• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Saako keulia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MotorArse
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tässä teille mallia miten keulitaan.
blush.gif

edit: katsokaa video.

Tuli tässä juuri mietittyä, kun mut on tuolla laajan kansan keskuudessa tunnustettu papiksi ja saarnaan he#ran sanaa... Niin mä annan suostumukseni keulimiselle ja se on täysin hyväksyttävää. Kunhan tekee sitä vakavasti harkiten ja oikeissa paikoissa!
smile_org.gif

Ja kun vakavamielinen ihminen nyt olen, ni tää on nyt sit fakta eli turha väittää vastaan!
wink.gif

Siunausta!!!
pftroest.gif

Tää keskustelu on yhtä järkevää kuin keskustella siitä mikä on nopein väri
Silläkin uhalla, että tämäkin viestini katoaa yllättäen, kerron, että keltainen on nopein väri, koska kaverini keuliessaan lippasi Cagivani niin, että keltaisella polttimolla varustettu umpio jäi ylimmäiseksi. Johtuiko edellisen, täysin provosoimattoman viestin poisto kenties siitä, että siinä mainittiin fakta keuliessa sattuneista lipoista, vai oliko maininta valon nopeudesta liikaa jollekulle?
Viestin poisto varmaan johtui siitä, että se ei liittyny aiheeseen oikeestaan mitenkään. Jos joku heittää, että "Tää on turhempaa ku joku toinen!", niin keskustelun aiheena on kuitenkin se tää, eikä se toinen
tounge.gif

Mä en kyl tajunnu oikeen sitäkään et miten se nopeempi polttimo jää siihen päälle... jos se nousee nopeemmin ylös, sen takia ku se on nopeempi ja mopo menee sit kallelleen sille toiselle puolelle ja sit ku se tulee alas, niin eikse nopeempi pitäs tulla yhtä paljo nopeemmin alas ja sit se ois taas niinku suorassa se mopo ku keula on alhaalla... sitäpaitsi siinä vaiheessa ku se keula on nousemassa, se polttimo, joka jää alemmas, liikkuu nopeemmin eteenpäin, koska se on loppupelissä edempänä ku se toinen, joten se joutuu ohittamaan sen toisen, eli se toinen onkin nopeempi ku toinen eli ensimmäinen. Ja nyt ku mä en tajuu enää itekään mitä mä yritän kertoa, niin ois hyvä aika lopettaa ja jonkun moden poistaa sekä tämä, että kaasunallen turha viesti... tai ainaki tämä. jookostakookostajoo?
smile_org.gif

Kun kerran pappikin antoi luvan keulimiselle niin keulitaan aina ja jokapaikassa

Turha on kenenkään itkeä et vakuutukset nousee vahinkojen perusteella, tosiasia on että ne nousee jokatapauksessa vaikkei ainuttakaan vahinkoa syntyis, vakuutus firmat varmasti eivät tee hyväntekeväisyyttä.
Kaikki kallistuu joten vakutuukset nousee 100 varmasti ensivuonnakin miksei siis kallistuneita vakuutuksia ei saisi hyödyntää kikkailemalla moponsa romuksi.
Itse olen maksanut henkilökohtaisesti vuodesta 1992 kaskoja ja liikennettä ja kaiken maailman koti/henkivakuutuksia, tänä aikana olen 1kerran nostanut vakuutuksia itselleni sekin että autovarastettiin mutta löytyi myöhemmin korvauksia sain 800mk, eli luulen että jos moponi noin 8000€ menee lunariin niin olen varmasti maksanut omani monta kertaa.

Ja nyt ku mä en tajuu enää itekään mitä mä yritän kertoa, niin ois hyvä aika lopettaa ja jonkun moden poistaa sekä tämä, että kaasunallen turha viesti... tai ainaki tämä. jookostakookostajoo?
smile_org.gif
Suoritin itsesensuurisen viestinpoiston. Ainakin jollekulle tuli varmasti hyvä mieli.

Heh, aina tää on yhtä huvittavaa.Saako keulia vai eikö...kunnon motoristi ei keuli...eikä aja yinopeutta...no huh huh.
Tulee mieleen, et minkähän symbolismi se tämä motorismi on aina ollut...siis tietty näihin päiviin asti.
Kapinallisuuden...yksilöllisyyden....laista ja asetuksista irtautumisen....plus sit ne ääri-ilmiöt, gangsterismi, Helvetin enkelit...
Se on ollut jotain, mikä on ihmiselle antanut vapauden ja irralliisuuden tunteen.
Ja nyt te lyötte sitä rautoihin....moraalin kahleisiin?
En tarkoita vaarallista käyttäytymistä maantiellä (kokemattomilta kuskeilta), mut keuliminen ei välttämättä sitä ole.
Jotenkin ei jaksa enää katsoa, kun tää moralisointi menee näin pitkälle...samassa muotissa pitäis kaikkien naama vakavana ajella.Ja samalla naamalla katsoa pahasti, kun joku yöllä kokoontumisajossa revittää pyöräänsä, narisee siitä järkkäreille seuraavana aamuna.
Ja ennenkuin joku hyökkää kimppuun, ni ilmoitan olevani keski-ikäinen rouvashenkilö.Tuskin keulin maantiellä, mut voin aina ihailla, kun joku osaava sen tekee.
Liika jäykkäniskaisuuskaan ei jaksa aina innostaa....Ja tietynlainen arjesta irtautuminen piristää...

No sen verran voi varmasti jokainen päätellä, ettei keuliminen hirveästi noita vakuutusmaksuja nostele... Enemm'nkin näiden tosimotoristien kaatumiset ja normaalit lippailut.
Tosimotoristi on se joka ei kaadu ja lippaa
tounge.gif

Antaa palaa vain, siis verbaalikeulintaa ja ihan livenäkin, mutta kattokaa misssä sitä teette, thanks.
Aika tarkkaan myös pappa allekirjoittaa ton.

Keulia voi miten paljon vaan, kun ei tee sitä keskustassa, toimittajien edessä, tai liikenteen keskellä.

Se, joka keuliessaan loukkaantuu, hakee sairaanhoito- tai sairauslomakorvauksia, tai ottaa vakuutuskorvauksia kaskosta mopon korjaukseen, olkoon bannattu, pitkäksi aikaa, kun ei vastaan mistään, itse
buttrock.gif

"Liikenneonnettomuuksien lisääntymisen vuoksi nostamme liikennevakuutuksen hintoja 5,0% ja autovakuutuksen 4,5%." Taittelin ilmoituksesta paperilennokin lapsille, mutta silti vituttaa. Miks minun vakuutusmaksuni nousee, kun en minä ole (vielä) kertaakaan kolaroinut?  
veryangry.gif

Niin että keulikaa vaan, mutta parempi pitää se pyörä ehjänä  
kaboom.gif

P.s. terveisiä fenniaa, pohjolaan, tapiolaan, if:iin jne.  
033102ass_1_prv.gif

Ainakin -03 nostaa keulaa kiihdytyksissä ihan riuhtomattakin...
Hmm, ehkä on ollut liian vajaa takakeno, tai jotain, kun ei ole onnistunut hieman vanhemmalla mallilla. Yleensä vaatii kaasun pois käyttämisen, että saa keulan niiaamaan. Sen vastapompusta sitten lähteekin suht helposti.
En ole minäkään saanut -03 fasua pystyyn pelkällä kaasulla? Oiskohan tornihuhua tommonen...
wink.gif

Mä en osaa keulia(3 kertaa noin niinku muute) mut ois ihan kiva hallita se. Joskus se nousee vähän vahingossa, ja sit äkkiä kaasu pois = alas. Oon kokeillu keulimista en osaa, pikkuvelin raisulla,polkupyörällä ei onnaa. Kateellisena katon niitä jotka OSAA keulia. Oikeessa paikassa oikeissa käsissä, ei kai pitäs ketään haitata.
confused_orig.gif

"Liikenneonnettomuuksien lisääntymisen vuoksi nostamme liikennevakuutuksen hintoja 5,0% ja autovakuutuksen 4,5%." Taittelin ilmoituksesta paperilennokin lapsille, mutta silti vituttaa. Miks minun vakuutusmaksuni nousee, kun en minä ole (vielä) kertaakaan kolaroinut?
veryangry.gif

Niin että keulikaa vaan, mutta parempi pitää se pyörä ehjänä
kaboom.gif

P.s. terveisiä fenniaa, pohjolaan, tapiolaan, if:iin jne.
033102ass_1_prv.gif
Tätä et voi laittaa helpostikaan keulijoiden piikkiin. Tosin vakuutusyhtiöt saa aina muutamasta idiootimmasta hyvän, näkyvän mannekiinin.

Vakuutusmaksujen nousu ei johdu meistä, motoristeista, vaan niiden vakuutusyhtiöiden tulostavoitteista. Niin kauan, kun emme tutki asiaa, vaan maksamme kiltisti, niin: "Ei se ole idiootti, joka pyytää, vaan se, kun maksaa".

Tulkaa tsekkaan näitä maksujen perusteita! SMOTOssa riittää tekevälle duunia!!

Keulia voi miten paljon vaan, kun ei tee sitä keskustassa, toimittajien edessä, tai liikenteen keskellä.

Se, joka keuliessaan loukkaantuu, hakee sairaanhoito- tai sairauslomakorvauksia, tai ottaa vakuutuskorvauksia kaskosta mopon korjaukseen, olkoon bannattu, pitkäksi aikaa, kun ei vastaan mistään, itse  
buttrock.gif
[/quote]
JUST NÄIN..  
confused_orig.gif

Keulimista sinänsä en pidä pahana, kunhan se tapahtuu oikeassa paikassa. Tänään kun katselin noita videopätkiä mitä p**kanjauhannassa oli, niin tuli vaan mieleen, että kyllä siitä saa kalliit oppirahat maksaa, jos vähänkin mokaa... Aika hurjan näköisesti siinä lensi mopo ilmassa volttia kun sattui kuskille pienikin erhe.

Ei hirveesti tekisi itsellä mieli kokeilla, jos mopossa siihen potentiaalia olisi... onneksi ei.
sad_orig.gif

No sen verran voi varmasti jokainen päätellä, ettei keuliminen hirveästi noita vakuutusmaksuja nostele... Enemm'nkin näiden tosimotoristien kaatumiset ja normaalit lippailut.
Tosimotoristi on se joka ei kaadu ja lippaa
tounge.gif

Antaa palaa vain, siis verbaalikeulintaa ja ihan livenäkin, mutta kattokaa misssä sitä teette, thanks.
Aika tarkkaan myös pappa allekirjoittaa ton.

buttrock.gif
No tuolla logiikalla miksei lasketteljoilla ole yhtä kovia 'kausimaksuja' kuin mp harrastajilla.

Luut rytisee saigonia tulee ja harrastusaika on lähes sama, välineet vain erit.

Valaiskaa?

toisaalta, samahan pätee lähes kaikkiin harrastuksiin jossa tulee joskus fyysistä penaltia.

Esim liukkaalla jalkakäytävällähän aiheuttaa paljon sairaalakustannuksia..

Lukitaan kaikki vaan omiin pikku kapseleihin matrix tyyliin niin sit homma on valmis...

Back