Pienten tarkennusten jälkeen huomaan, ettei ajatusmaailmamme olekaan _niin_ kaukanaTuokin on totta Ja vahinkoja sattuu kaikille Ikävä kyllä![]()
En puhunut aktiivisita (Mites sen sanoisi) Keulijoista\leikkijöistä, olen nähnyt taitaviakin tyyppejä mitkä sen hommansa todella hallitseeMutta sitä en tiedä että onkos noi kuoleman tapaukset aktiivi harrastelijoita vai sunnuntai keulijoita![]()
![]()
Ja mikään onnettomuus\tapahtuma ei ole hyväksyttävä, mutta rajahan kulkee jossain ja se on jokaisen omasta mielestä kiinni. Minun rajani kulkee kun nostetaan keulaa ja se tehdään tietoisesti niin sitä ei pitäisi korvataMutta nykyajan mopottimet ovat niin tehokkaita ja vahinkoja sattuu ja se on ikävää![]()
![]()
Osittain ohi aiheesta: Olen vain aina tyrmistynyt tämän foorumin ahdasmielisestä ilmapiiristä.. Noin b-foorumiin ja mp-foorumiin verraten täällä näkee paljon ahdasmielisempiä kirjoituksia liittyen moottoripyöräilyyn.. Ah niin kovin kypsät herrasmiehet kuittaavat keuliville pelleille aina, kun on mahdollista - vaikka vastaavaa "nälvimistä" homosohva -termin lisäksi ei muualta juurikaan löydy. Aikaisemmin taisi täälläkin olla liivimiehet sinkoineen niitä motoristien maineen pilaajia.. eikös juuri motoristien pitäisi ensimmäisenä ymmärtää, ettei se nyt ole kaikki ihan siinä, mitä keltainen lehdistö ja pahimmat esimerkit kertovat...