Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan sen mikä Pro-oilerin nettisivuilla ilmoitetaan, elikkäs 205€. Paypalilla maksoin ja kaikki toimi hienosti.jaska_73, paljonko tuli euroina rahteineen maksamaan tuo rasvari?
Minäkin olen käyttänyt viimeisimpään Paypalia ja aijempiin pariin EU tilisiirtoa joka on maksuton.Ihan sen mikä Pro-oilerin nettisivuilla ilmoitetaan, elikkäs 205€. Paypalilla maksoin ja kaikki toimi hienosti.jaska_73, paljonko tuli euroina rahteineen maksamaan tuo rasvari?![]()
ITse ostin samasta syystä dual-injektorin kun toinen puoli ketjusta oli kuivana. Dual-injektorilla ongelma ei kuitenkaan poistunut. Ilmeisesti toisessa putkessa oli hieman kovempi vastus ja siitä ei tullut öljyä oikeastaan ollenkaan. Pitänee kokeilla viritellä siihen jotain, että saa öljyn tulemaan tasaisesti molemmista putkista...Mulla oli onkelmia tuon dual-injektorin kanssa, toinen puoli ketjuista oli koko ajan kuivana. Eli eipä toiminut mulla, joten tein itse oman version, joka sitten toimii.
Napilla toimivan rakentaa helposti noilla Jäykkien ohjeilla.Olenko ymmärtänyt väärin, vai saako noita rasvareita sellaisia, jotka annostelevat öljyä ketjulle vaikka nappia painamalla?
Tuollainen automaattinen ei hirveästi viehätä, kun pelottaa, että sitä rasvaa on sitten loppujen lopuksi joka puolella, kun puhdistus taitaa vieläkin olla manuaalihommaa?
Kaikkea ne pelkääkin.Tuollainen automaattinen ei hirveästi viehätä, kun pelottaa, että sitä rasvaa on sitten loppujen lopuksi joka puolella, kun puhdistus taitaa vieläkin olla manuaalihommaa?
En tiedä mitä lillinkiä sinä käytät, mutta mun pyörässä on valkoset takakatteet, eikä sitä tietomu/ketjurasvaliisteriä pyyhkäisemällä niistä saa irti. Kettinki on koteloitu kätevästi kolmen eri muovilirpakkeen sisälle ja tähän päälle vielä ratasboksi, joten mitä vähemmän sitä joutuu hieromaan, sen parempi.Mitenkäs pöly jota kertyy vanteeseen, miten paljon se pelottaa?
Saman verran sitäkin tulee Suomen teillä ja molemmat lähtee pyyhkäisemällä toisin kuin nuo sitkostökötit jotka vaatii aina liuottimen.
Pistin mun jopoon tommosen takarattaan jättökulman downforcee lisäävän spoilerin, jolloin katteisiin lentelevät ketjuöljypisarat loppu.En tiedä mitä lillinkiä sinä käytät, mutta mun pyörässä on valkoset takakatteet, eikä sitä tietomu/ketjurasvaliisteriä pyyhkäisemällä niistä saa irti. Kettinki on koteloitu kätevästi kolmen eri muovilirpakkeen sisälle ja tähän päälle vielä ratasboksi, joten mitä vähemmän sitä joutuu hieromaan, sen parempi.Mitenkäs pöly jota kertyy vanteeseen, miten paljon se pelottaa?
Saman verran sitäkin tulee Suomen teillä ja molemmat lähtee pyyhkäisemällä toisin kuin nuo sitkostökötit jotka vaatii aina liuottimen.
Takavanne on musta, eikä tiepöly vaikuta sen ulkonäköön tai toimintaan.
KomeaPistin mun jopoon tommosen takarattaan jättökulman downforcee lisäävän spoilerin, jolloin katteisiin lentelevät ketjuöljypisarat loppu.
Jeah. Myytävänä kaikissa hyvin varustetuissa huoltsikoissa joissa on valikoimassa tyhjiä öljypurkkeja, mora-puukkoja ja popniittejä.KomeaPistin mun jopoon tommosen takarattaan jättökulman downforcee lisäävän spoilerin, jolloin katteisiin lentelevät ketjuöljypisarat loppu.![]()