Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On niitä kuulemma siellä "uudessa" Bemu kaupassa kellonimessä. Timppa kuulemma myy melko kohtuulliseen hintaankin jos on varastossa oleva malli.Joko kokemuksia moisesta uutukaisesta? ja onko kuopion lähettyvillä liikettä joka myy, voisi kokeilla miten istuu omaan kuulaan...
enpäs ole tiennytkään bemukka liikkeestä, onko ollut jo kauankin toiminnassa? pitää käydä sovittelemassa ruukkuja joku päivä...On niitä kuulemma siellä "uudessa" Bemu kaupassa kellonimessä. Timppa kuulemma myy melko kohtuulliseen hintaankin jos on varastossa oleva malli.Joko kokemuksia moisesta uutukaisesta? ja onko kuopion lähettyvillä liikettä joka myy, voisi kokeilla miten istuu omaan kuulaan...![]()
sorry ot, mutta osaatko kertoa miten S1:stä saa poskipalat irti?Motokatti möi ennen vaan ei enää.
Itsellä vanhempi S1 jossa lisänä pinlock.![]()
Hyvä on.
Osaan tottakai.sorry ot, mutta osaatko kertoa miten S1:stä saa poskipalat irti?
mulla on tossa nurkissa pyörinyt koko kesän yksi lainakypärä josta lupasin irrottaa autocomin headsetin. omassa shoeissa on neppareilla ja irtoavat ilman suurta väkivaltaa.. tuosta ei tunnu irtoavan.
kiitos,Osaan tottakai.sorry ot, mutta osaatko kertoa miten S1:stä saa poskipalat irti?
mulla on tossa nurkissa pyörinyt koko kesän yksi lainakypärä josta lupasin irrottaa autocomin headsetin. omassa shoeissa on neppareilla ja irtoavat ilman suurta väkivaltaa.. tuosta ei tunnu irtoavan.![]()
Purin omani viime talvena ja pesin kaikki osat.
Etureunasta kammetaan sisäänpäin.
Koneeltani löytyy kuvitettu .pdf ohje mutta en saa sitä tänne.
Kokeile tehdä ensin pdf tiedostosta zip file eli paketoi se ja kokeile siten siirtää se tänne sivuille, jos on tarpeeksi pieni niin pitäisi kyllä onnistuaOsaan tottakai.sorry ot, mutta osaatko kertoa miten S1:stä saa poskipalat irti?
mulla on tossa nurkissa pyörinyt koko kesän yksi lainakypärä josta lupasin irrottaa autocomin headsetin. omassa shoeissa on neppareilla ja irtoavat ilman suurta väkivaltaa.. tuosta ei tunnu irtoavan.![]()
Purin omani viime talvena ja pesin kaikki osat.
Etureunasta kammetaan sisäänpäin.
Koneeltani löytyy kuvitettu .pdf ohje mutta en saa sitä tänne.
Itse olin Arain kypäräkoulutuksessa keväällä ja siellä näytettiin tuollaisella Schubertilla (olisiko ollut S1 tai R1), kuinka siitä repesi leukasuoja irti pelkästään käsillä sivuilta puristamalla. Araihin ei moinen temppu tepsinyt. Ei edes vaikka kaveri seisoi pelkän kypärän kuoren päällä.Purettuna kypärän kuori näyttää todella ohuelta ja epäilyttää sen kestävyys, tai ehkä kaikki kypärät on samanlaisia munankuoria, ei ole vaan tullut niitä purettua ja silmämunatarkasteltua niin tarkasti.
Ja halkeshan toi AGV:n Titechkin viime viikolla ratalipassa, vaikka Rossi kuulemma ajelee samanlaisella ja ehkä jopa vähän kovempaa.
Kokeilin nyt tuotakin.Kokeile tehdä ensin pdf tiedostosta zip file eli paketoi se ja kokeile siten siirtää se tänne sivuille, jos on tarpeeksi pieni niin pitäisi kyllä onnistua
Minullakin on kuulo palannut pikkuhiljaa normaaliksi.Minulla jostain syystä ko. potta ilman pinlockia (siis tavallinen S1) oli alussa tosi hiljainen mutta noin 10000km jälkeen meteli on pikkuhiljaa lisääntynyt ärsyttävälle tasolle. Tulppia on jo pakko pitää jos aikoo maantiellä ajaa.
Itse olin Arain kypäräkoulutuksessa keväällä ja siellä näytettiin tuollaisella Schubertilla (olisiko ollut S1 tai R1), kuinka siitä repesi leukasuoja irti pelkästään käsillä sivuilta puristamalla. Araihin ei moinen temppu tepsinyt. Ei edes vaikka kaveri seisoi pelkän kypärän kuoren päällä.Purettuna kypärän kuori näyttää todella ohuelta ja epäilyttää sen kestävyys, tai ehkä kaikki kypärät on samanlaisia munankuoria, ei ole vaan tullut niitä purettua ja silmämunatarkasteltua niin tarkasti.
Ja halkeshan toi AGV:n Titechkin viime viikolla ratalipassa, vaikka Rossi kuulemma ajelee samanlaisella ja ehkä jopa vähän kovempaa.