, niin paransi ulkonäköä jo paljon. Tehot ei lopu kesken vakionakaan.

Kiitoksia paljon!😎

Jooo katsotaan varmaan tuon castrollin tuotteisiin käännyn!
Jeps juu katotaan ny vähä kesän kulues kuinka kaikki mallautuu!👌 ulkonäkö on kyllä 10/10
Joo kyllä tuossa on varmasti taltuttamista yamahan xjr:n jälkeen!😅
 
Mikä tahansa speksattu öljy toiminee, mutta ite käytin 10-50w viskona. Yamaha center tampere on lähetelly ecuja johonkin ja saanut hyviä juttuja aikaseksi. Ja sitten on tämä. https://www.rs2e.de/en/services-prices/catalog-bmw-motorrad Tästä ilmeiseen scuuballa kokemusta, jollen ihan väärin muista. Pitäs olla hyvä paikka.
Aika paljon ajettavuus muuttuu, kun laittaa koko putkiston ja softaa hämmentää. Keskialueelle noin 12hv ja ylös yleensä noin 10hv luokkaa oli muutokset.
Putkea vaihtaessa kannattaa hakea esim.biltsusta 12 kulmasia 10mm hylsyä ja muuta avainta. Käyrien mutterit on sellasilla kiinni. Ja jos on ajetumpi laite, niin tilaa suosista uudet mutterit tilalle sekä tiivisteet. Mutterit syöpyy aika äkkiä huonoksi. Joku kellertävä messinkiseos tms.matskuna. Pakoputkissa olevien läppien servoja EI voi ottaa irti ilman vikakoodia, ellei ecua ole vaihdettu race ecuun tai softattu sellaiseksi. Ja sitten kun on ottanut servot pois, niin niihin avoimiin liittimiin saa bemarilta nätit suojatulpat. Kuten myös lambdan piuhoihin. Kustannus niissä ehkä euron.
Samalla sitten laittaa noi: https://avdb-moto.fr/shop/en/smog-b...tes-bmw-s1000rr-s1000r-s1000xr-2009-2021.html Jotta turhat poksumiset ja paukkeet jää pois ja säätäminen onnistuu. Ja tuonkaan solenoidilta ei voi suorilta ottaa johtoa irti ja nakata osaa mäkeen.
Jäi hankitun pyörän vuosimalli epäselväksi mutta esim.15-18 mallien bemarin oma rck softa on siedettävällä hinnalla saatavana bmw diileriltä pyörään. Ja onhan heillä myös myynnissä softa sellaselle nätille akrapovicille kadullekin.
 
Mikä tahansa speksattu öljy toiminee, mutta ite käytin 10-50w viskona. Yamaha center tampere on lähetelly ecuja johonkin ja saanut hyviä juttuja aikaseksi. Ja sitten on tämä. https://www.rs2e.de/en/services-prices/catalog-bmw-motorrad Tästä ilmeiseen scuuballa kokemusta, jollen ihan väärin muista. Pitäs olla hyvä paikka.
Aika paljon ajettavuus muuttuu, kun laittaa koko putkiston ja softaa hämmentää. Keskialueelle noin 12hv ja ylös yleensä noin 10hv luokkaa oli muutokset.
Putkea vaihtaessa kannattaa hakea esim.biltsusta 12 kulmasia 10mm hylsyä ja muuta avainta. Käyrien mutterit on sellasilla kiinni. Ja jos on ajetumpi laite, niin tilaa suosista uudet mutterit tilalle sekä tiivisteet. Mutterit syöpyy aika äkkiä huonoksi. Joku kellertävä messinkiseos tms.matskuna. Pakoputkissa olevien läppien servoja EI voi ottaa irti ilman vikakoodia, ellei ecua ole vaihdettu race ecuun tai softattu sellaiseksi. Ja sitten kun on ottanut servot pois, niin niihin avoimiin liittimiin saa bemarilta nätit suojatulpat. Kuten myös lambdan piuhoihin. Kustannus niissä ehkä euron.
Samalla sitten laittaa noi: https://avdb-moto.fr/shop/en/smog-b...tes-bmw-s1000rr-s1000r-s1000xr-2009-2021.html Jotta turhat poksumiset ja paukkeet jää pois ja säätäminen onnistuu. Ja tuonkaan solenoidilta ei voi suorilta ottaa johtoa irti ja nakata osaa mäkeen.
Jäi hankitun pyörän vuosimalli epäselväksi mutta esim.15-18 mallien bemarin oma rck softa on siedettävällä hinnalla saatavana bmw diileriltä pyörään. Ja onhan heillä myös myynnissä softa sellaselle nätille akrapovicille kadullekin.

Tämä selvä!

Juu pitää tuota softajuttua vielä katsoa! Tampere tos ihan vieres niin vois centeriltä kysellä vähä!
Kyseinen pyörä on 2010 vuotinen
 
Hellouta vain!

Semmosta läksin kysymään näin uutena s1000rr kuskina, että mitä öljyä porukka käyttäny?
Onko muuten pirkanmaalla kuinka bemujen flashäämiseen kavereita!? Jospa tuohon omaan vaihtelis putkea ja filtteriä ja sit softaa sen jälkeen!

Sattuuko olemaan se rintajoupissa myynnissä ollut yksilö. Jos on niin on mun entinen.
 
Back
Ylös