Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Arain kypäräkoulutuksessa jossa rikotaan schuberthin kypärä ja annetaan kuva että se on heikkoa tekoa :----D tää oli päivän parasItse olin Arain kypäräkoulutuksessa keväällä ja siellä näytettiin tuollaisella Schubertilla (olisiko ollut S1 tai R1), kuinka siitä repesi leukasuoja irti pelkästään käsillä sivuilta puristamalla. Araihin ei moinen temppu tepsinyt. Ei edes vaikka kaveri seisoi pelkän kypärän kuoren päällä.Purettuna kypärän kuori näyttää todella ohuelta ja epäilyttää sen kestävyys, tai ehkä kaikki kypärät on samanlaisia munankuoria, ei ole vaan tullut niitä purettua ja silmämunatarkasteltua niin tarkasti.
Ja halkeshan toi AGV:n Titechkin viime viikolla ratalipassa, vaikka Rossi kuulemma ajelee samanlaisella ja ehkä jopa vähän kovempaa.
Niinpä siellä tehtiin. Ei väitetty että olisi huonoa tekoa, eikä kerrottu kypärän olevan Schuberth. Oli oikein logo teipattu piiloon, mutta tyhmempikin kyllä näki kypärän merkin teipin läpi, jos ei sitä jo mallista ja värityksestä muuten tunnistanut...Arain kypäräkoulutuksessa jossa rikotaan schuberthin kypärä ja annetaan kuva että se on heikkoa tekoa :----D tää oli päivän parasItse olin Arain kypäräkoulutuksessa keväällä ja siellä näytettiin tuollaisella Schubertilla (olisiko ollut S1 tai R1), kuinka siitä repesi leukasuoja irti pelkästään käsillä sivuilta puristamalla. Araihin ei moinen temppu tepsinyt. Ei edes vaikka kaveri seisoi pelkän kypärän kuoren päällä.Purettuna kypärän kuori näyttää todella ohuelta ja epäilyttää sen kestävyys, tai ehkä kaikki kypärät on samanlaisia munankuoria, ei ole vaan tullut niitä purettua ja silmämunatarkasteltua niin tarkasti.
Ja halkeshan toi AGV:n Titechkin viime viikolla ratalipassa, vaikka Rossi kuulemma ajelee samanlaisella ja ehkä jopa vähän kovempaa.
Ei vaadi raketti-insinöörin tutkintoa tajutakseen, että avonainen rakenne on heikompi, kuin umpinainen.Arain kypäräkoulutuksessa jossa rikotaan schuberthin kypärä ja annetaan kuva että se on heikkoa tekoa :----D tää oli päivän parasItse olin Arain kypäräkoulutuksessa keväällä ja siellä näytettiin tuollaisella Schubertilla (olisiko ollut S1 tai R1), kuinka siitä repesi leukasuoja irti pelkästään käsillä sivuilta puristamalla. Araihin ei moinen temppu tepsinyt. Ei edes vaikka kaveri seisoi pelkän kypärän kuoren päällä.Purettuna kypärän kuori näyttää todella ohuelta ja epäilyttää sen kestävyys, tai ehkä kaikki kypärät on samanlaisia munankuoria, ei ole vaan tullut niitä purettua ja silmämunatarkasteltua niin tarkasti.
Juu, mutta S1 ja R1 on ei-avattavaa mallia. Oletin että leukasuojalla tarkoitettiin kypärän osaa mitä avokypärissä ei oleEi vaadi raketti-insinöörin tutkintoa tajutakseen, että avonainen rakenne on heikompi, kuin umpinainen.Arain kypäräkoulutuksessa jossa rikotaan schuberthin kypärä ja annetaan kuva että se on heikkoa tekoa :----D tää oli päivän parasItse olin Arain kypäräkoulutuksessa keväällä ja siellä näytettiin tuollaisella Schubertilla (olisiko ollut S1 tai R1), kuinka siitä repesi leukasuoja irti pelkästään käsillä sivuilta puristamalla. Araihin ei moinen temppu tepsinyt. Ei edes vaikka kaveri seisoi pelkän kypärän kuoren päällä.Purettuna kypärän kuori näyttää todella ohuelta ja epäilyttää sen kestävyys, tai ehkä kaikki kypärät on samanlaisia munankuoria, ei ole vaan tullut niitä purettua ja silmämunatarkasteltua niin tarkasti.
Tässä tuota kypärien jäykkyyttä voi verrata yhdeltä kantilta avoinaiseen C-palkkin ja pyöreän tai ovaalin putken profiilien jäykkyyteen.
OT: Itse olin muistaakseni biilteeman koulutuksessa, jossa arain pottaa (corsair tai mikä se nyt oli) heitettiin kuolleella ampiaisella, joka sitten halkesi kahtiaItse olin Arain kypäräkoulutuksessa keväällä ja siellä näytettiin tuollaisella Schubertilla (olisiko ollut S1 tai R1), kuinka siitä repesi leukasuoja irti pelkästään käsillä sivuilta puristamalla. Araihin ei moinen temppu tepsinyt. Ei edes vaikka kaveri seisoi pelkän kypärän kuoren päällä.
Muistelin vain, kun tuosta demosta rupattelin keväällä Midaan kanssa, että kyseessä olisi ollut avattava. Taisin muistaa väärin.Juu, mutta S1 ja R1 on ei-avattavaa mallia. Oletin että leukasuojalla tarkoitettiin kypärän osaa mitä avokypärissä ei ole
Malli oli ei avattava.Muistelin vain, kun tuosta demosta rupattelin keväällä Midaan kanssa, että kyseessä olisi ollut avattava. Taisin muistaa väärin.Juu, mutta S1 ja R1 on ei-avattavaa mallia. Oletin että leukasuojalla tarkoitettiin kypärän osaa mitä avokypärissä ei ole
Jos joku antaa minun testata tuota puristusta omalla Suupertillaan, voin tehdä verrokki puristuksen omalla AGV:lläni (ei tosin Titech tahi muukaan hifipotta). Sittenhän loppuisi arvailu ja ihmettely.
Suupertin kypärät kiinnostaa kuin metri koiranpaskaa.
Pinlockin ominaisuus johon tottuu, visiirin huurtumiseen taas ei....Autojen ajovaloista syntyy outoja heijastuksia visiiriin itse valon molemmin puolin kahteen kohtaan. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Eikös nämä uudet ns. pinlockit kuten Shchuber pros:ssa ole parin nastan väliin laitettava erillinen muovinen "lisävisiiri", joka ei käsittääksen voi murentua. Vanhassa mallissa taisi olla pintaan laminoitu joku kalvo tai kemiallinen pinnoite. Tuon pinlockin "lisävisiirin" saa myös S1:een, taisi olla lisähinta noin 50€ ORG kaupassa uuteen S1:een.Kokemuksia on, pinloc on todella hyvä ja pitää maiseman kirkkaana - kunnes rupesi yhden sadepäivän jälkeen hilseilemään pois. En ainakaan tunnusta tehneeni visiirille mitään sellaista väkivaltaa, mikä olisi johtanut moiseen. Saman tempun teki tuttavanikin Schubert, hänella avattava, minulla S1.
Joo eipä tuo enää häiritse pahemmin kun on vähän aikaa ajellut. Kirkkaalla säällä tuota ei edes huomaa, mutta hämärässä heijastelee enemmän.Pinlockin ominaisuus johon tottuu, visiirin huurtumiseen taas ei....Autojen ajovaloista syntyy outoja heijastuksia visiiriin itse valon molemmin puolin kahteen kohtaan. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Se ei ole pinlock.Mulla lähti S1:stä tuo Pinlock kalvo irtoilemaan (tai pinlock ainakin oletan sen olevan) ja nyt se pitäisi saada kokonaan pois häiritsemästä mutta millä??![]()