Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viestin poisto varmaan johtui siitä, että se ei liittyny aiheeseen oikeestaan mitenkään. Jos joku heittää, että "Tää on turhempaa ku joku toinen!", niin keskustelun aiheena on kuitenkin se tää, eikä se toinenSilläkin uhalla, että tämäkin viestini katoaa yllättäen, kerron, että keltainen on nopein väri, koska kaverini keuliessaan lippasi Cagivani niin, että keltaisella polttimolla varustettu umpio jäi ylimmäiseksi. Johtuiko edellisen, täysin provosoimattoman viestin poisto kenties siitä, että siinä mainittiin fakta keuliessa sattuneista lipoista, vai oliko maininta valon nopeudesta liikaa jollekulle?Tää keskustelu on yhtä järkevää kuin keskustella siitä mikä on nopein väri
Suoritin itsesensuurisen viestinpoiston. Ainakin jollekulle tuli varmasti hyvä mieli.Ja nyt ku mä en tajuu enää itekään mitä mä yritän kertoa, niin ois hyvä aika lopettaa ja jonkun moden poistaa sekä tämä, että kaasunallen turha viesti... tai ainaki tämä. jookostakookostajoo?![]()
Aika tarkkaan myös pappa allekirjoittaa ton.Tosimotoristi on se joka ei kaadu ja lippaaNo sen verran voi varmasti jokainen päätellä, ettei keuliminen hirveästi noita vakuutusmaksuja nostele... Enemm'nkin näiden tosimotoristien kaatumiset ja normaalit lippailut.![]()
Antaa palaa vain, siis verbaalikeulintaa ja ihan livenäkin, mutta kattokaa misssä sitä teette, thanks.
Täysin samaa mieltäsanoi:Keulia voi miten paljon vaan, kun ei tee sitä keskustassa, toimittajien edessä, tai liikenteen keskellä.
En ole minäkään saanut -03 fasua pystyyn pelkällä kaasulla? Oiskohan tornihuhua tommonen...Hmm, ehkä on ollut liian vajaa takakeno, tai jotain, kun ei ole onnistunut hieman vanhemmalla mallilla. Yleensä vaatii kaasun pois käyttämisen, että saa keulan niiaamaan. Sen vastapompusta sitten lähteekin suht helposti.Ainakin -03 nostaa keulaa kiihdytyksissä ihan riuhtomattakin...
Tätä et voi laittaa helpostikaan keulijoiden piikkiin. Tosin vakuutusyhtiöt saa aina muutamasta idiootimmasta hyvän, näkyvän mannekiinin."Liikenneonnettomuuksien lisääntymisen vuoksi nostamme liikennevakuutuksen hintoja 5,0% ja autovakuutuksen 4,5%." Taittelin ilmoituksesta paperilennokin lapsille, mutta silti vituttaa. Miks minun vakuutusmaksuni nousee, kun en minä ole (vielä) kertaakaan kolaroinut?![]()
Niin että keulikaa vaan, mutta parempi pitää se pyörä ehjänä![]()
P.s. terveisiä fenniaa, pohjolaan, tapiolaan, if:iin jne.![]()
No tuolla logiikalla miksei lasketteljoilla ole yhtä kovia 'kausimaksuja' kuin mp harrastajilla.Aika tarkkaan myös pappa allekirjoittaa ton.Tosimotoristi on se joka ei kaadu ja lippaaNo sen verran voi varmasti jokainen päätellä, ettei keuliminen hirveästi noita vakuutusmaksuja nostele... Enemm'nkin näiden tosimotoristien kaatumiset ja normaalit lippailut.![]()
Antaa palaa vain, siis verbaalikeulintaa ja ihan livenäkin, mutta kattokaa misssä sitä teette, thanks.
Keulia voi miten paljon vaan, kun ei tee sitä keskustassa, toimittajien edessä, tai liikenteen keskellä.
Se, joka keuliessaan loukkaantuu, hakee sairaanhoito- tai sairauslomakorvauksia, tai ottaa vakuutuskorvauksia kaskosta mopon korjaukseen, olkoon bannattu, pitkäksi aikaa, kun ei vastaan mistään, itse![]()